نوشته شده توسط : عسل
لمینت برای روی دندان بکار رفته و سطح دندان از بافت های طبیعی است و با رعایت نکردن بهداشت دهانی باعث پلاک میکروبی شود. اگر دندانی که لمینت شده باشد پوسیده شود میتوان آنا ترمیم کرد و مشکلی را ایجاد نکرده .
اگر دندان های جلو احتمال پوسیدگی از قبل را داشته باشد با انجام لمینت نیز پوسیده شده و میتوان با مراقبت های دهانی و مسواک و نخ دندان از بروز میکروب و پلاک های مجتمع جلوگیری کرد و لمینت میتواند یکی از راه های کم کردن پوسیدگی دندان ها شود.

 

با پیشرفتی که در علم میسر شده است میتوان به درمان های با کیفیت بالا دست پیدا کرد و رضایت افراد را جمع کرد و بیشترین رضایت از دندانپزشکان است که با پیشرفت در زمینه های زیبایی با تکنیک و مواد و تجهیزاتی که هرروزه افزوده میشوند درمان های بهتری را انجام داده و بیشترین سهم را لمینت دندان به خود اختصاص داده و بعد از ورود این نوع درمان به عرضه ی پزشکی انقلابی را در درمان به عمل آورد و یکی از موارد زیبایی دندان به حساب می آید.
یکی از روش های ترمیم و درمانی دندان لمینت است که با برجسته ترین پزشکان در این زمینه گفتگو شده و گفته های آن ها را در این زمینه میگوییم.
برای از بین بردن و اصلاح کردن بدرنگی ها، بدشکلی ها، بهم ریخته بودن دندان ها، درست کردن فاصله ی بین دندانی از لمینت استفاده شده .لمینت به صورت روکشی از جنس برسلن چینی داشته و با استفاده از چسبهای خاصی به رنگ دندان درآمده و با تراش کمی به دندان می چسبد.
یکی از راه های اساسی و ترمیم درمانی زیبایی دندانپزشکی هالیوودی میتواند لمینت باشد و بعد از آن به درمان زیبایی دندان معروف شد . پوسته های لمینت از جنس آکریل ساخته شده و برای فیلمبرداری کردن از بازیگران به کار گذاشته شده و این پوسته با این جنس به راحتی از روی دندان ها جدا شده و بصورت دائمی نمی باشد ولی لمینت که از جنس برسلن است به صورت دائمی بوده و روی دندان ها می چسبد.
در عرضه ی بازیگری یکی از سرگرمی های زیبایی در میان بازیگران درمان لمینت بوده که در بین مردم فراگیر شده و این ترمیم زیبایی به بیست سال پیش بوده و برای ستارگان یسینما به نوعی سرگرمی محسوب شده تا لبخند زیباتری را داشته باشند.

چه افرادی متقاضی لمینت هستند :
افراد زیادی هستند که از وضعیت دندانی خود راضی نیستند و برای داشتن زیبایی و لبخند خود متقاضی درمان لمینت هستند و برای در هم ریختگی دندان های خود که نمایان هستند کاربرد داشته .
هرچقدر که این درهم ریختگی های دندانی بیشتر باشند مشکلات درمانی نیز بیشتر شده . یکی از علت های اساسی برای تقاضای لمینت درهم بودن دندان های جلویی است که هنگام صحبت کردن و یا خندین دیده شده و منظره ای ناخوشایند را به چهره ی فرد میدهد .
در مواردی که تمیز کردن فاصله ی بین دندانی مشکل باشد و به پوسیدگی و التهاب منجر شده در لثه ی جلویی میتواند آسیب وارد کند و در مواردی صحبت کردن را با مشکل روبرو میکند و برای درمان این نوع مشکل باید لمینت بکار برد و در مواردی بعد از آن از روکش ها ی سرامیکی و یا درمان های ارتودنسی کمک گرفت.
سدسته ای از افراد با مشکل فواصل بین دندان هایشان مواجه هستند و با لبخند زدن این فاصله نمایان شده و این نوع فاصله ی بین دندانی اگر از نوع متوسط و خفیف باشد شاید نیاز نباشد ولی اگر فاصله ی زیادی داشته باشد و یا فاصله ی بسیار کمی باشد که باعث روی هم رفتگی دندان های جلو شود برای درمان باید از ارتودنسی و بعد از روکش استفاده کرد و برای از بین بردن لک ها و بد رنگیها نیز از لمینت استفاده کرد.
افرادی که دندان هایشان به سرعت رنگ میگیرند باید لمینت بکار برد زیرا در این دسته دندان ها درمان با بلچینگ موفقیت آمیز نبوده و با استفاده از لمینت میتوان سطح آن را صیقلی کرد و کاربرد بیشتر آن در دندان های فک بالایی جلو است و اگر روی دندان های پرشده رنگ های خوبی از مواد پرکردنی نباشد میتوان آن ها را برداشت و با استفاده از این پوسته آن ها را به صورت یکدست پوشش داد و یکی دیگر از موارد قابل درمان کوتاه بودن دندان هاست که میتوان با پوسته ی لمینت به راحتی رفع شوند.

مراحل درمانی لمینت:
برای بکار گذاشتن لمینت روی دندان ها باید پزشک متخصص باتجربه دندان ها را به مقدار نیم میلیمتر تراش داده و لبه های دندان ها را میزان کرده و از دندانی که مدنظر است قالب گرفت و بعد از آن پوسته های لمینت را چسباند.
یکی از راه های درمان زیبایی برای داشتن لبخندی زیبا لمینت کردن کل دندان هایی که در هنگام حرف زدن و لبخند زدن نمایان هستند تا بتوان دندان های یک رنگ و یک شکل را در ردیف هم با فاصله ی مناسب قرار داد که این دندان ها شامل شش دندان جلویی و چهار دندان از هر فک بالا و پایینی بوده که جزو دندان های آسیابی است.

مزایای انجام لمینت:
بکار کذاشتن این پوسته روی دندان از پوسیدگی و خراب شدنش جلوگیری کرده و برخلاف روکش های سرامیکی که دور تا دور دندان تراشیده میشود و بخش زیادی از دندان را از بین میبرند برای بکار گذاشتن این پوسته روی دندان ها مقدار کمی از آن تراشیده شده و باقی آن دست نخورده باقی می ماند و یکی از موارد قابل توجه برای این درمان ماندگاری رنگ این دندان بوده که بسیار مداوم بوده و برخلاف ظاهر نازک آن بسیار مقاوم است و با رعایت کردن بهداشت دهانی طول عمر بیشتری را پیدا خواهد کرد.

چه کسانی نمیتوانند درمان لمینت را انجام دهند :
انجام دادن درمان های زیبایی برای افراد تجویز نمیشود و اگر لثه های عفونی باشد و اگر دندان های تحلیل یافته ای داشته باشند و یا طول دندان ها بیش از حد کوتاه باشند یا مینای دندان از بین رفته باشد و پوسیدگی های شدید داشته باشند نمیتوان با تخریب روبرو باشد و لمینت تجویز نمیشود و نمیتوان از این پوسته استفاده کرد.

+ نوشته شده در  چهارشنبه هجدهم فروردین ۱۳۹۵ساعت 17:16  توسط امیر عباس |  نظر بدهید
 
اصلاح طرح لبخند:
ما هر روز با افراد بسیار زیادی برخورد خواهیم کرد و ممکن است به لباس و یا کفش یا ساعت و یا بسیاری از چیزهایی که آنها به همراه دارند، توجه نکنیم و اصلا به نظرمان نیاید که طرف مقابل ما پیراهن مارک دارد یا یک پیراهن معمولی بر تن دارد.یا این که کمربند اصل به کمر خود بسته یا نمونه ارزان قیمت را استفاده می کند.اما چهره افراد همیشه در نظر همه مهم جلوه می کند.در برخوردادهای روزانه به هیچ عنوان نمی توان با کسی صحبت کرد بدون اینکه به صورت او توجه کرد.بنابر این صورت از مهم ترین نقاط در برخورداهای اجتماعی افراد محسوب می شود.در میان اجزا چهره لب ها و همینطور دهان و دندان ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند.تصور کنید که فردی را برای اولین بار ملاقات می کنید.اگر این فرد دارای دندان های زیبا و لبخندی دل انگیز داشته باشد می تواند در شما موثر تر واقع شود تا آنکه دندان هایی خراب و نا مطلوب داشته باشد.امروزه داشتن یک لبخند زیبا می تواند حتی در پیدا کردن دوست و یا شغل نیز موثر باشد.
همه ما در طول روز لبخند می زنیم اما بسیار مهم است که فرم لبخند ما به چه شکلی باشد.
در علم دندانپزشکی رشته و بحثی وجود دارد که از آن به عنوان اصلاح طرح لبخند یاد می شود.با استفاده از این علم می توان نوع لبخند را اصلاح کرد خنده ای زیبا و دلنشین داشت.مسلم است که هیچ کس نمی تواند اهمیت داشتن یک چهره زیبا و یک خنده جذاب را زیر سوال ببرد.
داشتن یک لبخند زیبا به روابط عمومی فرد کمک شایانی می نماید و او را فرد شاد و سر زنده ای نشان خواهد داد.از خصوصیات داشتن یک لبخند خوب و زیبا این است که فرد دارای دندان های سالمی باشد.
سالم بودن دندان ها به نیاز به مراقبت های بهداشتی دارد.مسواک زدن و استفاده به موقع و به جا از نخ دندان ها و دهان شویه ها می تواند از برخی از آسیب های دندانی جلوگیری کند.در صورتی که فرد بهداشت دهانی را به خوبی رعایت نکند با مرور زمان زیبایی دندان های خود را از دست خواهد داد.اسیدهای به وجود آمده توسط مواد غذایی باعث تخریب دندان می شوند و با باز شدن دهان نمایان می شوند.بنابر این اولین قدم برای داشتن یک لبخند زیبا و دلنشین این است که به سلامت دندان های خود اهمیت دهیم.

 


پس از آنکه از سلامت دندان ها مطمئن شدیم و به طور مرتب به آنها رسیدگی کردیم نوبت به ترتیب دندان ها و جلو و عقب بودن آنها می رسد.مسلما در صورتی که دندان ها به طور مرتب و منظم روی هم قرار بگیرند و از نظر جلو و عقب بودن کاملا در راستای هم قرار گرفته باشند، خنده زیا تری را می توانند برای فرد به وجود بیاورند.
اصلاح طرح لبخند توسط پزشکان متخصص نیازمند اطلاعات بسیار زیادی می باشد.اطلاعاتی از قبیل شناخت فرم بینی ها، استیل های لبخند و چهره و مواردی از این قبیل.
در بسیاری از مواقع نوع لبخند فرد نیاز به اصلاح دارد و این اصلاح باید متناسب با سایر اندام های فرد باشد.نمی توان بدون در نظر گرفتن لب ها و بینی لبخندی را طراحی و پیاده سازی کرد.
افرادی که دارای مشاغلی هستند که در آن نیاز به لبخندی خاص و جذاب دارند، می توانند با استفاده از این روش و سبک مدرن و امروزی به خواسته خود برسند.به عنوان مثال برای هنرپیشه گان سینما بسیار مهم است که در زمانی که می خندند، استیل صورتشان چگونه باشد.یک بازیگر هر چقدر هم که توانمند باشد نمی تواند خلاها و کمبودهای موجود در صورت خود را از بین ببرد.با اصلاح طرح لبخند می توان به چیزهایی رسید که هر کس آرزویش را دارد.با داشتن یک چهره خوب می توان موقعیت های شغلی بسیاری را به دست آورد و یا افرادی را که دوست داریم در زندگی ما باشند را به زندگی خود راه دهیم.
در اصطلاح طرح لبخند همه نکاتی که ممکن است در بهبود و زیباتر شدن خنده شما نقش داشته باشد، مورد بررسی قرار می گیرد.هر نقصی که وجود داشته باشد از بین خواهد رفت تا زیبایی و اعتماد به نفس به شما روی بیاورد و شما را میان جمع دوستانتان محبوب تر و جذاب تر کند.
از جمله عواملی که در این روش مورد توجه قرار می گیرد، نوع فک های بیمار است.ما هیچ اختیاری بر روی دندان ها و قالب فک خود نداشته ایم و اگر از ظاهر آنها ناراضی باشیم می توانیم به راحتی این کار را انجام بدهیم.
افرادی که فک بالایی آنها کمی رو به جلو است و ظاهر نامطلوبی دارد، یا آنان که فک پایینیشان رو با عقب است و یا کسانی که دندان هایشان به درستی روی هم قرار نمی گیرد، می توانند به کمک اصلاح طرح لبخند همه این مشکلات را حل نمایند.شاید موارد بسیار کمی پیش بیاید که فردی دارای فک های نا متناسبی باشد و نیاز به ایجاد تغییرات در آنها شود.اما در علم دندانپزشکی امروز ما با نامتناسب بودن چیدمان دندان ها نسبت به یکدیگر بسیار برخورد خواهیم کرد و همین باعث شده که این علم تا این حد گسترده شود.
برای اینکه فرد بیمار لبخند زیبایی داشته باشد ممکن است از روش های متفاوتی استفاده شود.به طور کلی شرایط کار برای هر دو بیمار ممکن است متفاوت باشد.در برخی از موارد بیمار ممکن است نیاز به کاشت یک دندان قدامی داشته باشد حال آن که در مواردی دیگر ممکن است روش کار به نحوی دیگر صورت گیرد و گره کار به دست ارتودنسی باز شود.به طور کلی برای این که یک پزشک بتواند لبخندی زیبا را برای بیمار خود طراحی کند، می بایست به علوم بسیار زیادی در زمینه دندانپزشکی تسلط داشته باشد.دندانپزشکی که قصد انجام این کار را دارد باید با موارد همچون ارتودنسی، ایمپلنت، جرمگیری دندان و …آشنایی کامل داشته باشد تا در مواقع لزوم بتواند بهترین گذینه ممکن را به بیمار خود توصیه کند و بیشترین کمک را به او بنماید.بنابر این تخصص پزشک در این زمینه از مهمترین چیزها به شمار می رود زیرا سلامت دندان های بیمار در دستان اوست.

+ نوشته شده در  چهارشنبه هجدهم فروردین ۱۳۹۵ساعت 17:15  توسط امیر عباس |  نظر بدهید
 
طراحی لبخند:
امروزه دارا بودن یک خنده در آداب معاشرت افراد بی تاثیر نیست.نیاز به داشتن یک خنده زیبا و همینطور طراحی لبخند باعث شده تا این رشته به وجود بیاید.
شاید شما هم جز آن دسته از افرادی باشید که تمایل داشته باشید خنده زیبا و جذابی داشته باشید و همیشه در این فکز بوده اید که آیا راهی برای این مسئله وجود دارد یا خیر.تا چندین سال پیش هیچ راهی برای اینکه فردی بتواند فرم دهان، دندان و خنده خود را تغییر دهد وجود نداشت و می بایست با همان شکل طبیعی سر می کرد.اما امروزه راه هایی وجود دارد که به افراد این امکان را میدهد که بتوانند از لبخندی خاص و منحصر به فرد بهره مند شوند و فرم دهان و خنده آنها به گونه ای باشد که تنها منحرصر به خود آن شخص است و هیچ کس دیگر آن را ندارد.اما این روش ها در واقع چه هستند و آیا ضرری دارند یا خیر سوال بسیاری از افرادی است که تصمیم دارند نسبت به انجام این کار مبادرت کنند.
اگر بخواهیم وارد مبحث این موضوع شویم و توضیح دهیم که دقیقا در این روش چه کارهایی انجام می شود و چگونه ایجاد برخی تغییرات موجب زیبایی خنده می شود، باید از اصطلاحات علمی و پزشکی استفاده کنیم اما به زبان ساده می توان گفت که طراحی لبخند در واقع با ایجاد کمی تغییرات در دهان و دندان ها صورت میگیرد.
همانگونه که می دانید دندان ها همیشه هم از فرم چندان جالی برخوردار نیستند.در حقیقت در اکثر مواقع دندان ها فرم کاملا بی نقصی ندارند.البته هدف این نیست که دهان و دندانی کاملا بی نقص داشت زیرا در این صورت ممکن است جلوه ای مصنوعی به چهره بدهد و از زیبایی آن بکاهد.اما بد نیست که دندان ها با نظم خاصی و چینش منظمی کنار یکدیگر قرار بگیرند.هرچه دندانها بهتر و زیباتر کنا هم قرار بگیرند حالت خوش فرم تری پیدا می کنند.در این زمینه چیزی به نام تقارن وجود دارد که پایه و اساس طراحی لبخندمحسوب می شود و بدون آن داشتن یک لبخند زیبا کاملا غیر ممکن و نشدنی است.تقارن به این معناست که دندان های پایینی و بالایی نسبت به هم یک قاعده و اصول داشته باشند و دارای نظم خاص خودشان باشند.اما در صورتی که هر دندان یک شکل داشته باشد و برخی روبه داخل و برخی رو به پایین باشند، زیبایی دندان ها نمی تواند پر فروغ باشد.

 


فرم دادن به دندان ها یعنی فرم دادن به خنده شخص بنابر این در این زمینه چیزهای بسیار زیاد تاثیر گذار است.یکی از مهمترین آنها سالم بودن دندان هاست.تنها در صورتی می توان بر روی دندانها کار کرد و آنها را زیبا جلوه داد که آنها از سلامت کامل برخوردار باشند.به هیچ وجه نمی توان دندانی که استحکام کافی ندارد و یا نیاز به ترمیم دارد را برای این کار مورد استفاده قرار داد.باید پیش از آنکه هر نوع اقدامی برای زیبا ساختن دهان و دندان انجام داده شود، ابتدا کارهای درمانی در این زمینه انجام شود.پس از آنکه کارهای درمانی انجام داده شد و سلامت دندان توسط پزشک متخصص تایید شد، می توان آن را زیباتر نمود.
مهارت دندانپزشک در زمینه طراحی لبخند اهمیت بالایی دارد.تمامی این مراحل تنها زمانی اتفاق می افتند و نتیجه بخش هستند که پزشک مهارت کافی جهت انجام این کارها را داشته باشد.مهارت پزشک به این دلیل حائز اهمیت است که به عنوان مثال در صورتی که دندانپزشک تشخیص اشتباهی داده باشد و دندانی که نیاز به ترمیم داشته باشد را سالم پندارد، ممکن است شروع به اقدامات زیبایی بر روی دندان کند و در این صورت پس از مدتی دندان درد به وجود خواهد آمد و تمامی اقداماتی که در زمینه زیبا سازی دندان صورت گرفته است، بیهوده می شود.یا ممکن است لثه آن گونه که باید و شاید توان نگه داری دندان ها را نداشته باشد و پزشک نتواند این مسئله را تشخیص دهد.در این صورت نیز اگر هیچ اقدامی برای مداوای لثه صورت نگیرد و پزشک مستقیما به سراغ طراحی لبخند برود، ممکن است پس از مدتی وضعیت لثه ها بدتر شود و باز هم تمامی کارهایی که برای زیبا سازی دندان ها صورت گرفته، بیهوده خواهد بود.
اما هدف از طراحی یک لبخند زیبا باید فراتر از چیدمان دندان ها باشد.به طور کلی با چیده شدن و منظم شدن دندان هاشکل آنها تغییر بسیار زیادی خواهد کرد ولی نکته این است که علاوه بر اینکه یک دهان می بایست دارای دندان های منظم باشد، مهربانی و محبت نیز باید در چهره فرد موج بزند.بنابر این همه کار تنها با چیدمان دندان ها به صورت کلیشه ای صورت نمی گیرد.برای داشتن یک خنده محبت آمیز باید دندان ها علاوه بر اینکه با یکدیگر متقارن می شوند، با سایر اجزا چهره شخص نیز باید این هماهنگی صورت گیرد.به عنوان مثال مهم است که رنگ چهره فرد چگونه است و حتی فرم بینی او نیز در زیباتر شد و به اصطلاح مهربان تر شدن لبخند نیز تاثیر دارد.
البته این نکته را مد نظر داشته باشد که بسیاری از نکات نیز به خود فرد بستگی دارد و ذوق و سلیقه افراد در نوع لبخند زدن می تواند به همان اندازه ای تاثیر گذار باشد که تقارن دندان ها با یکدیگر تاثیر گذارند.
پس از آنکه اقدامت لازم جهت درمان دندان های خراب و لثه های نامناسب انجام شد، و زیر ساخت های لازم توسط پزشک مورد بررسی و عمل قرار گرفت دوره زیبا سازی یا همان طراحی لبخند آفاز می شود.و پس از آن یک دوره بعد از عمل وجود دارد که حدود یک ماه به طول می انجامد.در مدت این یک ماه پزشک به بیمار خواهد گفت که از خوردن چه مواد و نوشیدنی هایی پرهیز کند و چه موادی را مورد مصرف قرار دهد.نکته دیگر در این زمینه رعایت کردن بهداشت است.رعایت بهداشت بعد از این که زیباسازی انجام شد، باید بیشتر شود و نکاتی که تا کنون مورد توجه قرار نمی گرفتند از این به بعد باید بیشتر مورد بررسی قرار گیرند.بنابر این بهداشت نه تنها کاهش پیدا نمی کند بلکه باید در دوره بعد از طراحی لبخند افزایش چشمگیری نیز داشته باشد.

+ نوشته شده در  چهارشنبه هجدهم فروردین ۱۳۹۵ساعت 17:15  توسط امیر عباس |  نظر بدهید
 
زیبایی لبخند :
مواردی که دراصلاح طرح لبخند قابل اصلاح شدن است موارد زیر می باشد:
از موارد دیگر به غیر از رنگ دندان ها که در مطالب قبل اشار ه کردیم می توانیم به موارد دیگر اشار کرد که مورد دوم به بعد را ذکر می کنیم:
دوم:تنظیم موقعیت و فاصله ی دندان ها با هم و توازن آنها و هماهنگی آنها با هم: دندان هایی که به صورت کج روی هم قرار گرفته اند و یا دارای فاصله ی زیاد بین آنها می باشد را می توان با با ارتودونسی دندان ها برطرف کرد که این ارتودونسی می تواند خلأ و فاصله بین دندان ها را پر کرده و کجی و ناراستی آنها را اصلاح و برطرف نموده و در شکلی متوازن و بهتر کنار هم قرار گیرند .این خدمات ارتودونسی می تواند به صورت آشکار و یا پنهان صورت پذیرد که در آخر می توان با روکش کردن آنها را میزان کرد و شرایط آنها را بهتر کرد.
دندان ها ی از دست رفته و نابود شده : وجود حتی یک دندان نابود شده و از بین رفته می تواند در نازیبایی لبخند شما تأثیر زیادی داشته باشد و حتی منفی باشد که با جایگزین کردن دندان های مصنوعی به جای دندان های از بین رفته و پر کردن جای خالی بین دندان هایتان با دندان هایی که متخصص برای شما ایجاد می کند و آن ناحیه را پر می کند و فضای خالی را برای بدون عریضه نمی گذارد این خود در زیباسازی و جوان سازی صورت شما تأثیر فوق العاده ای می گذارد.در خیلی از موارد با افتادن و شکستن دندان مورد نظر این فضا ایجاد شده که با داشتن آنها می توان دوباره آن را به منطقه ی مورد نظر چسباند و خلأ را پر کرد. در این مورد می توان از گاز گرفتن و پوسیدگی دندان ها جلوگیری کرد.
سوم:هماهنگی و توازن بین دندان های شما:
برای این مورد می توان دندان های شکسته و نامنظم و کج و غیر طبیعی از لحاظ ظاهری را مثال زد که با برطرف اینها می توان به شکل دلخواه خود در ظاهر دندان هایتان ایجاد نمود.و مشکل دندان ها ی غیر زوج و ناهماهنگ و ناردیف و نامتقارن را حل کرد .
چهارم:پروتز لب ها و چگونگی لبلبخندا و گونه ها:با مشورت با دندانپزشک و متخصص مورد نظر می توانید به اصلاح لبخند خود پرداخته و یک دندانپزشک با پیشنهاد یک سری جراحی ها برای جوان تر کردن صورت شما و پایین آوردن سن افراد و جذاب تر نشان دادن آنها.با سفید کردن دندان ها و تنظیم و هماهنگی کامپوزیت و استفاده از عاج دندان و روکش کردن آنها ؛ که به غیر از اینها می توان به اصلاح لبخند خود دست پیدا کرد و زیبایی لبخند ی خود را بیافرینید.
مورد دیگر: در این مورد به زیبایی شناسی طرح لبخند و لبخند ی شما خواهیم پرداخت:

 


علاوه بر مواردی که در متون قبلی ذکر کرده ایم می توانیم به مورد ها ی دیگر در زیبایی اشاره کنیم که از جمله ی آنها می توان به طول دندان ، خط لبخند، تناسب دندان ها ، بافت دندان ها و پلاکت ها و توصیف شخصیت شما اشاره کرد.
طول دندان ها : طول و اندازه ی دندان می تواند در ایجاد یک لبخند زیبا تأثیر بگذارد و در جوان بودن صورت شما تأثیر بالقوه ای می گذارد. هر چه دندان های شما کوتاه تر باشد از جذابیت شما می کاهد درجه ی کوتاه شدگی با افزایش عمر رابطه ی مستقیم دارد و هر چه دندان های جلویی بلندتر باشد به شما در طرح لبخند کمک بسیاری می کند و با روش بادینگ کامپوزیت و روکش پرسلین می توان به طول دندان های شما اضافه نمود و جذابیت آفرید زیبایی لبخند به شما هدیه کرد.در این مورد دندانپزشک می تواند به اصلاح لبخند گوشتی و یا لثه ای شما کمک کند که متخصص با اصلاح خط لثه و بلند کردن اندازه ی دندان با استفاده از لیزر این مشکل را برطرف کرده و شما را به ظاهر مورد نظر می رساند. با عاج دندان ها و روکش نیز میتوان به هدف خود نزدیک تر شد.که باز هم این مورد در زیبایی لبخند با توجه به صورت فرد و فرم آن بستگی دارد و اینکه چه مدل دندانی به صورت وی می آید و این که در مورد بری افرادی که صورت گرد دارند دندان های متوازن و به ردیف و بلند باعث می شود صورت وی لاغر تر نشان داده شود بنابراین دندانپزشک و متخصص باید قبل از انجام هر گونه عملی با مریض خود مشورت نموده و بعد از آن ظاهری که برای وی به وجود می آید را در نظر بگیرد و به وی گوشزد نماید.
خط لبخند در زیبایی لبخند : این خط یک خط فرضی می باشد که در لبخند شما زیبایی ایجاد می کند و الین خط فرضی می تواند لبه ی بالایی دندان شما از یک طرف به لبه و کناره ی دیگر دنبال کرد. ایده آل این خط باید لب بالایی مشابه منحنی لب پایینی باشد که می تواند در اندازه ی دندان های شما تأثیر داشته باشد.
تناسب دندان : در تناسب باید کل دندان ها با هم تناسب داشته باشند ، نه فقط دندان های جلویی بیشتر باشند و این تصور غلطی است که دندان ها یجلو باید بزرگتر باشد بلکه باید بقیه ی دندان ها دارای یک نسبت مناسب داشته باشند و این که دندان ها با ید دارای تناسب طولی و جایگاهی داشته باشند و این بستگی به میزان اندازه ی دیگر دندا ها دارد و دندانپزشک و پزشک متخصص می داند چه گونه با تناسب ساده ی ریاضی بین دندان ها توازن برقرار کند. از این باور غلط هم باید دوری جست که نسبت دندان های عرض به طول باید ۴ به ۵ باشد .
مورد بعدی ” بافت دندان و شخصیت “: یک متخصص دندانپزشک ماهر برای زیبایی لبخند ی شما ، باید به جنسیت و شخصیت شما نیز توجه کند که به طور مثال لبخند شما و دندان های شما حالت مردونه داشته باشد یا حالت خانمانه داشته باشد و اصلاح اینکه دندان ها باید با توجه به شخص و در نظر گرفتن خیلی از جوانب انجام می پذیرد و این مورد با توجه با مشاهده به عکس ها می توتند شما را از این بابت روشن تر و شفاف تر سازد.

+ نوشته شده در  چهارشنبه هجدهم فروردین ۱۳۹۵ساعت 17:14  توسط امیر عباس |  نظر بدهید
 
لبخند زیبا:
این موضوع برای همه روشن و واضع است که داشتن دندان هایی سالم در سلامت جسم و روح نقش اساسی و مهمی را در بردارد.اما هملنگونه که مشاهده می شود هیچ کدام از ما انسانها از دندان هایش به طور کامل مراقبت های مورد نیاز برای دندان ها را نمی کند.لبخند زیبا در یک جمع که دنلبخند زیبا:
لازمه ی لبخند زیبا داشتن دندان های سالم می باشد که برای حفظ سلامت دندان ها باید آگاهی های لازم را جهت نگهداری از آنها به کار برد.
رابطه تغذیه و دندان های سالم از جمله مواردی است که باید آگاهی های لازم را برای مراقبت از دندان هایتان در نظر بگیرید:
با وجود اینکه قند ها برای دندان ها به عنوان یک دشمن به حساب می آید برعکس مواد ترش خیلی کم به عنوان دشمنان دندان به حساب می آیند.ولی باید بدانید که ترشی ها نیز به لثه صدمه وارد می کنند.برای همین موادی از جمله آبمیوه و اسید کربنیک نیز از دسته ترشی ها به حساب می آیند.به لثه آسیب می رسانند.ولی باید این نکته را بدانید که نوشیدن این مواد به صورت یک نفس بهتر است تا اینکه انها را به صورت جرعه جرعه بنوشید.
چایی هایی از جمله چایی سبز و سیاه در صورتی که با مواد قندی مخلوط نشده باشند برای دندان ها مفید می باشند.موادی که دارای ph بالا هستند از جمله پنیر و شیر برای دندان ها مفید هستند زیرا سبب بی اثر شدن باکتری ها در دهان می گردد.بعد از اینکه از شیرینی ها استفاده کردید برای بهداشت دندان ها خوردن شیر مفید می باشد.همینطور پس از خوردن غذا قرقر کردن آب نیز مفید می باشد.
بزاق دهان از دهان و دندان های شما به صورت یک سیستم دفاعی مراقبت می کند. و با مصرف کردن غذاهایی که سالم علاوه بر تأثیر مثبت بر روی سلامت جسم بر روی دندان ها و لثه نیز تاثیر گذار است.با مصرف بعضی از غذاها ترشح این بزاق دهان بیشتر شده به طور مثال غلات که پوشش آن خوب جویده شود و استفاده برخی مواد نیز سبب تورم لثه می گردد.
در این متن از لبخند زیبا تأثیر به شرح تأثیر سیگار بر روی دندان ها می پردازیم:
سیگار علاوه بر دندان ها عامل مهم و خطرناکی برای سلامتی بدن نیز می باشد.و نمی توان به راحتی نقش سیگار را برای از بین بردن سلامتی بیان کرد. بهداشت نامناسب دهان و همینطور مصرف سیگار دو عامل خطرناک جهت صدمه به دندان ها و تورم لثه می باشد. آن دسته از افرادی که به طور مداوم از سیگار استفاده می کنند به بیماری پیوره لثه مبتلا می شوند که که از همان ابتدای سیگار کشیدن به آن دچار می شوند.به همین صورت به سختی بیماری افراد سیگاری ادامه پیدا می کند. و همینطور کاشت دندن نیز در این افراد با درصد موفقیت کمتری روبه رو می شوند.
با ترک سیگار در حفظ سلامتی دهان و دندان هایتان قدمی مهمی بر میدارید.ترک سیگار سبب می شود امکان زندگی برای شما را بهتر می کند.فشار روحی در افراد نیز سبب بروز بیماری های لثه و دندان می گردد.به همین دلیل باید سعی در پایین آوردن فشار های روحی به حداقل ممکن باشید تا با این کار به سلامت بودن دندان هایتان کمک کرده باشید. و لبخند زیبا به دیگران هدیه دهید.به طور مثال می توان گفت فشار های روحی سبب بروز و افزایش پیوره لثه می شود.
بیماری قند:با وجود اینکه بیماران دیابتی از مواد قندی استفاده نمی کنند اما احتمال بروز پوسیدگی دندان برای آنها به علت نوسان در قند خون آنها بیشتر خواهد بود.و خطر مواقعی بیشتر خواهد شد که بیماری آنها طولانی تر باشد و همچنین میزان قند در نوسان باشد.
و به احتمال زیاد عاملی که سبب ایجاد اختلاد در گردش خون می شود در ریشه دندان نیز وجود دارد.و این موضوع را بدانید که افراد مبتلابه دیابت دچار بیماری پیوره لثه هستند.پس مراقبت از دندان ها برای این افراد ضروری می باشد.
و این افراد به صورت منظم باید به دندانپزشکی مراجعه کنند.بهترین زمان برای مراجعه به دندان پزشک ۳ ماه دوم بارداری می باشد.
توصیه بعدی مسواک زدن در دوران بارداری فراموش نشود این به این دلیل است که در دوران بارداری مواد غذایی سالم برای دندان ها و لثه بسیار اساسی و مهم می باشد.
بهداشت حرفه ای دهان:یکی از اصول رعایت بهداشت حرفه ای دهان مسواک کردن دندان هاست که مراقبت های خانگی بر طبق آگاهی های فردی نمی تواند بلا بهداشت حرفه ای دهان برابری داشته باشد.
بارداری:به دلیل تغییرات در هورمون ها در دوران بارداری لثه ها نیز تحت این اثرات قرار می گیرند.وجد باکتری ها باعث ایجاد ورم در لثه ها و خونریزی آنها می شود.در صورتی که در دوره بارداری بهداشت دهان و دندان رعایت شود پیوره یعنی تورم لثه ایجاد نمی گردد.مادر باردار به دلیل خونریزی های کوتا مدتی که برای لثه اش به وجود می آید نباید از مسواک کردن خودداری کند.
توصیه ما به افرادی که قصد بار دار شدن را دارند این است که ابتدا نزد پزشک رفته و تمام دندان های نا سالم و خراب را ترمیم و درست کنید. یکی از این فاکتور های مهم پوسیدگی دندان می باشد که از نظر علمی رابطه مستقیمی با تولد نوزاد نارس می شود که همان عاملش پیوره است در واقع پوسیدگی دندان پیوره را به وجود می آورد.
پیشنهاد کلی برای بیمار نشدن دندان ها و لثه برای همه افراد این است که ،مرتب هر ۳ تا ۶ ماه یک بار نزد دکتر دندانپزشک بروند که دلیل آن این است که این کار با مراقبت های برنامه ریزی شده و خانگی زیبایی و سلامت دندان های شما را تضمین می کند. که می توانید به کمک دندان پزشک نیز مراجعه کنید حال کمک دندان پزشت که چه کسی گفته می شود؟کمک دندان پزشک به کسی می گویم که آموزش های لاززم را گذرانده است و در ضمینه پیشگیری به شما کمک شایانی می کند.در صورتی که ما مشکلات خود را در ضمینه بهداشت دهان و دندان با آنها در میان بگذاریم آنها به ما خواهند گفت شیوه درست مسواک زدن چیست و ما را در استفاده از لوازم کمک بهداشتی کمک و راهنمایی می کنند.
حال کار یک دندان پزشک چیست؟دندان پزشک یا کسی که در ضمینه بهداشت دهان و دهان تخصص دارد وقتی به او مراجعه می کنید ابتدا شرح حالی از موقعیت و وضعیت دندان و لثه های شما را می گوید و درست مسواک کردن را به شما یاد می دهد.
دان ها نیز به نمایش گذاشته شوند درواقع لبخندی دندان نما بسیار دلنشین می باشد.اما متأسفانه تعداد افرادی که دارای دندان های زیبا هستند بسیار محدود هستند.و می توان گفت یکی از با ارزش ترین چیزها در میان قشر جوان داشتن دندان هایی سالم است که از مراقب درست دندان حاصل می شود.و در دنیای امروز بسیاری از ناهنجاری های دندان را می توانید ترمیم نمائید.
عده ی زیادی از افراد که دارای دندان های خراب هستند از وجود این دندان ها عذاب می کشند.علاوه بر مشکلات به وجود آمده با افزایش سن در افراد برای دندان هایشان عومل متعدد دیگری نیز وجود دارد از جمله:چایی ،قهوه ،سیگار و… که سبب از بین رفتن زیبایی در دندان های شما می گردد.و اگر شما در دوران کودکی و جوانی درست از دندان هایتان مراقبت کنید دندان های زیبا و سالمی در دوران بزرگسالی به همراه خواهید داشت.در گذشته برای دندان ها درمانی چندانی وجود نداشت ولی با گذشت زمان پیشرفت های زیادی در علم دندانپزشکی صورت پذیرفت و هم اکنون حتی برای بیماری خای پیشرفته لثه نیز در مان هایی وجود دارد.که به طور مثال می توان گفت یکی از این بیماری ها به هنگام خندیدن است بدین صورت که هنگام خندیدن لثه نمایان می شود که این بیماری به علت کم شدن بافت لثه به وجود می آید.و از عوامل دیگری که بروز این بیماری صورت می گیرد Gummysmile نام دارد که در آن افزایش بافت لثه،کوتاهی لب و رشد بیش از اندازه بافت بالا می باشد. عده ای از افراد دارای دندان هایی نامرتب هستند. و یا در برخی افراد نیز ممکن است بر اثر بروز یک حادثه تاج دندان ها بشکند.که ایجاد این موارد ذکر شده در افراد سبب وارد شدن لطمه به زیبایی چهره می گردد.برای این مشکلات نیز راه درمانی وجود دارد که با به کار گیری آنها نه تنها دندان شما ترمیم خواهد شد بلکه زیبایی چهره شما نیز قابل برگشت می باشد.امکانات زیادی توسط دندان پزشکی پیشرفته فراهم آورده شده که نتیجه بهره بردن از آن آگاهی و لذت از زندگی می باشد.
در هر فرد وجود یک لبخند زیبا و جذاب داشتن دندان هایی زیبا و همچنین دهانی خوشبو از مهمترین عامل ها در در جذابیتش می باشد.که شما امروزه در پیکره های مقدس و آثار باقی مانده از گذشته به دنبال آثار جذابی هستید به طور مثال به دنبال جواهرات زیبا، و لباس های گران قیمت هستید.و به دلیل پیشرفت در علم دندان پزشکی در سال های اخیر هر فردی می تواند دندان هایی زیبایی داشته باشد.و این موضوع بسیار دارای اهمیت بالایی است که علم دندانپزشکی دارای ابعادگسترده ای است بسیار خبر خوبی می باشد.

 


پروتز دندان ها تا اواسط قرن ۱۸ ساخته شده از عاج فیل بود و بعد از گذشت زمانی جای خود را با روکش چینی تغییر داد و استفاده از پروتز ابعاد گسترده ای را به خود اختصاص داد.
مونالیزا چرا غمگین است؟
روح یک احساس لبخندی اسرار آمیز می باشد.و برای خنداندن شاید امروزه مطلب زیادی وجود نداشته باشد.
احتمالاٌ در قرن های گذشته انسان های زیبا و قدرتمند کمتر می خندیدند.شاید علت این بوده که آنها مطلب برای خندیدن نداشتند،به طوری که ،لئوناردوداوینچی که نقاشی معروف بود در یکی از تابلو های معروف خود یعنی مونالیزا به بیننده لبخند زیبا را ارائه می دهد.شاید مونالیزا نمی خواست دندان هایش را را دیگران ببینند.
بزرگ ترین احساس انسا نها به این موضوع است که علم دندان پزشکی دارای ابعاد وسیعی است.که جذب انسان ها با یک لبخند زیبا زحمتی است که انسانها به خود می دهند تا دیگران را به خود جذب کنند که این کار به سود آنها می باشد.
و این حدس زده می شود که افرادی که لب هایشان را روی هم فشار می دهند در واقع چیزی را پنهان می کنند که آن دندان هایی می باشد که آنها را باید پنهان نمود.
برای داشتن لبخند زیبا در هر فرد مراقبت های صحیح و آگاهانه لازم است که در این مطلب به رابطه تغذیه و دندان های سالم می پردازیم:
ماده غذایی که برای باکتری های دندان مورد علاقه قرار گرفته قند می باشد که برای دندان های سالم دشمنی آشکار است.همچنین شکر سفیدی که در خانه از آن استفاده می شود و ساکاروز نام دارد برای دندان ها ضرر دارد.انواع درگری از موارد قندی وجود دارند که باکتری ها به آنها نیز علاقه زیادی نشان می دهند از جمله این مواد می توان به :فروکتوز،قند مالت دار،قند انگور اشاره نمود.و نمی توان این مواد غذایی را حذف نمود با این وجود که تنها مواد قندی نیستند که باکتری ها به آنها علاقمند هستند. بلکه غذاهای مختلف برای رشد باکتری ها دهان را محیطی مناسب فراهم می سازد.
بعد از اتمام غذا PH موجود در دهان به ۷/۵ کاهش یافته که کار PH در دهان جلوگیری از رشد باکتری می باشد.
از مواد غذایی قندی بهتر است جهت داشتن دندان هایی سالم کمتر استفاده نمود.و نکته دیگری که اهمیت دارد این است که گاز زدن به شیرینی نیز در خرابی دندان ها نقش دارد پس بهتر است برای خوردن شیرینی آن را به قطعات کوچکی برش داد و بعد صرف کرد.برای حفظ سلامتی دندان ها میوه و سبزیجات گوناگون از اهمیت بالایی برخوردار هستند.در ضمن روی سلامتی جسمی و تناسب اندام شما نیز تأثیر گذار است.آب نبات هایی که بعد از خوردن به دندان ها می چسبند ضرر های زیادی را به دندان ها وارد می کنند که برگشت ناپذیر می باشد. و موضوع دیگری که از اهمیت دارد این است که طبیعت و جنس دندان ها نیز در سلامت دندان ها نقش مهمی به دنبال دارد.
یکی از راه های موثر جهت از بین بردن فشار های روحی ورزش می باشد که ورزش های فکری از جمله:یوگاو و ورزش های استقامتی از جمله:پیاده روی و دوچرخه سواری به کاهش فشار های روحی کمک می کند به شرطی که به طور منظم انجام شوند.

+ نوشته شده در  چهارشنبه هجدهم فروردین ۱۳۹۵ساعت 17:13  توسط امیر عباس |  نظر بدهید
 
دندانپزشکی زیبایی:
امروزه علمی به نام  به وجود آمده است.همانطور که می دانید در سالهایی گذشته نیاز به رسیدگی به دندانها باعث شد تا انسان به فکر راه چاره باشد.بنابر این رفته رفته علمی به نام دندانپزشکی به وجود آمد تا درد را در ناحیه دندان تسکین دهد و از خرابی دندان ها جلوگیری کند و علاوه بر آن در ترمیم آنها موثر باشد.اما این تنها برای کارهایی بود که انجام دادن آنها ضروری بوده است و انجام ندادنشان باعث بروز اتفاقات بدتری برای فرد می شده است.اما در سال های اخیر علمی به نام دندانپزشکی زیبایی به وجود آمده است.هدف از به وجود آمدن این رشته این است که زیبایی را برای فرد به ارمغان بیاورد.در این رشته کارهایی انجام می شود که برعکس رشته دندانپزشکی، انجام ندادنش برای بیمار هیچ ضرری ندارد ولی انجام دادنش برای زیبایی فرد مفید است و اعتماد به نفس را در افراد تقویت می کند.
این رشته نیاز همانند سایر رشته ها به دلیل نیاز انسان به وجود آمده است.ما امروزه در دنیایی زندگی می کنیم که داشتن یک چهره زیبا و لبخندی دلنشین دیگر مزیت به شمار نمی رود بلکه یک نیاز است.در دنیای مدرن امروز تقریا همه مردم دنیا امکانات بهداشتی برای سالم نگه داشتن دندان هایشان را در اختیار دارند و هر کشور و هر شهری دارای دندانپزشکی می باشد.در دنیای دیجیتالی و مدرن امروزی، برای اینکه یک شغل خوب و مناسب داشته باشیم می بایست ظاهری آراسته داشته و لبخندی زیبا بر روی لبان ما باشد.بسیاری از افراد به طور طبیعی از این موهبت الهی برخوردار هستند ولی بسیاری از افراد متاسفانه دندان هایی نامنظم و نامطلوب دارند و با اینکه بهداشت دهانی را رعایت می کنند ولی لبخند دلنشینی ندارند و همین باعث می شود که در دید افراد جامه متفاوت با آنچه که واقعا هستند ظاهر شوند.
امروزه این مشکل برای افراد کاملا برطرف شده و می توانند با کمک گرفتن از رشته دندانپزشکی زیبایی ظاهر خود را زیبا کنند و چهره ای دلنشین وجذاب داشته باشند.

 


چیزی که باعث می شود فردی خنده زیبایی داشته باشد و چهره ای مهربان را به همگان نشان دهد، نوع چینش دندان ها و منظم بودن آنهاست.بنابر این این رشته به اصطلاح چیدمان دندان ها و منظم کردن آنها می پردازد.همانطور که می دانید در سنین نوجوانی و کودکی به افراد گفته می شود که زمانی که در دندانی در دهانشان در حال رویش است، به جای آن زبان نزنند زیرا باعث کج درآمدن آن می شود.ممکن است این ادعا ریشه علمی داشته باشد و کاملا درست باشد.شاید هم چندان صحیح نباشد.پرداختن به این موضوع از بحث ما خارج است ولی نکته ای که باید در نظر داشت این است که چیدمان دندان ها و فرم قرار گرفتن آنها در کنار هم از همان زمانی شروع به شکل گیری می کند که فرد برای اولین بار صاحب دندان می شود.
در آن زمان دندان ها شیری هستند و عمر بسیار کوتاهی دارند و انجام هر گونه عمل زیبایی بر روی دندان کاملا اشتباه و غیر اصولی محسوب می شود زیرا هزینه ای اضافی است و با از بین رفتن دندان تمامی زحماتی که پزشک بر روی آن انجام داده است به هدر خواهد رفت.لذا به هیچ وجه توصیه نمی شود که هیچ گونه عملی در راستای زیبایی بر روی دندان انجام گیرد..
در رشته دندانپزشکی زیبایی چندین نکات هستند که در افراد مختلف متفاوت هستند.یکی از این عوامل ژنتیک و وراثت در افراد است.ژنتیک در دندان ها و چیدمان آنها بسیار موثر است.فک و استیل دهانی تماما ناشی از وراثت و ژنتیک فرد می باشد.حتی جنس دندان ها، رنگ آنها، و مقاومت و در برخی مواقع حتی حالت های دندان ها و میزان رویش آنها به قوانین وراثت در افراد بستگی دارد.
به عنوان مثال افرادی که والدین آنها دندان های ضعیف و سستی داشته اند به احتمال قوی دندان های چندان مطلوبی ندارند.یا در صورتی که دندان هایی خود و با کیفیتی داشته باشند ممکن است آنها را از یکی از اقوام نزدیک به ارث برده باشند.در هر صورت ژنتیک از مهمترین عوامل در زیبایی لبخند است.
پزشکان برای ترمیم دندان ها و زیباتر کردن آنها سعی در آن دارند تا قرینه را در دهان و دندان به خوبی رعایت کنند و طبق نیمی از دندان ها نیمی دیگر را اصلاح کنند.بسیار مهم است که چینش دندان ها چگونه انجام میگیرد.گاهی ممکن است چیدمان دندانی چندان زیبا نباشد ولی قرینه بودن آن باعث شود که چندادن در نظر عموم نامطلوب به نظر نرسد و یا حتی زیبا هم باشد.در بسیاری از موارد نیز ممکن است دندان ها به ترتیب و پشت سر هم به فاصله های مرتب و منظم چیده شده باشنند ولی به دلیل اینکه با طرف دیگر فک قرینه نیست ظاهر مطلوبی نداشته باشد.این گونه موارد بسیار پیش خواهد آمد.اما دندانپزشکی زیبایی سعی بر آن دارد تا همه این مشکلات را برطرف نماید.در این رشته فرد دارای هر ژنتیکی که باشد می تواند از این طریق نقایص دهان و دندان خود را اصلاح کند.همانگونه که گفته شد این رشته تنها مناسب افردای است که به سن بلوغ رسیده اند و دیگر قرار نیست با دندان های شیری سر کنند.
مبحث قرینه از مهمترین چیزهایی است که باید در دندانپزشکی زیبایی مورد بررسی قرار گیرد و بحثی مفصل و البته کمی پیچیده به شمار می رود.علاوه بر موارد گفته شده در مورد قرینه دندانها نسبت به طرف دیگر دهان، نوعی قرینه دیگر نیز وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.این قرینه همان توازن و ترکیب میان دندان های بالایی و پایینی است.در کل این رشته سعی در افزایشکارایی دندان ها ندارد و تمرکزش تنها بر روی زیبایی دهان بیمار است.البته این بدان معنی نیست که همه چیز را فدایی زیبایی می کنند.اگر توازن میان دندان های بالایی و پایینی به طورکامل و به درستی انجام بگیرد، غذاها بهتر جویده می شوند و سطح بیشتری از غذا بر روی دندان ها قرار می گیرد.علاوه بر آن زمانی که همه دندان ها با فاصله ای یکسان و به صورت همزمان با هم بر روی هم قرار بگیرند، دیگر هیچ مواد غذایی سالم و اصطلاحا زنده از روی آنها خارج نمی شود.ولی در دندان هایی که کاملا بر روی هم قرار نمیگیرند این گونه نیست.

+ نوشته شده در  چهارشنبه هجدهم فروردین ۱۳۹۵ساعت 17:12  توسط امیر عباس |  نظر بدهید
 
زیبایی خنده :
زیبایی بسیار زیادی در خنده ی افراد دیده یم شود و این خنده می تواند خیلی از زیبایی ها و جذابیت ها را در فرد نمایان کند . این که خنده دارای فاکتور و عوامل بسیار زیادی از لحاظ ، زیبایی های ظاهری به وجود می آورد و اینکه افراد زیادی در می توانند با خندیدن زیباتر به نظر برسند به شرطی که دارای طرح لبخند زیباتر و بهتری باشد.
یک سری روش و شیوه بری ایجاد زیبایی خنده که با اصلاح طرح لبخند امکان پذیر است ایجاد می گردد که از جمله ی آنها می توان به ارتودونسی ،کاشت دندان ، سفید کردن دندان ، ایجاد روکش بهتر برای دندان و بقیه ی روش هایی که توسط پزشک دنداپزشک در کلینیک انجام می پذیرد. این عوامل می تواند در ایجاد اعتماد به نفس و زیبایی و جذابیت تأثیری داشته باشد که خود فرد را متوجه سازد و او رابه این نتیجه برساند که چه قدر این اصلاح طرح لبخند نیاز بوده و اکنون متوجه ی این عمل شده و اگر هم دیر به دندانپزشک مراجعه کند ، حسرت بخورد که چرا زودتر برای اقدام به این مورد اقدام نکرده است.
شما با ایجاد لبخند و در خیلی از موارد خنده به دیگران خود را زیباتر نشان میدهید و این چه بهتر است که آن را اصلاح کرده و لبخند و خنده ی خود را زیباتر کرده و شما به نتیجه ی دلخواه خود در روابط با افراد می رسید.
حال افراد دلایل مختلفی برای اصلاح طرح لبخند خود دارند که از می توان با اجزای صورت و قسمت های مختلف آن هماهنگ کرد و این بستگی به اجزای مختلف صورت شما دارد و می توند در زیبایی آن تأثیر فوق العاده ای می گذارد. از جمله این وابسگی ها در صورت را می توان رنگ پوست و نوع مو و پوست و رنگ مو و بافت لثه ها و لبها و فرم آنها و هم چنین عواملی در دندانها چون؛ رنگ و پهنا و درازا ، ظاهر و فرم و شکل آنها و….. نام برد که برای ایجاد زیبایی خنده و طرح لبخند جذاب به عوامل توجه ی ویژ ه ای را مبذول داشت و هر کدام از این اجزا در بهترین فرم موجود و بهترین حالت ممکن قرار داشته باشند می توتند زیبایی خنده و طرح آن را برای شما فوق العاده کند. که با زهم با توجه به سلیقه ی خود فرد و انگیزه ای که برای زیبایی اصلاح طرح لبخند دارد می تواند متفاوت باشد و خود را به شکل مورد نظر برساند که با مشاورهو مشورت با مشاورین محترم کلینیک ها ی دندانپزشکی این کار شدنی و عملی می باشد.

 


مواردی که می تواند در اصلاح طرح لبخند و زیبایی خنده برای شما اصلاح گردد ، موارد زیر می باشد:
۱- رنگ های دندان
۲- تنظیم موقعیت و فاصله ها و ردیف دندان ها
۳- دندان های از دست رفته و یا ساییده شده و خراب
۴- هماهنگی و نظم و توازن و یک دستی بین دندانها
۵- پروتز و افزایش حجم لبها و گونه ها و لبخند روی صورت ما
۶- زیبایی شناسی و شناختن جذابیت در طرح لبخند خود
۷- طول واندازه دندان ها
۸- طول و قوس لبخند و خطی که از آن حاصل می گردد
۹- به نسب بودن دندان ها
۱۰- نوع بافت و پلاکتهای دندان و توضیح دادن شخصیت
۱۱- شیوه ها و روکش و محافظ دندان
۱۲- عاج و بریج دندان ها
۱۳- تغییر مکان لثه و یا بالا رفتن آن و تغییر رنگ و فرم آن
۱۴- برنامه ریزی برای اصلاح طرح لبخند و زیبایی خنده 
۱۵- و نتیجه گیری ای که از آن به دست آورده ایم
حال هر کدام از این موارد دارای توضیحاتی می باشند که خدمت شما عزیزان عرض می نماییم.
اول: در مورد اول می توان گفت که ؛ یکی از اساسی ترین و مهم ترین موارد در ایجاد دندان هایی زیبا برای شما میباشد و این خود راهی برای طی کردن مسیر هها وگام های بعدی برای اصلاح طرح لبخند و زیبایی خنده برای شما می گردد. دندان هایی که با آمالگام و نقره پر شده اند و یا دندان هایی که با طلا درست شده اند این سفید کردن دندان های میتواند روی آنها انجام گیرد و رنگ سفیدتری به دندان های شما ببخشد که در مرحله ی اول به مراجعه کنندگان توصیه می شود . سفید کردن دندان انجام می شود تا دندان ها ی شما برای مراحلی چون ؛ روکش پرسلین ، عاج گذاری ، پل گذاری ، کاشتن دندان ها ، بستن دندان ها با کامپوزیت صورت می گیرد . عمر دندان نیز در تیرگی و بیرنگی دندان تأثیر زیادی دارد. در اصلاح طرح لبخند می توان به این مورد اشاره کرد که در این مورد می توان شادابی و جذابیت و جوانی را تضمین نمود. سایه و رنگ دندانی که دندانپزشک برای شما انتخاب می کند بستگی به رنگ پوست و رنگ مو و جنس آنها دارد که می توان با هماهنگی و توازن آنها شکل گیرد. می توان به لبخندی اشاره کرد که در آن چهره روشن تر و دندان ها سفید تر و محافظت کردن رنگ طبیعی دندان ها و ….. باشد و اینها را به ارمغان بیاورد. و شما را جذاب تر و زیبا تر به نظر برساند و خنده ی شما دارای زیبایی خاصی باشد که هر کسی که شما را مشاهده کند می تواند مجذوب این خنده گردد. اندازه ی درجه ای که شما می توانید دندان های خود را روشن تر کنید که درجه ی آن می توتند از هشت درجه به بالا باشد که سفید کردن دندان هم روش های متفاوت و گوناگونی دارد که از جمله ی آن ها می توان به روش ها درمانی و دست کاری دندان ها و برداشتن حجم کمی از پلاکتها و دیگر اعمال دندانپزشکی و استفاده از مواد و دستگاه سفبد کننده ی دندان که در سفید کردن دندان های شما مؤثر می باشد. در خیلی از موارد تنها با سفید کردن دندان ها ی خود می توانید دندان های خود را زیباتر و به طبع خنده و لبخند را جذاب تر کنید ، که در این مورد دندان های شما مرتب و به ردیف و دارای فرم و شکل و اندازه ی دل خواه و ایده آل و مناسب می باشند و تنها رنگ آنها در شما احساس نارضایتی و عدم اعتماد به نفس و ناجذابیتی را ایجاد کرده و کلید حل این مشکل در دست ماست و آن سفید کردن دندان با روش ها موجود می باشد.

 

در زیر می توانید از سایر محصولات ما در بخش های مختلف فروشگاه دیدن نمایید :

پاور بانک | آموزش ایروبیک |آموزش والیبال | آموزش فوتسال | پد ضد عرق | آموزش بافت مو |آموزش شیرینی پزیآموزش دفاع شخصی |آموزش فوتبال | خرید گن لاغری مردانه | خرید کوچک کننده بینی آیدان|نایسر دایسر پلاس|ژل افزایش قد


نگین ناخن دستگاه بافت مو | نایسر دایسر | آموزش آشپزی | آموزش بستن شال و روسری | آموزش آرایشگری مردانه | آموزش بدنسازی | آموزش زبان انگلیسی | خرید گن لاغری زنانه | بافت مو |خیاطی بدون الگو|ژل سیلیکونی افزایش قد


طراحی ناخن | گن لاغری کاسمارا |دستگاه آیدان |خرید نگین ناخن |کاشت ناخن |خرید فانی بافت |خرید دستگاه بافت مو|خرید نایسر دایسر|آموزش خیاطی خانم عمرانی |چای سبز | کوچک کننده بینی آیدان |چای لاغری تیما |دستبند مغناطیسی


ناخن ژله ای |خرید پاور بانکگن لاغری |پاور بانک چیست |خیاطی خانم عمرانی|خرید چای سبز |آموزش کاشت ناخن | فروش پاور بانک |خرید ناخن ژله ای|یادگیری زبان انگلیسی|آموزش خیاطی|چای سبز تیما |دستبند پاور بالانس |کسب درآمد اینترنتی


کار در منزل |کسب و کار اینترنتی  |درآمد اینترنتی |برج خنک کننده |هوا ساز |آیدان کوچک کننده بینی |آتلیه عکاسی |برد هوشمند|دوربین مدار بسته کرج |تور ایتالیا|تور اروپا|چاقی صورت|قرص چاقی|آل آرژنین |داروی لاغری |کپسول اسلیم مکس


کسب درآمد از اینترنت | کسب درآمد از طریق اینترنت |هوا ساز خانگی|در آمد آنلاین |کوچک کننده بینی | طراحی داخلی | باز سازی ساختمانویدئو پروژکتور |تور لحظه آخری|تور اسپانیا|تور فرانسه|قرص افزایش وزن|مکمل افزایش وزن|تور تایلند


قرص چاقی فت فستقرص افزایش قد |قرص آل آرژنین|قرص لاغری|قرص چربی سوز|قرص آل آرژنین|لارجر باکس|بزرگ کردن آلت|نصب دوربین مدار بسته|خرید دوربین مدار بسته|فروش دوربین مدار بسته|داروی افزایش قد|دستگاه حضور و غیاب


درب ضد سرقت|چیلر | ماسک صورت|کسب ثروت|تبلیغات اینترنتی|تور دبی|تور ارمنستان|تور مالزی|تور آنتالیا|تور آلانیا|تور استانبول|خرید پودر بدنسازی |کاشت دندان|جرم گیری دندان|ایمپلنت|جراحی لثه|دکتر دندانپزشک|اصلاح طرح لبخند|طراحی لبخند


فانی بافت |دستگاه فانی بافت|پاور بالانس|قرص چاقی fat fast |قرص چاقی نچرال ولت  | قرص natural max slimming |تور پاتایا |تور کوش آداسی |تور قبرس |تور بدروم |قیمت دوربین مدار بسته |آتلیه تخصصی کودک | لبخند زیبا |دندانپزشکی زیبایی


لمینت | لمینت دندان |هزینه کاشت دندان |شغل اینترنتی|آموزش بازاریابی|کار آفرینی اینترنتی|عوامل موفقیت|عوامل حیاتی موفقیت|روانشناسی موفقیت|راه های موفقیت|راه های رسیدن به موفقیت|راه های موفقیت در زندگی|راز موفقیت|موفقیت چیست


آموزش لیندا | دانلود lynda | آموزش های لیندا |دانلود آموزش های لیندا | دانلود آموزش موسیقی |آموزش تصویری کامپیوتر دانلود آموزش برنامه نویسی |آموزش برنامه نویسی وب | دانلود آموزش گیتار |آموزش موسیقی |کراتین دایماتیز |دایماتیز  |


آمینو bcaa  | قرص bcaa |مکمل bcaa |چاقی صورت | چاق شدن صورت |قرص چاقی صورت |قرص مخمر آبجو |مخمر اب جو  |مخمر ابجو | قرص مخمر  |قرص مخمر آبجو |مخمر آبجو | فت فست | قرص فت فست |قرص های چاقی fat fast |


کپسول چاقی فت فست |کپسول فت فست |قرص چاقی فت فست |قرص fat fast |قرص چاقی fat fast |قرص فت برنر |قرص لاغری فت برنر |فت برنر |چربی سوز فت برنر |قرص پارت اسلیم |قرص لاغری پارت اسلیم  |قرص لاغری l-carnitine | قرص كارنيتين|


ال کارنیتین ۲۵۰ |قرص ال كارنيتين |ال کارنیتین و لاغری |قرص لاغری ال کارنیتین |چربی سوز ال کارنیتین |قرص چربی سوز ال کارنیتین |قرص ال کارنیتین |ال كارنيتين |چربی سوز سی ال ای |کپسول cla |چربی سوز cla |قرص لاغری ریلاکر |


قرص ریلاکر |قرص لاغری ریلاکر |قرص رلاکور |قرص اسليم كوئيك|قرص لاغری اسلیم |قرص اسلیم فول|قرص اسلیم کوییک|قرص لاغری فیل اسلیم feel slim |قرص لاغری اسلیم کوئیک |قرص لاغری feel slim |قرص فیل اسلیم |فیل اسلیم|


قرص لاغری فیل اسلیم | اسلیمینگ سبز |قرص اسلیم مکس |قرص لاغری اسلیم مکس |قرص لاغری اسلیمینگ |قرص لاغری نچرال مکس |نچرال اسلیمینگ |قرص لاغری نچرال مکس اسلیمینگ |قرص لاغری natural max slimming |اسليم مكس|


قرص لاغری نچرال اسلیمینگ|نچرال مکس اسلیمینگ | قرص لاغری اسلیم مکس |فروشگاه مکمل بدنسازی|خرید مکمل بدنسازی |فروش مکمل بدنسازی |مکمل بدنسازی |خرید کراتین |قیمت کراتین |سوپر کراتین  |کراتین منوهیدرات |کراتین MP|ایزو وی |


مکمل گینر |بهترین گینر |پودر whey |پروتئین وی ۱۰۰ |مکمل whey |پودر بدنسازی whey |پروتئین وی ایزوله |خرید پروتئین وی |خرید پروتئین whey |پروتئین وی  |مکمل وی |سوپر وی |گلوتامین در بدنسازی |مکمل گلوتامین |گلوتامین|قرص ال آرژنین افزایش قد


ال آرژنین افزایش قد|قرص افزایش قد آرژنینقرص آرژنینپودر چاقی بومبا |پودر بومبا |قرص  brewers yeast |



:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 فروردين 1395 | نظرات ()