نوشته شده توسط : عسل
لمینت برای روی دندان بکار رفته و سطح دندان از بافت های طبیعی است و با رعایت نکردن بهداشت دهانی باعث پلاک میکروبی شود. اگر دندانی که لمینت شده باشد پوسیده شود میتوان آنا ترمیم کرد و مشکلی را ایجاد نکرده .
اگر دندان های جلو احتمال پوسیدگی از قبل را داشته باشد با انجام لمینت نیز پوسیده شده و میتوان با مراقبت های دهانی و مسواک و نخ دندان از بروز میکروب و پلاک های مجتمع جلوگیری کرد و لمینت میتواند یکی از راه های کم کردن پوسیدگی دندان ها شود.

 

با پیشرفتی که در علم میسر شده است میتوان به درمان های با کیفیت بالا دست پیدا کرد و رضایت افراد را جمع کرد و بیشترین رضایت از دندانپزشکان است که با پیشرفت در زمینه های زیبایی با تکنیک و مواد و تجهیزاتی که هرروزه افزوده میشوند درمان های بهتری را انجام داده و بیشترین سهم را لمینت دندان به خود اختصاص داده و بعد از ورود این نوع درمان به عرضه ی پزشکی انقلابی را در درمان به عمل آورد و یکی از موارد زیبایی دندان به حساب می آید.
یکی از روش های ترمیم و درمانی دندان لمینت است که با برجسته ترین پزشکان در این زمینه گفتگو شده و گفته های آن ها را در این زمینه میگوییم.
برای از بین بردن و اصلاح کردن بدرنگی ها، بدشکلی ها، بهم ریخته بودن دندان ها، درست کردن فاصله ی بین دندانی از لمینت استفاده شده .لمینت به صورت روکشی از جنس برسلن چینی داشته و با استفاده از چسبهای خاصی به رنگ دندان درآمده و با تراش کمی به دندان می چسبد.
یکی از راه های اساسی و ترمیم درمانی زیبایی دندانپزشکی هالیوودی میتواند لمینت باشد و بعد از آن به درمان زیبایی دندان معروف شد . پوسته های لمینت از جنس آکریل ساخته شده و برای فیلمبرداری کردن از بازیگران به کار گذاشته شده و این پوسته با این جنس به راحتی از روی دندان ها جدا شده و بصورت دائمی نمی باشد ولی لمینت که از جنس برسلن است به صورت دائمی بوده و روی دندان ها می چسبد.
در عرضه ی بازیگری یکی از سرگرمی های زیبایی در میان بازیگران درمان لمینت بوده که در بین مردم فراگیر شده و این ترمیم زیبایی به بیست سال پیش بوده و برای ستارگان یسینما به نوعی سرگرمی محسوب شده تا لبخند زیباتری را داشته باشند.

چه افرادی متقاضی لمینت هستند :
افراد زیادی هستند که از وضعیت دندانی خود راضی نیستند و برای داشتن زیبایی و لبخند خود متقاضی درمان لمینت هستند و برای در هم ریختگی دندان های خود که نمایان هستند کاربرد داشته .
هرچقدر که این درهم ریختگی های دندانی بیشتر باشند مشکلات درمانی نیز بیشتر شده . یکی از علت های اساسی برای تقاضای لمینت درهم بودن دندان های جلویی است که هنگام صحبت کردن و یا خندین دیده شده و منظره ای ناخوشایند را به چهره ی فرد میدهد .
در مواردی که تمیز کردن فاصله ی بین دندانی مشکل باشد و به پوسیدگی و التهاب منجر شده در لثه ی جلویی میتواند آسیب وارد کند و در مواردی صحبت کردن را با مشکل روبرو میکند و برای درمان این نوع مشکل باید لمینت بکار برد و در مواردی بعد از آن از روکش ها ی سرامیکی و یا درمان های ارتودنسی کمک گرفت.
سدسته ای از افراد با مشکل فواصل بین دندان هایشان مواجه هستند و با لبخند زدن این فاصله نمایان شده و این نوع فاصله ی بین دندانی اگر از نوع متوسط و خفیف باشد شاید نیاز نباشد ولی اگر فاصله ی زیادی داشته باشد و یا فاصله ی بسیار کمی باشد که باعث روی هم رفتگی دندان های جلو شود برای درمان باید از ارتودنسی و بعد از روکش استفاده کرد و برای از بین بردن لک ها و بد رنگیها نیز از لمینت استفاده کرد.
افرادی که دندان هایشان به سرعت رنگ میگیرند باید لمینت بکار برد زیرا در این دسته دندان ها درمان با بلچینگ موفقیت آمیز نبوده و با استفاده از لمینت میتوان سطح آن را صیقلی کرد و کاربرد بیشتر آن در دندان های فک بالایی جلو است و اگر روی دندان های پرشده رنگ های خوبی از مواد پرکردنی نباشد میتوان آن ها را برداشت و با استفاده از این پوسته آن ها را به صورت یکدست پوشش داد و یکی دیگر از موارد قابل درمان کوتاه بودن دندان هاست که میتوان با پوسته ی لمینت به راحتی رفع شوند.

مراحل درمانی لمینت:
برای بکار گذاشتن لمینت روی دندان ها باید پزشک متخصص باتجربه دندان ها را به مقدار نیم میلیمتر تراش داده و لبه های دندان ها را میزان کرده و از دندانی که مدنظر است قالب گرفت و بعد از آن پوسته های لمینت را چسباند.
یکی از راه های درمان زیبایی برای داشتن لبخندی زیبا لمینت کردن کل دندان هایی که در هنگام حرف زدن و لبخند زدن نمایان هستند تا بتوان دندان های یک رنگ و یک شکل را در ردیف هم با فاصله ی مناسب قرار داد که این دندان ها شامل شش دندان جلویی و چهار دندان از هر فک بالا و پایینی بوده که جزو دندان های آسیابی است.

مزایای انجام لمینت:
بکار کذاشتن این پوسته روی دندان از پوسیدگی و خراب شدنش جلوگیری کرده و برخلاف روکش های سرامیکی که دور تا دور دندان تراشیده میشود و بخش زیادی از دندان را از بین میبرند برای بکار گذاشتن این پوسته روی دندان ها مقدار کمی از آن تراشیده شده و باقی آن دست نخورده باقی می ماند و یکی از موارد قابل توجه برای این درمان ماندگاری رنگ این دندان بوده که بسیار مداوم بوده و برخلاف ظاهر نازک آن بسیار مقاوم است و با رعایت کردن بهداشت دهانی طول عمر بیشتری را پیدا خواهد کرد.

چه کسانی نمیتوانند درمان لمینت را انجام دهند :
انجام دادن درمان های زیبایی برای افراد تجویز نمیشود و اگر لثه های عفونی باشد و اگر دندان های تحلیل یافته ای داشته باشند و یا طول دندان ها بیش از حد کوتاه باشند یا مینای دندان از بین رفته باشد و پوسیدگی های شدید داشته باشند نمیتوان با تخریب روبرو باشد و لمینت تجویز نمیشود و نمیتوان از این پوسته استفاده کرد.

+ نوشته شده در  چهارشنبه هجدهم فروردین ۱۳۹۵ساعت 17:16  توسط امیر عباس |  نظر بدهید
 
اصلاح طرح لبخند:
ما هر روز با افراد بسیار زیادی برخورد خواهیم کرد و ممکن است به لباس و یا کفش یا ساعت و یا بسیاری از چیزهایی که آنها به همراه دارند، توجه نکنیم و اصلا به نظرمان نیاید که طرف مقابل ما پیراهن مارک دارد یا یک پیراهن معمولی بر تن دارد.یا این که کمربند اصل به کمر خود بسته یا نمونه ارزان قیمت را استفاده می کند.اما چهره افراد همیشه در نظر همه مهم جلوه می کند.در برخوردادهای روزانه به هیچ عنوان نمی توان با کسی صحبت کرد بدون اینکه به صورت او توجه کرد.بنابر این صورت از مهم ترین نقاط در برخورداهای اجتماعی افراد محسوب می شود.در میان اجزا چهره لب ها و همینطور دهان و دندان ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند.تصور کنید که فردی را برای اولین بار ملاقات می کنید.اگر این فرد دارای دندان های زیبا و لبخندی دل انگیز داشته باشد می تواند در شما موثر تر واقع شود تا آنکه دندان هایی خراب و نا مطلوب داشته باشد.امروزه داشتن یک لبخند زیبا می تواند حتی در پیدا کردن دوست و یا شغل نیز موثر باشد.
همه ما در طول روز لبخند می زنیم اما بسیار مهم است که فرم لبخند ما به چه شکلی باشد.
در علم دندانپزشکی رشته و بحثی وجود دارد که از آن به عنوان اصلاح طرح لبخند یاد می شود.با استفاده از این علم می توان نوع لبخند را اصلاح کرد خنده ای زیبا و دلنشین داشت.مسلم است که هیچ کس نمی تواند اهمیت داشتن یک چهره زیبا و یک خنده جذاب را زیر سوال ببرد.
داشتن یک لبخند زیبا به روابط عمومی فرد کمک شایانی می نماید و او را فرد شاد و سر زنده ای نشان خواهد داد.از خصوصیات داشتن یک لبخند خوب و زیبا این است که فرد دارای دندان های سالمی باشد.
سالم بودن دندان ها به نیاز به مراقبت های بهداشتی دارد.مسواک زدن و استفاده به موقع و به جا از نخ دندان ها و دهان شویه ها می تواند از برخی از آسیب های دندانی جلوگیری کند.در صورتی که فرد بهداشت دهانی را به خوبی رعایت نکند با مرور زمان زیبایی دندان های خود را از دست خواهد داد.اسیدهای به وجود آمده توسط مواد غذایی باعث تخریب دندان می شوند و با باز شدن دهان نمایان می شوند.بنابر این اولین قدم برای داشتن یک لبخند زیبا و دلنشین این است که به سلامت دندان های خود اهمیت دهیم.

 


پس از آنکه از سلامت دندان ها مطمئن شدیم و به طور مرتب به آنها رسیدگی کردیم نوبت به ترتیب دندان ها و جلو و عقب بودن آنها می رسد.مسلما در صورتی که دندان ها به طور مرتب و منظم روی هم قرار بگیرند و از نظر جلو و عقب بودن کاملا در راستای هم قرار گرفته باشند، خنده زیا تری را می توانند برای فرد به وجود بیاورند.
اصلاح طرح لبخند توسط پزشکان متخصص نیازمند اطلاعات بسیار زیادی می باشد.اطلاعاتی از قبیل شناخت فرم بینی ها، استیل های لبخند و چهره و مواردی از این قبیل.
در بسیاری از مواقع نوع لبخند فرد نیاز به اصلاح دارد و این اصلاح باید متناسب با سایر اندام های فرد باشد.نمی توان بدون در نظر گرفتن لب ها و بینی لبخندی را طراحی و پیاده سازی کرد.
افرادی که دارای مشاغلی هستند که در آن نیاز به لبخندی خاص و جذاب دارند، می توانند با استفاده از این روش و سبک مدرن و امروزی به خواسته خود برسند.به عنوان مثال برای هنرپیشه گان سینما بسیار مهم است که در زمانی که می خندند، استیل صورتشان چگونه باشد.یک بازیگر هر چقدر هم که توانمند باشد نمی تواند خلاها و کمبودهای موجود در صورت خود را از بین ببرد.با اصلاح طرح لبخند می توان به چیزهایی رسید که هر کس آرزویش را دارد.با داشتن یک چهره خوب می توان موقعیت های شغلی بسیاری را به دست آورد و یا افرادی را که دوست داریم در زندگی ما باشند را به زندگی خود راه دهیم.
در اصطلاح طرح لبخند همه نکاتی که ممکن است در بهبود و زیباتر شدن خنده شما نقش داشته باشد، مورد بررسی قرار می گیرد.هر نقصی که وجود داشته باشد از بین خواهد رفت تا زیبایی و اعتماد به نفس به شما روی بیاورد و شما را میان جمع دوستانتان محبوب تر و جذاب تر کند.
از جمله عواملی که در این روش مورد توجه قرار می گیرد، نوع فک های بیمار است.ما هیچ اختیاری بر روی دندان ها و قالب فک خود نداشته ایم و اگر از ظاهر آنها ناراضی باشیم می توانیم به راحتی این کار را انجام بدهیم.
افرادی که فک بالایی آنها کمی رو به جلو است و ظاهر نامطلوبی دارد، یا آنان که فک پایینیشان رو با عقب است و یا کسانی که دندان هایشان به درستی روی هم قرار نمی گیرد، می توانند به کمک اصلاح طرح لبخند همه این مشکلات را حل نمایند.شاید موارد بسیار کمی پیش بیاید که فردی دارای فک های نا متناسبی باشد و نیاز به ایجاد تغییرات در آنها شود.اما در علم دندانپزشکی امروز ما با نامتناسب بودن چیدمان دندان ها نسبت به یکدیگر بسیار برخورد خواهیم کرد و همین باعث شده که این علم تا این حد گسترده شود.
برای اینکه فرد بیمار لبخند زیبایی داشته باشد ممکن است از روش های متفاوتی استفاده شود.به طور کلی شرایط کار برای هر دو بیمار ممکن است متفاوت باشد.در برخی از موارد بیمار ممکن است نیاز به کاشت یک دندان قدامی داشته باشد حال آن که در مواردی دیگر ممکن است روش کار به نحوی دیگر صورت گیرد و گره کار به دست ارتودنسی باز شود.به طور کلی برای این که یک پزشک بتواند لبخندی زیبا را برای بیمار خود طراحی کند، می بایست به علوم بسیار زیادی در زمینه دندانپزشکی تسلط داشته باشد.دندانپزشکی که قصد انجام این کار را دارد باید با موارد همچون ارتودنسی، ایمپلنت، جرمگیری دندان و …آشنایی کامل داشته باشد تا در مواقع لزوم بتواند بهترین گذینه ممکن را به بیمار خود توصیه کند و بیشترین کمک را به او بنماید.بنابر این تخصص پزشک در این زمینه از مهمترین چیزها به شمار می رود زیرا سلامت دندان های بیمار در دستان اوست.

+ نوشته شده در  چهارشنبه هجدهم فروردین ۱۳۹۵ساعت 17:15  توسط امیر عباس |  نظر بدهید
 
طراحی لبخند:
امروزه دارا بودن یک خنده در آداب معاشرت افراد بی تاثیر نیست.نیاز به داشتن یک خنده زیبا و همینطور طراحی لبخند باعث شده تا این رشته به وجود بیاید.
شاید شما هم جز آن دسته از افرادی باشید که تمایل داشته باشید خنده زیبا و جذابی داشته باشید و همیشه در این فکز بوده اید که آیا راهی برای این مسئله وجود دارد یا خیر.تا چندین سال پیش هیچ راهی برای اینکه فردی بتواند فرم دهان، دندان و خنده خود را تغییر دهد وجود نداشت و می بایست با همان شکل طبیعی سر می کرد.اما امروزه راه هایی وجود دارد که به افراد این امکان را میدهد که بتوانند از لبخندی خاص و منحصر به فرد بهره مند شوند و فرم دهان و خنده آنها به گونه ای باشد که تنها منحرصر به خود آن شخص است و هیچ کس دیگر آن را ندارد.اما این روش ها در واقع چه هستند و آیا ضرری دارند یا خیر سوال بسیاری از افرادی است که تصمیم دارند نسبت به انجام این کار مبادرت کنند.
اگر بخواهیم وارد مبحث این موضوع شویم و توضیح دهیم که دقیقا در این روش چه کارهایی انجام می شود و چگونه ایجاد برخی تغییرات موجب زیبایی خنده می شود، باید از اصطلاحات علمی و پزشکی استفاده کنیم اما به زبان ساده می توان گفت که طراحی لبخند در واقع با ایجاد کمی تغییرات در دهان و دندان ها صورت میگیرد.
همانگونه که می دانید دندان ها همیشه هم از فرم چندان جالی برخوردار نیستند.در حقیقت در اکثر مواقع دندان ها فرم کاملا بی نقصی ندارند.البته هدف این نیست که دهان و دندانی کاملا بی نقص داشت زیرا در این صورت ممکن است جلوه ای مصنوعی به چهره بدهد و از زیبایی آن بکاهد.اما بد نیست که دندان ها با نظم خاصی و چینش منظمی کنار یکدیگر قرار بگیرند.هرچه دندانها بهتر و زیباتر کنا هم قرار بگیرند حالت خوش فرم تری پیدا می کنند.در این زمینه چیزی به نام تقارن وجود دارد که پایه و اساس طراحی لبخندمحسوب می شود و بدون آن داشتن یک لبخند زیبا کاملا غیر ممکن و نشدنی است.تقارن به این معناست که دندان های پایینی و بالایی نسبت به هم یک قاعده و اصول داشته باشند و دارای نظم خاص خودشان باشند.اما در صورتی که هر دندان یک شکل داشته باشد و برخی روبه داخل و برخی رو به پایین باشند، زیبایی دندان ها نمی تواند پر فروغ باشد.

 


فرم دادن به دندان ها یعنی فرم دادن به خنده شخص بنابر این در این زمینه چیزهای بسیار زیاد تاثیر گذار است.یکی از مهمترین آنها سالم بودن دندان هاست.تنها در صورتی می توان بر روی دندانها کار کرد و آنها را زیبا جلوه داد که آنها از سلامت کامل برخوردار باشند.به هیچ وجه نمی توان دندانی که استحکام کافی ندارد و یا نیاز به ترمیم دارد را برای این کار مورد استفاده قرار داد.باید پیش از آنکه هر نوع اقدامی برای زیبا ساختن دهان و دندان انجام داده شود، ابتدا کارهای درمانی در این زمینه انجام شود.پس از آنکه کارهای درمانی انجام داده شد و سلامت دندان توسط پزشک متخصص تایید شد، می توان آن را زیباتر نمود.
مهارت دندانپزشک در زمینه طراحی لبخند اهمیت بالایی دارد.تمامی این مراحل تنها زمانی اتفاق می افتند و نتیجه بخش هستند که پزشک مهارت کافی جهت انجام این کارها را داشته باشد.مهارت پزشک به این دلیل حائز اهمیت است که به عنوان مثال در صورتی که دندانپزشک تشخیص اشتباهی داده باشد و دندانی که نیاز به ترمیم داشته باشد را سالم پندارد، ممکن است شروع به اقدامات زیبایی بر روی دندان کند و در این صورت پس از مدتی دندان درد به وجود خواهد آمد و تمامی اقداماتی که در زمینه زیبا سازی دندان صورت گرفته است، بیهوده می شود.یا ممکن است لثه آن گونه که باید و شاید توان نگه داری دندان ها را نداشته باشد و پزشک نتواند این مسئله را تشخیص دهد.در این صورت نیز اگر هیچ اقدامی برای مداوای لثه صورت نگیرد و پزشک مستقیما به سراغ طراحی لبخند برود، ممکن است پس از مدتی وضعیت لثه ها بدتر شود و باز هم تمامی کارهایی که برای زیبا سازی دندان ها صورت گرفته، بیهوده خواهد بود.
اما هدف از طراحی یک لبخند زیبا باید فراتر از چیدمان دندان ها باشد.به طور کلی با چیده شدن و منظم شدن دندان هاشکل آنها تغییر بسیار زیادی خواهد کرد ولی نکته این است که علاوه بر اینکه یک دهان می بایست دارای دندان های منظم باشد، مهربانی و محبت نیز باید در چهره فرد موج بزند.بنابر این همه کار تنها با چیدمان دندان ها به صورت کلیشه ای صورت نمی گیرد.برای داشتن یک خنده محبت آمیز باید دندان ها علاوه بر اینکه با یکدیگر متقارن می شوند، با سایر اجزا چهره شخص نیز باید این هماهنگی صورت گیرد.به عنوان مثال مهم است که رنگ چهره فرد چگونه است و حتی فرم بینی او نیز در زیباتر شد و به اصطلاح مهربان تر شدن لبخند نیز تاثیر دارد.
البته این نکته را مد نظر داشته باشد که بسیاری از نکات نیز به خود فرد بستگی دارد و ذوق و سلیقه افراد در نوع لبخند زدن می تواند به همان اندازه ای تاثیر گذار باشد که تقارن دندان ها با یکدیگر تاثیر گذارند.
پس از آنکه اقدامت لازم جهت درمان دندان های خراب و لثه های نامناسب انجام شد، و زیر ساخت های لازم توسط پزشک مورد بررسی و عمل قرار گرفت دوره زیبا سازی یا همان طراحی لبخند آفاز می شود.و پس از آن یک دوره بعد از عمل وجود دارد که حدود یک ماه به طول می انجامد.در مدت این یک ماه پزشک به بیمار خواهد گفت که از خوردن چه مواد و نوشیدنی هایی پرهیز کند و چه موادی را مورد مصرف قرار دهد.نکته دیگر در این زمینه رعایت کردن بهداشت است.رعایت بهداشت بعد از این که زیباسازی انجام شد، باید بیشتر شود و نکاتی که تا کنون مورد توجه قرار نمی گرفتند از این به بعد باید بیشتر مورد بررسی قرار گیرند.بنابر این بهداشت نه تنها کاهش پیدا نمی کند بلکه باید در دوره بعد از طراحی لبخند افزایش چشمگیری نیز داشته باشد.

+ نوشته شده در  چهارشنبه هجدهم فروردین ۱۳۹۵ساعت 17:15  توسط امیر عباس |  نظر بدهید
 
زیبایی لبخند :
مواردی که دراصلاح طرح لبخند قابل اصلاح شدن است موارد زیر می باشد:
از موارد دیگر به غیر از رنگ دندان ها که در مطالب قبل اشار ه کردیم می توانیم به موارد دیگر اشار کرد که مورد دوم به بعد را ذکر می کنیم:
دوم:تنظیم موقعیت و فاصله ی دندان ها با هم و توازن آنها و هماهنگی آنها با هم: دندان هایی که به صورت کج روی هم قرار گرفته اند و یا دارای فاصله ی زیاد بین آنها می باشد را می توان با با ارتودونسی دندان ها برطرف کرد که این ارتودونسی می تواند خلأ و فاصله بین دندان ها را پر کرده و کجی و ناراستی آنها را اصلاح و برطرف نموده و در شکلی متوازن و بهتر کنار هم قرار گیرند .این خدمات ارتودونسی می تواند به صورت آشکار و یا پنهان صورت پذیرد که در آخر می توان با روکش کردن آنها را میزان کرد و شرایط آنها را بهتر کرد.
دندان ها ی از دست رفته و نابود شده : وجود حتی یک دندان نابود شده و از بین رفته می تواند در نازیبایی لبخند شما تأثیر زیادی داشته باشد و حتی منفی باشد که با جایگزین کردن دندان های مصنوعی به جای دندان های از بین رفته و پر کردن جای خالی بین دندان هایتان با دندان هایی که متخصص برای شما ایجاد می کند و آن ناحیه را پر می کند و فضای خالی را برای بدون عریضه نمی گذارد این خود در زیباسازی و جوان سازی صورت شما تأثیر فوق العاده ای می گذارد.در خیلی از موارد با افتادن و شکستن دندان مورد نظر این فضا ایجاد شده که با داشتن آنها می توان دوباره آن را به منطقه ی مورد نظر چسباند و خلأ را پر کرد. در این مورد می توان از گاز گرفتن و پوسیدگی دندان ها جلوگیری کرد.
سوم:هماهنگی و توازن بین دندان های شما:
برای این مورد می توان دندان های شکسته و نامنظم و کج و غیر طبیعی از لحاظ ظاهری را مثال زد که با برطرف اینها می توان به شکل دلخواه خود در ظاهر دندان هایتان ایجاد نمود.و مشکل دندان ها ی غیر زوج و ناهماهنگ و ناردیف و نامتقارن را حل کرد .
چهارم:پروتز لب ها و چگونگی لبلبخندا و گونه ها:با مشورت با دندانپزشک و متخصص مورد نظر می توانید به اصلاح لبخند خود پرداخته و یک دندانپزشک با پیشنهاد یک سری جراحی ها برای جوان تر کردن صورت شما و پایین آوردن سن افراد و جذاب تر نشان دادن آنها.با سفید کردن دندان ها و تنظیم و هماهنگی کامپوزیت و استفاده از عاج دندان و روکش کردن آنها ؛ که به غیر از اینها می توان به اصلاح لبخند خود دست پیدا کرد و زیبایی لبخند ی خود را بیافرینید.
مورد دیگر: در این مورد به زیبایی شناسی طرح لبخند و لبخند ی شما خواهیم پرداخت:

 


علاوه بر مواردی که در متون قبلی ذکر کرده ایم می توانیم به مورد ها ی دیگر در زیبایی اشاره کنیم که از جمله ی آنها می توان به طول دندان ، خط لبخند، تناسب دندان ها ، بافت دندان ها و پلاکت ها و توصیف شخصیت شما اشاره کرد.
طول دندان ها : طول و اندازه ی دندان می تواند در ایجاد یک لبخند زیبا تأثیر بگذارد و در جوان بودن صورت شما تأثیر بالقوه ای می گذارد. هر چه دندان های شما کوتاه تر باشد از جذابیت شما می کاهد درجه ی کوتاه شدگی با افزایش عمر رابطه ی مستقیم دارد و هر چه دندان های جلویی بلندتر باشد به شما در طرح لبخند کمک بسیاری می کند و با روش بادینگ کامپوزیت و روکش پرسلین می توان به طول دندان های شما اضافه نمود و جذابیت آفرید زیبایی لبخند به شما هدیه کرد.در این مورد دندانپزشک می تواند به اصلاح لبخند گوشتی و یا لثه ای شما کمک کند که متخصص با اصلاح خط لثه و بلند کردن اندازه ی دندان با استفاده از لیزر این مشکل را برطرف کرده و شما را به ظاهر مورد نظر می رساند. با عاج دندان ها و روکش نیز میتوان به هدف خود نزدیک تر شد.که باز هم این مورد در زیبایی لبخند با توجه به صورت فرد و فرم آن بستگی دارد و اینکه چه مدل دندانی به صورت وی می آید و این که در مورد بری افرادی که صورت گرد دارند دندان های متوازن و به ردیف و بلند باعث می شود صورت وی لاغر تر نشان داده شود بنابراین دندانپزشک و متخصص باید قبل از انجام هر گونه عملی با مریض خود مشورت نموده و بعد از آن ظاهری که برای وی به وجود می آید را در نظر بگیرد و به وی گوشزد نماید.
خط لبخند در زیبایی لبخند : این خط یک خط فرضی می باشد که در لبخند شما زیبایی ایجاد می کند و الین خط فرضی می تواند لبه ی بالایی دندان شما از یک طرف به لبه و کناره ی دیگر دنبال کرد. ایده آل این خط باید لب بالایی مشابه منحنی لب پایینی باشد که می تواند در اندازه ی دندان های شما تأثیر داشته باشد.
تناسب دندان : در تناسب باید کل دندان ها با هم تناسب داشته باشند ، نه فقط دندان های جلویی بیشتر باشند و این تصور غلطی است که دندان ها یجلو باید بزرگتر باشد بلکه باید بقیه ی دندان ها دارای یک نسبت مناسب داشته باشند و این که دندان ها با ید دارای تناسب طولی و جایگاهی داشته باشند و این بستگی به میزان اندازه ی دیگر دندا ها دارد و دندانپزشک و پزشک متخصص می داند چه گونه با تناسب ساده ی ریاضی بین دندان ها توازن برقرار کند. از این باور غلط هم باید دوری جست که نسبت دندان های عرض به طول باید ۴ به ۵ باشد .
مورد بعدی ” بافت دندان و شخصیت “: یک متخصص دندانپزشک ماهر برای زیبایی لبخند ی شما ، باید به جنسیت و شخصیت شما نیز توجه کند که به طور مثال لبخند شما و دندان های شما حالت مردونه داشته باشد یا حالت خانمانه داشته باشد و اصلاح اینکه دندان ها باید با توجه به شخص و در نظر گرفتن خیلی از جوانب انجام می پذیرد و این مورد با توجه با مشاهده به عکس ها می توتند شما را از این بابت روشن تر و شفاف تر سازد.

+ نوشته شده در  چهارشنبه هجدهم فروردین ۱۳۹۵ساعت 17:14  توسط امیر عباس |  نظر بدهید
 
لبخند زیبا:
این موضوع برای همه روشن و واضع است که داشتن دندان هایی سالم در سلامت جسم و روح نقش اساسی و مهمی را در بردارد.اما هملنگونه که مشاهده می شود هیچ کدام از ما انسانها از دندان هایش به طور کامل مراقبت های مورد نیاز برای دندان ها را نمی کند.لبخند زیبا در یک جمع که دنلبخند زیبا:
لازمه ی لبخند زیبا داشتن دندان های سالم می باشد که برای حفظ سلامت دندان ها باید آگاهی های لازم را جهت نگهداری از آنها به کار برد.
رابطه تغذیه و دندان های سالم از جمله مواردی است که باید آگاهی های لازم را برای مراقبت از دندان هایتان در نظر بگیرید:
با وجود اینکه قند ها برای دندان ها به عنوان یک دشمن به حساب می آید برعکس مواد ترش خیلی کم به عنوان دشمنان دندان به حساب می آیند.ولی باید بدانید که ترشی ها نیز به لثه صدمه وارد می کنند.برای همین موادی از جمله آبمیوه و اسید کربنیک نیز از دسته ترشی ها به حساب می آیند.به لثه آسیب می رسانند.ولی باید این نکته را بدانید که نوشیدن این مواد به صورت یک نفس بهتر است تا اینکه انها را به صورت جرعه جرعه بنوشید.
چایی هایی از جمله چایی سبز و سیاه در صورتی که با مواد قندی مخلوط نشده باشند برای دندان ها مفید می باشند.موادی که دارای ph بالا هستند از جمله پنیر و شیر برای دندان ها مفید هستند زیرا سبب بی اثر شدن باکتری ها در دهان می گردد.بعد از اینکه از شیرینی ها استفاده کردید برای بهداشت دندان ها خوردن شیر مفید می باشد.همینطور پس از خوردن غذا قرقر کردن آب نیز مفید می باشد.
بزاق دهان از دهان و دندان های شما به صورت یک سیستم دفاعی مراقبت می کند. و با مصرف کردن غذاهایی که سالم علاوه بر تأثیر مثبت بر روی سلامت جسم بر روی دندان ها و لثه نیز تاثیر گذار است.با مصرف بعضی از غذاها ترشح این بزاق دهان بیشتر شده به طور مثال غلات که پوشش آن خوب جویده شود و استفاده برخی مواد نیز سبب تورم لثه می گردد.
در این متن از لبخند زیبا تأثیر به شرح تأثیر سیگار بر روی دندان ها می پردازیم:
سیگار علاوه بر دندان ها عامل مهم و خطرناکی برای سلامتی بدن نیز می باشد.و نمی توان به راحتی نقش سیگار را برای از بین بردن سلامتی بیان کرد. بهداشت نامناسب دهان و همینطور مصرف سیگار دو عامل خطرناک جهت صدمه به دندان ها و تورم لثه می باشد. آن دسته از افرادی که به طور مداوم از سیگار استفاده می کنند به بیماری پیوره لثه مبتلا می شوند که که از همان ابتدای سیگار کشیدن به آن دچار می شوند.به همین صورت به سختی بیماری افراد سیگاری ادامه پیدا می کند. و همینطور کاشت دندن نیز در این افراد با درصد موفقیت کمتری روبه رو می شوند.
با ترک سیگار در حفظ سلامتی دهان و دندان هایتان قدمی مهمی بر میدارید.ترک سیگار سبب می شود امکان زندگی برای شما را بهتر می کند.فشار روحی در افراد نیز سبب بروز بیماری های لثه و دندان می گردد.به همین دلیل باید سعی در پایین آوردن فشار های روحی به حداقل ممکن باشید تا با این کار به سلامت بودن دندان هایتان کمک کرده باشید. و لبخند زیبا به دیگران هدیه دهید.به طور مثال می توان گفت فشار های روحی سبب بروز و افزایش پیوره لثه می شود.
بیماری قند:با وجود اینکه بیماران دیابتی از مواد قندی استفاده نمی کنند اما احتمال بروز پوسیدگی دندان برای آنها به علت نوسان در قند خون آنها بیشتر خواهد بود.و خطر مواقعی بیشتر خواهد شد که بیماری آنها طولانی تر باشد و همچنین میزان قند در نوسان باشد.
و به احتمال زیاد عاملی که سبب ایجاد اختلاد در گردش خون می شود در ریشه دندان نیز وجود دارد.و این موضوع را بدانید که افراد مبتلابه دیابت دچار بیماری پیوره لثه هستند.پس مراقبت از دندان ها برای این افراد ضروری می باشد.
و این افراد به صورت منظم باید به دندانپزشکی مراجعه کنند.بهترین زمان برای مراجعه به دندان پزشک ۳ ماه دوم بارداری می باشد.
توصیه بعدی مسواک زدن در دوران بارداری فراموش نشود این به این دلیل است که در دوران بارداری مواد غذایی سالم برای دندان ها و لثه بسیار اساسی و مهم می باشد.
بهداشت حرفه ای دهان:یکی از اصول رعایت بهداشت حرفه ای دهان مسواک کردن دندان هاست که مراقبت های خانگی بر طبق آگاهی های فردی نمی تواند بلا بهداشت حرفه ای دهان برابری داشته باشد.
بارداری:به دلیل تغییرات در هورمون ها در دوران بارداری لثه ها نیز تحت این اثرات قرار می گیرند.وجد باکتری ها باعث ایجاد ورم در لثه ها و خونریزی آنها می شود.در صورتی که در دوره بارداری بهداشت دهان و دندان رعایت شود پیوره یعنی تورم لثه ایجاد نمی گردد.مادر باردار به دلیل خونریزی های کوتا مدتی که برای لثه اش به وجود می آید نباید از مسواک کردن خودداری کند.
توصیه ما به افرادی که قصد بار دار شدن را دارند این است که ابتدا نزد پزشک رفته و تمام دندان های نا سالم و خراب را ترمیم و درست کنید. یکی از این فاکتور های مهم پوسیدگی دندان می باشد که از نظر علمی رابطه مستقیمی با تولد نوزاد نارس می شود که همان عاملش پیوره است در واقع پوسیدگی دندان پیوره را به وجود می آورد.
پیشنهاد کلی برای بیمار نشدن دندان ها و لثه برای همه افراد این است که ،مرتب هر ۳ تا ۶ ماه یک بار نزد دکتر دندانپزشک بروند که دلیل آن این است که این کار با مراقبت های برنامه ریزی شده و خانگی زیبایی و سلامت دندان های شما را تضمین می کند. که می توانید به کمک دندان پزشک نیز مراجعه کنید حال کمک دندان پزشت که چه کسی گفته می شود؟کمک دندان پزشک به کسی می گویم که آموزش های لاززم را گذرانده است و در ضمینه پیشگیری به شما کمک شایانی می کند.در صورتی که ما مشکلات خود را در ضمینه بهداشت دهان و دندان با آنها در میان بگذاریم آنها به ما خواهند گفت شیوه درست مسواک زدن چیست و ما را در استفاده از لوازم کمک بهداشتی کمک و راهنمایی می کنند.
حال کار یک دندان پزشک چیست؟دندان پزشک یا کسی که در ضمینه بهداشت دهان و دهان تخصص دارد وقتی به او مراجعه می کنید ابتدا شرح حالی از موقعیت و وضعیت دندان و لثه های شما را می گوید و درست مسواک کردن را به شما یاد می دهد.
دان ها نیز به نمایش گذاشته شوند درواقع لبخندی دندان نما بسیار دلنشین می باشد.اما متأسفانه تعداد افرادی که دارای دندان های زیبا هستند بسیار محدود هستند.و می توان گفت یکی از با ارزش ترین چیزها در میان قشر جوان داشتن دندان هایی سالم است که از مراقب درست دندان حاصل می شود.و در دنیای امروز بسیاری از ناهنجاری های دندان را می توانید ترمیم نمائید.
عده ی زیادی از افراد که دارای دندان های خراب هستند از وجود این دندان ها عذاب می کشند.علاوه بر مشکلات به وجود آمده با افزایش سن در افراد برای دندان هایشان عومل متعدد دیگری نیز وجود دارد از جمله:چایی ،قهوه ،سیگار و… که سبب از بین رفتن زیبایی در دندان های شما می گردد.و اگر شما در دوران کودکی و جوانی درست از دندان هایتان مراقبت کنید دندان های زیبا و سالمی در دوران بزرگسالی به همراه خواهید داشت.در گذشته برای دندان ها درمانی چندانی وجود نداشت ولی با گذشت زمان پیشرفت های زیادی در علم دندانپزشکی صورت پذیرفت و هم اکنون حتی برای بیماری خای پیشرفته لثه نیز در مان هایی وجود دارد.که به طور مثال می توان گفت یکی از این بیماری ها به هنگام خندیدن است بدین صورت که هنگام خندیدن لثه نمایان می شود که این بیماری به علت کم شدن بافت لثه به وجود می آید.و از عوامل دیگری که بروز این بیماری صورت می گیرد Gummysmile نام دارد که در آن افزایش بافت لثه،کوتاهی لب و رشد بیش از اندازه بافت بالا می باشد. عده ای از افراد دارای دندان هایی نامرتب هستند. و یا در برخی افراد نیز ممکن است بر اثر بروز یک حادثه تاج دندان ها بشکند.که ایجاد این موارد ذکر شده در افراد سبب وارد شدن لطمه به زیبایی چهره می گردد.برای این مشکلات نیز راه درمانی وجود دارد که با به کار گیری آنها نه تنها دندان شما ترمیم خواهد شد بلکه زیبایی چهره شما نیز قابل برگشت می باشد.امکانات زیادی توسط دندان پزشکی پیشرفته فراهم آورده شده که نتیجه بهره بردن از آن آگاهی و لذت از زندگی می باشد.
در هر فرد وجود یک لبخند زیبا و جذاب داشتن دندان هایی زیبا و همچنین دهانی خوشبو از مهمترین عامل ها در در جذابیتش می باشد.که شما امروزه در پیکره های مقدس و آثار باقی مانده از گذشته به دنبال آثار جذابی هستید به طور مثال به دنبال جواهرات زیبا، و لباس های گران قیمت هستید.و به دلیل پیشرفت در علم دندان پزشکی در سال های اخیر هر فردی می تواند دندان هایی زیبایی داشته باشد.و این موضوع بسیار دارای اهمیت بالایی است که علم دندانپزشکی دارای ابعادگسترده ای است بسیار خبر خوبی می باشد.

 


پروتز دندان ها تا اواسط قرن ۱۸ ساخته شده از عاج فیل بود و بعد از گذشت زمانی جای خود را با روکش چینی تغییر داد و استفاده از پروتز ابعاد گسترده ای را به خود اختصاص داد.
مونالیزا چرا غمگین است؟
روح یک احساس لبخندی اسرار آمیز می باشد.و برای خنداندن شاید امروزه مطلب زیادی وجود نداشته باشد.
احتمالاٌ در قرن های گذشته انسان های زیبا و قدرتمند کمتر می خندیدند.شاید علت این بوده که آنها مطلب برای خندیدن نداشتند،به طوری که ،لئوناردوداوینچی که نقاشی معروف بود در یکی از تابلو های معروف خود یعنی مونالیزا به بیننده لبخند زیبا را ارائه می دهد.شاید مونالیزا نمی خواست دندان هایش را را دیگران ببینند.
بزرگ ترین احساس انسا نها به این موضوع است که علم دندان پزشکی دارای ابعاد وسیعی است.که جذب انسان ها با یک لبخند زیبا زحمتی است که انسانها به خود می دهند تا دیگران را به خود جذب کنند که این کار به سود آنها می باشد.
و این حدس زده می شود که افرادی که لب هایشان را روی هم فشار می دهند در واقع چیزی را پنهان می کنند که آن دندان هایی می باشد که آنها را باید پنهان نمود.
برای داشتن لبخند زیبا در هر فرد مراقبت های صحیح و آگاهانه لازم است که در این مطلب به رابطه تغذیه و دندان های سالم می پردازیم:
ماده غذایی که برای باکتری های دندان مورد علاقه قرار گرفته قند می باشد که برای دندان های سالم دشمنی آشکار است.همچنین شکر سفیدی که در خانه از آن استفاده می شود و ساکاروز نام دارد برای دندان ها ضرر دارد.انواع درگری از موارد قندی وجود دارند که باکتری ها به آنها نیز علاقه زیادی نشان می دهند از جمله این مواد می توان به :فروکتوز،قند مالت دار،قند انگور اشاره نمود.و نمی توان این مواد غذایی را حذف نمود با این وجود که تنها مواد قندی نیستند که باکتری ها به آنها علاقمند هستند. بلکه غذاهای مختلف برای رشد باکتری ها دهان را محیطی مناسب فراهم می سازد.
بعد از اتمام غذا PH موجود در دهان به ۷/۵ کاهش یافته که کار PH در دهان جلوگیری از رشد باکتری می باشد.
از مواد غذایی قندی بهتر است جهت داشتن دندان هایی سالم کمتر استفاده نمود.و نکته دیگری که اهمیت دارد این است که گاز زدن به شیرینی نیز در خرابی دندان ها نقش دارد پس بهتر است برای خوردن شیرینی آن را به قطعات کوچکی برش داد و بعد صرف کرد.برای حفظ سلامتی دندان ها میوه و سبزیجات گوناگون از اهمیت بالایی برخوردار هستند.در ضمن روی سلامتی جسمی و تناسب اندام شما نیز تأثیر گذار است.آب نبات هایی که بعد از خوردن به دندان ها می چسبند ضرر های زیادی را به دندان ها وارد می کنند که برگشت ناپذیر می باشد. و موضوع دیگری که از اهمیت دارد این است که طبیعت و جنس دندان ها نیز در سلامت دندان ها نقش مهمی به دنبال دارد.
یکی از راه های موثر جهت از بین بردن فشار های روحی ورزش می باشد که ورزش های فکری از جمله:یوگاو و ورزش های استقامتی از جمله:پیاده روی و دوچرخه سواری به کاهش فشار های روحی کمک می کند به شرطی که به طور منظم انجام شوند.

+ نوشته شده در  چهارشنبه هجدهم فروردین ۱۳۹۵ساعت 17:13  توسط امیر عباس |  نظر بدهید
 
دندانپزشکی زیبایی:
امروزه علمی به نام  به وجود آمده است.همانطور که می دانید در سالهایی گذشته نیاز به رسیدگی به دندانها باعث شد تا انسان به فکر راه چاره باشد.بنابر این رفته رفته علمی به نام دندانپزشکی به وجود آمد تا درد را در ناحیه دندان تسکین دهد و از خرابی دندان ها جلوگیری کند و علاوه بر آن در ترمیم آنها موثر باشد.اما این تنها برای کارهایی بود که انجام دادن آنها ضروری بوده است و انجام ندادنشان باعث بروز اتفاقات بدتری برای فرد می شده است.اما در سال های اخیر علمی به نام دندانپزشکی زیبایی به وجود آمده است.هدف از به وجود آمدن این رشته این است که زیبایی را برای فرد به ارمغان بیاورد.در این رشته کارهایی انجام می شود که برعکس رشته دندانپزشکی، انجام ندادنش برای بیمار هیچ ضرری ندارد ولی انجام دادنش برای زیبایی فرد مفید است و اعتماد به نفس را در افراد تقویت می کند.
این رشته نیاز همانند سایر رشته ها به دلیل نیاز انسان به وجود آمده است.ما امروزه در دنیایی زندگی می کنیم که داشتن یک چهره زیبا و لبخندی دلنشین دیگر مزیت به شمار نمی رود بلکه یک نیاز است.در دنیای مدرن امروز تقریا همه مردم دنیا امکانات بهداشتی برای سالم نگه داشتن دندان هایشان را در اختیار دارند و هر کشور و هر شهری دارای دندانپزشکی می باشد.در دنیای دیجیتالی و مدرن امروزی، برای اینکه یک شغل خوب و مناسب داشته باشیم می بایست ظاهری آراسته داشته و لبخندی زیبا بر روی لبان ما باشد.بسیاری از افراد به طور طبیعی از این موهبت الهی برخوردار هستند ولی بسیاری از افراد متاسفانه دندان هایی نامنظم و نامطلوب دارند و با اینکه بهداشت دهانی را رعایت می کنند ولی لبخند دلنشینی ندارند و همین باعث می شود که در دید افراد جامه متفاوت با آنچه که واقعا هستند ظاهر شوند.
امروزه این مشکل برای افراد کاملا برطرف شده و می توانند با کمک گرفتن از رشته دندانپزشکی زیبایی ظاهر خود را زیبا کنند و چهره ای دلنشین وجذاب داشته باشند.

 


چیزی که باعث می شود فردی خنده زیبایی داشته باشد و چهره ای مهربان را به همگان نشان دهد، نوع چینش دندان ها و منظم بودن آنهاست.بنابر این این رشته به اصطلاح چیدمان دندان ها و منظم کردن آنها می پردازد.همانطور که می دانید در سنین نوجوانی و کودکی به افراد گفته می شود که زمانی که در دندانی در دهانشان در حال رویش است، به جای آن زبان نزنند زیرا باعث کج درآمدن آن می شود.ممکن است این ادعا ریشه علمی داشته باشد و کاملا درست باشد.شاید هم چندان صحیح نباشد.پرداختن به این موضوع از بحث ما خارج است ولی نکته ای که باید در نظر داشت این است که چیدمان دندان ها و فرم قرار گرفتن آنها در کنار هم از همان زمانی شروع به شکل گیری می کند که فرد برای اولین بار صاحب دندان می شود.
در آن زمان دندان ها شیری هستند و عمر بسیار کوتاهی دارند و انجام هر گونه عمل زیبایی بر روی دندان کاملا اشتباه و غیر اصولی محسوب می شود زیرا هزینه ای اضافی است و با از بین رفتن دندان تمامی زحماتی که پزشک بر روی آن انجام داده است به هدر خواهد رفت.لذا به هیچ وجه توصیه نمی شود که هیچ گونه عملی در راستای زیبایی بر روی دندان انجام گیرد..
در رشته دندانپزشکی زیبایی چندین نکات هستند که در افراد مختلف متفاوت هستند.یکی از این عوامل ژنتیک و وراثت در افراد است.ژنتیک در دندان ها و چیدمان آنها بسیار موثر است.فک و استیل دهانی تماما ناشی از وراثت و ژنتیک فرد می باشد.حتی جنس دندان ها، رنگ آنها، و مقاومت و در برخی مواقع حتی حالت های دندان ها و میزان رویش آنها به قوانین وراثت در افراد بستگی دارد.
به عنوان مثال افرادی که والدین آنها دندان های ضعیف و سستی داشته اند به احتمال قوی دندان های چندان مطلوبی ندارند.یا در صورتی که دندان هایی خود و با کیفیتی داشته باشند ممکن است آنها را از یکی از اقوام نزدیک به ارث برده باشند.در هر صورت ژنتیک از مهمترین عوامل در زیبایی لبخند است.
پزشکان برای ترمیم دندان ها و زیباتر کردن آنها سعی در آن دارند تا قرینه را در دهان و دندان به خوبی رعایت کنند و طبق نیمی از دندان ها نیمی دیگر را اصلاح کنند.بسیار مهم است که چینش دندان ها چگونه انجام میگیرد.گاهی ممکن است چیدمان دندانی چندان زیبا نباشد ولی قرینه بودن آن باعث شود که چندادن در نظر عموم نامطلوب به نظر نرسد و یا حتی زیبا هم باشد.در بسیاری از موارد نیز ممکن است دندان ها به ترتیب و پشت سر هم به فاصله های مرتب و منظم چیده شده باشنند ولی به دلیل اینکه با طرف دیگر فک قرینه نیست ظاهر مطلوبی نداشته باشد.این گونه موارد بسیار پیش خواهد آمد.اما دندانپزشکی زیبایی سعی بر آن دارد تا همه این مشکلات را برطرف نماید.در این رشته فرد دارای هر ژنتیکی که باشد می تواند از این طریق نقایص دهان و دندان خود را اصلاح کند.همانگونه که گفته شد این رشته تنها مناسب افردای است که به سن بلوغ رسیده اند و دیگر قرار نیست با دندان های شیری سر کنند.
مبحث قرینه از مهمترین چیزهایی است که باید در دندانپزشکی زیبایی مورد بررسی قرار گیرد و بحثی مفصل و البته کمی پیچیده به شمار می رود.علاوه بر موارد گفته شده در مورد قرینه دندانها نسبت به طرف دیگر دهان، نوعی قرینه دیگر نیز وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.این قرینه همان توازن و ترکیب میان دندان های بالایی و پایینی است.در کل این رشته سعی در افزایشکارایی دندان ها ندارد و تمرکزش تنها بر روی زیبایی دهان بیمار است.البته این بدان معنی نیست که همه چیز را فدایی زیبایی می کنند.اگر توازن میان دندان های بالایی و پایینی به طورکامل و به درستی انجام بگیرد، غذاها بهتر جویده می شوند و سطح بیشتری از غذا بر روی دندان ها قرار می گیرد.علاوه بر آن زمانی که همه دندان ها با فاصله ای یکسان و به صورت همزمان با هم بر روی هم قرار بگیرند، دیگر هیچ مواد غذایی سالم و اصطلاحا زنده از روی آنها خارج نمی شود.ولی در دندان هایی که کاملا بر روی هم قرار نمیگیرند این گونه نیست.

+ نوشته شده در  چهارشنبه هجدهم فروردین ۱۳۹۵ساعت 17:12  توسط امیر عباس |  نظر بدهید
 
زیبایی خنده :
زیبایی بسیار زیادی در خنده ی افراد دیده یم شود و این خنده می تواند خیلی از زیبایی ها و جذابیت ها را در فرد نمایان کند . این که خنده دارای فاکتور و عوامل بسیار زیادی از لحاظ ، زیبایی های ظاهری به وجود می آورد و اینکه افراد زیادی در می توانند با خندیدن زیباتر به نظر برسند به شرطی که دارای طرح لبخند زیباتر و بهتری باشد.
یک سری روش و شیوه بری ایجاد زیبایی خنده که با اصلاح طرح لبخند امکان پذیر است ایجاد می گردد که از جمله ی آنها می توان به ارتودونسی ،کاشت دندان ، سفید کردن دندان ، ایجاد روکش بهتر برای دندان و بقیه ی روش هایی که توسط پزشک دنداپزشک در کلینیک انجام می پذیرد. این عوامل می تواند در ایجاد اعتماد به نفس و زیبایی و جذابیت تأثیری داشته باشد که خود فرد را متوجه سازد و او رابه این نتیجه برساند که چه قدر این اصلاح طرح لبخند نیاز بوده و اکنون متوجه ی این عمل شده و اگر هم دیر به دندانپزشک مراجعه کند ، حسرت بخورد که چرا زودتر برای اقدام به این مورد اقدام نکرده است.
شما با ایجاد لبخند و در خیلی از موارد خنده به دیگران خود را زیباتر نشان میدهید و این چه بهتر است که آن را اصلاح کرده و لبخند و خنده ی خود را زیباتر کرده و شما به نتیجه ی دلخواه خود در روابط با افراد می رسید.
حال افراد دلایل مختلفی برای اصلاح طرح لبخند خود دارند که از می توان با اجزای صورت و قسمت های مختلف آن هماهنگ کرد و این بستگی به اجزای مختلف صورت شما دارد و می توند در زیبایی آن تأثیر فوق العاده ای می گذارد. از جمله این وابسگی ها در صورت را می توان رنگ پوست و نوع مو و پوست و رنگ مو و بافت لثه ها و لبها و فرم آنها و هم چنین عواملی در دندانها چون؛ رنگ و پهنا و درازا ، ظاهر و فرم و شکل آنها و….. نام برد که برای ایجاد زیبایی خنده و طرح لبخند جذاب به عوامل توجه ی ویژ ه ای را مبذول داشت و هر کدام از این اجزا در بهترین فرم موجود و بهترین حالت ممکن قرار داشته باشند می توتند زیبایی خنده و طرح آن را برای شما فوق العاده کند. که با زهم با توجه به سلیقه ی خود فرد و انگیزه ای که برای زیبایی اصلاح طرح لبخند دارد می تواند متفاوت باشد و خود را به شکل مورد نظر برساند که با مشاورهو مشورت با مشاورین محترم کلینیک ها ی دندانپزشکی این کار شدنی و عملی می باشد.

 


مواردی که می تواند در اصلاح طرح لبخند و زیبایی خنده برای شما اصلاح گردد ، موارد زیر می باشد:
۱- رنگ های دندان
۲- تنظیم موقعیت و فاصله ها و ردیف دندان ها
۳- دندان های از دست رفته و یا ساییده شده و خراب
۴- هماهنگی و نظم و توازن و یک دستی بین دندانها
۵- پروتز و افزایش حجم لبها و گونه ها و لبخند روی صورت ما
۶- زیبایی شناسی و شناختن جذابیت در طرح لبخند خود
۷- طول واندازه دندان ها
۸- طول و قوس لبخند و خطی که از آن حاصل می گردد
۹- به نسب بودن دندان ها
۱۰- نوع بافت و پلاکتهای دندان و توضیح دادن شخصیت
۱۱- شیوه ها و روکش و محافظ دندان
۱۲- عاج و بریج دندان ها
۱۳- تغییر مکان لثه و یا بالا رفتن آن و تغییر رنگ و فرم آن
۱۴- برنامه ریزی برای اصلاح طرح لبخند و زیبایی خنده 
۱۵- و نتیجه گیری ای که از آن به دست آورده ایم
حال هر کدام از این موارد دارای توضیحاتی می باشند که خدمت شما عزیزان عرض می نماییم.
اول: در مورد اول می توان گفت که ؛ یکی از اساسی ترین و مهم ترین موارد در ایجاد دندان هایی زیبا برای شما میباشد و این خود راهی برای طی کردن مسیر هها وگام های بعدی برای اصلاح طرح لبخند و زیبایی خنده برای شما می گردد. دندان هایی که با آمالگام و نقره پر شده اند و یا دندان هایی که با طلا درست شده اند این سفید کردن دندان های میتواند روی آنها انجام گیرد و رنگ سفیدتری به دندان های شما ببخشد که در مرحله ی اول به مراجعه کنندگان توصیه می شود . سفید کردن دندان انجام می شود تا دندان ها ی شما برای مراحلی چون ؛ روکش پرسلین ، عاج گذاری ، پل گذاری ، کاشتن دندان ها ، بستن دندان ها با کامپوزیت صورت می گیرد . عمر دندان نیز در تیرگی و بیرنگی دندان تأثیر زیادی دارد. در اصلاح طرح لبخند می توان به این مورد اشاره کرد که در این مورد می توان شادابی و جذابیت و جوانی را تضمین نمود. سایه و رنگ دندانی که دندانپزشک برای شما انتخاب می کند بستگی به رنگ پوست و رنگ مو و جنس آنها دارد که می توان با هماهنگی و توازن آنها شکل گیرد. می توان به لبخندی اشاره کرد که در آن چهره روشن تر و دندان ها سفید تر و محافظت کردن رنگ طبیعی دندان ها و ….. باشد و اینها را به ارمغان بیاورد. و شما را جذاب تر و زیبا تر به نظر برساند و خنده ی شما دارای زیبایی خاصی باشد که هر کسی که شما را مشاهده کند می تواند مجذوب این خنده گردد. اندازه ی درجه ای که شما می توانید دندان های خود را روشن تر کنید که درجه ی آن می توتند از هشت درجه به بالا باشد که سفید کردن دندان هم روش های متفاوت و گوناگونی دارد که از جمله ی آن ها می توان به روش ها درمانی و دست کاری دندان ها و برداشتن حجم کمی از پلاکتها و دیگر اعمال دندانپزشکی و استفاده از مواد و دستگاه سفبد کننده ی دندان که در سفید کردن دندان های شما مؤثر می باشد. در خیلی از موارد تنها با سفید کردن دندان ها ی خود می توانید دندان های خود را زیباتر و به طبع خنده و لبخند را جذاب تر کنید ، که در این مورد دندان های شما مرتب و به ردیف و دارای فرم و شکل و اندازه ی دل خواه و ایده آل و مناسب می باشند و تنها رنگ آنها در شما احساس نارضایتی و عدم اعتماد به نفس و ناجذابیتی را ایجاد کرده و کلید حل این مشکل در دست ماست و آن سفید کردن دندان با روش ها موجود می باشد.

 

در زیر می توانید از سایر محصولات ما در بخش های مختلف فروشگاه دیدن نمایید :

پاور بانک | آموزش ایروبیک |آموزش والیبال | آموزش فوتسال | پد ضد عرق | آموزش بافت مو |آموزش شیرینی پزیآموزش دفاع شخصی |آموزش فوتبال | خرید گن لاغری مردانه | خرید کوچک کننده بینی آیدان|نایسر دایسر پلاس|ژل افزایش قد


نگین ناخن دستگاه بافت مو | نایسر دایسر | آموزش آشپزی | آموزش بستن شال و روسری | آموزش آرایشگری مردانه | آموزش بدنسازی | آموزش زبان انگلیسی | خرید گن لاغری زنانه | بافت مو |خیاطی بدون الگو|ژل سیلیکونی افزایش قد


طراحی ناخن | گن لاغری کاسمارا |دستگاه آیدان |خرید نگین ناخن |کاشت ناخن |خرید فانی بافت |خرید دستگاه بافت مو|خرید نایسر دایسر|آموزش خیاطی خانم عمرانی |چای سبز | کوچک کننده بینی آیدان |چای لاغری تیما |دستبند مغناطیسی


ناخن ژله ای |خرید پاور بانکگن لاغری |پاور بانک چیست |خیاطی خانم عمرانی|خرید چای سبز |آموزش کاشت ناخن | فروش پاور بانک |خرید ناخن ژله ای|یادگیری زبان انگلیسی|آموزش خیاطی|چای سبز تیما |دستبند پاور بالانس |کسب درآمد اینترنتی


کار در منزل |کسب و کار اینترنتی  |درآمد اینترنتی |برج خنک کننده |هوا ساز |آیدان کوچک کننده بینی |آتلیه عکاسی |برد هوشمند|دوربین مدار بسته کرج |تور ایتالیا|تور اروپا|چاقی صورت|قرص چاقی|آل آرژنین |داروی لاغری |کپسول اسلیم مکس


کسب درآمد از اینترنت | کسب درآمد از طریق اینترنت |هوا ساز خانگی|در آمد آنلاین |کوچک کننده بینی | طراحی داخلی | باز سازی ساختمانویدئو پروژکتور |تور لحظه آخری|تور اسپانیا|تور فرانسه|قرص افزایش وزن|مکمل افزایش وزن|تور تایلند


قرص چاقی فت فستقرص افزایش قد |قرص آل آرژنین|قرص لاغری|قرص چربی سوز|قرص آل آرژنین|لارجر باکس|بزرگ کردن آلت|نصب دوربین مدار بسته|خرید دوربین مدار بسته|فروش دوربین مدار بسته|داروی افزایش قد|دستگاه حضور و غیاب


درب ضد سرقت|چیلر | ماسک صورت|کسب ثروت|تبلیغات اینترنتی|تور دبی|تور ارمنستان|تور مالزی|تور آنتالیا|تور آلانیا|تور استانبول|خرید پودر بدنسازی |کاشت دندان|جرم گیری دندان|ایمپلنت|جراحی لثه|دکتر دندانپزشک|اصلاح طرح لبخند|طراحی لبخند


فانی بافت |دستگاه فانی بافت|پاور بالانس|قرص چاقی fat fast |قرص چاقی نچرال ولت  | قرص natural max slimming |تور پاتایا |تور کوش آداسی |تور قبرس |تور بدروم |قیمت دوربین مدار بسته |آتلیه تخصصی کودک | لبخند زیبا |دندانپزشکی زیبایی


لمینت | لمینت دندان |هزینه کاشت دندان |شغل اینترنتی|آموزش بازاریابی|کار آفرینی اینترنتی|عوامل موفقیت|عوامل حیاتی موفقیت|روانشناسی موفقیت|راه های موفقیت|راه های رسیدن به موفقیت|راه های موفقیت در زندگی|راز موفقیت|موفقیت چیست


آموزش لیندا | دانلود lynda | آموزش های لیندا |دانلود آموزش های لیندا | دانلود آموزش موسیقی |آموزش تصویری کامپیوتر دانلود آموزش برنامه نویسی |آموزش برنامه نویسی وب | دانلود آموزش گیتار |آموزش موسیقی |کراتین دایماتیز |دایماتیز  |


آمینو bcaa  | قرص bcaa |مکمل bcaa |چاقی صورت | چاق شدن صورت |قرص چاقی صورت |قرص مخمر آبجو |مخمر اب جو  |مخمر ابجو | قرص مخمر  |قرص مخمر آبجو |مخمر آبجو | فت فست | قرص فت فست |قرص های چاقی fat fast |


کپسول چاقی فت فست |کپسول فت فست |قرص چاقی فت فست |قرص fat fast |قرص چاقی fat fast |قرص فت برنر |قرص لاغری فت برنر |فت برنر |چربی سوز فت برنر |قرص پارت اسلیم |قرص لاغری پارت اسلیم  |قرص لاغری l-carnitine | قرص كارنيتين|


ال کارنیتین ۲۵۰ |قرص ال كارنيتين |ال کارنیتین و لاغری |قرص لاغری ال کارنیتین |چربی سوز ال کارنیتین |قرص چربی سوز ال کارنیتین |قرص ال کارنیتین |ال كارنيتين |چربی سوز سی ال ای |کپسول cla |چربی سوز cla |قرص لاغری ریلاکر |


قرص ریلاکر |قرص لاغری ریلاکر |قرص رلاکور |قرص اسليم كوئيك|قرص لاغری اسلیم |قرص اسلیم فول|قرص اسلیم کوییک|قرص لاغری فیل اسلیم feel slim |قرص لاغری اسلیم کوئیک |قرص لاغری feel slim |قرص فیل اسلیم |فیل اسلیم|


قرص لاغری فیل اسلیم | اسلیمینگ سبز |قرص اسلیم مکس |قرص لاغری اسلیم مکس |قرص لاغری اسلیمینگ |قرص لاغری نچرال مکس |نچرال اسلیمینگ |قرص لاغری نچرال مکس اسلیمینگ |قرص لاغری natural max slimming |اسليم مكس|


قرص لاغری نچرال اسلیمینگ|نچرال مکس اسلیمینگ | قرص لاغری اسلیم مکس |فروشگاه مکمل بدنسازی|خرید مکمل بدنسازی |فروش مکمل بدنسازی |مکمل بدنسازی |خرید کراتین |قیمت کراتین |سوپر کراتین  |کراتین منوهیدرات |کراتین MP|ایزو وی |


مکمل گینر |بهترین گینر |پودر whey |پروتئین وی ۱۰۰ |مکمل whey |پودر بدنسازی whey |پروتئین وی ایزوله |خرید پروتئین وی |خرید پروتئین whey |پروتئین وی  |مکمل وی |سوپر وی |گلوتامین در بدنسازی |مکمل گلوتامین |گلوتامین|قرص ال آرژنین افزایش قد


ال آرژنین افزایش قد|قرص افزایش قد آرژنینقرص آرژنینپودر چاقی بومبا |پودر بومبا |قرص  brewers yeast |



:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عسل

آموزش بافت کلاه منصوره یاوری|۰۹۳۷۲۵۰۰۹۴۹

آموزش بافت کلاه خانم یاوری کامل ترین و روان ترین مجموعه ای است که تا به امروز وارد بازار شده است.شما عزیازن اگر علاقه مند به یادگیری تکنیک های بافت کلاه هستید ولی نمی دانید باید از کجا و چگونه آغاز نمایید ما برای شما مجموعه کاملا تخصصی و در عین حال ساده و روان را در نظر گرفته ایم.این مجموعه آموزشی در قالب دو عدد دی وی دی با کیفیت بسیار بالای به شما تمام موارد ریز و درشت را آموزش خواهد داد.
در واقع شما در این مجموعه ارزشمند علاوه بر آموزش انواع کلا ه های مردانه و زنانه و پسرانه و دخترانه ۵ مدل کیف و ۵ مدل ساق دست و ۱ مدل شال را نیز اموزش خواهید دید.حرفه ای شدن در هنر بافتنی علاوه بر اینکه نیاز به حوصله و پشتکار دارد مهم تر از آن نیازمند یک استاد و راهنمای خوب نیز است.شما با تهیه مجموعه فوق در واقع یکی از ماهر ترین و مسلط ترین اساتید بافتنی در ایران را در اختیار خواهید داشت و به کمک آن می توانید تمام تکنیک های بافتنی را که در مورد شال و کلا می باشد را فرا بگیرید.

خرید محصول اصلی به صورت اورجینال و شرکتی همراه با گارانتی (قابل پخش در کامپیوتر و دستگاه های خانگی)

توضیحات : این مجموعه دارای ۲ عدد DVD شامل آموزش های : ۵ نوع کیف , ۵ نوع ساق دست , ۱۰ مدل کلاه و ۱ مدل شال می باشد.

 

آموزش بافت کلاه
قبل از اینکه بخواهید توضیحات تکمیلی این مجموعه را مطالعه نمایید نحوه خرید و مزایای خرید از فروشگاه ما را برایتان عنوان می کنیم:
نام محصول : آموزش بافت کلاه و شال و کیف و ساق دست
مدرس : خانم منصوره یاوری
تعداد دی وی دی : ۲ عدد
گارانتی : در صورت خرید محصول اصلی دارد
کیفیت : عالی
نوع پخش: در دستگاه های خانگی و کامپیوتر
قیمت : ۲۰۰۰۰ تومان
نحوه خرید:
روش اول : تماس با شماره تلفن ۰۹۳۷۲۵۰۰۹۴۹ و ثبت تلفنی سفارش
روش دوم : آدرس +کد پستی +نام محصول +نام گیرنده را به شماره ۰۹۳۷۲۵۰۰۹۴۹ پیامک نمایید.
روش سوم : از طریق سایت و با کلیک بروی دکمه خرید پستی اقدام به ثبت سفارش خود نمایید.

همچنین سه محصول ارزشمند دیگر در سابیت با نام های آموزش بافتنی با میل و آموزش قلاب بافی و آموزش بافت شال گردن نیز برای شما از سری کارهای خانم یاوری در سایت قرار داده ایم.

 

خرید محصول اصلی به صورت اورجینال و شرکتی همراه با گارانتی (قابل پخش در کامپیوتر و دستگاه های خانگی)

توضیحات : این مجموعه دارای ۲ عدد DVD شامل آموزش های : ۵ نوع کیف , ۵ نوع ساق دست , ۱۰ مدل کلاه و ۱ مدل شال می باشد.

 

 

آموزش بافت کلاه

محتویات دیسک اول به شرح زیر می باشد :
آموزش کامل کلاه گیس باف
آموزش کلاه بافت از بالا
آموزش بافت کلاه از پهلو
آموزش کلاه با بافت سلاتیک
آموزش بافت کلاه با طرح جناقی
آموزش بافت کلا با طرح خلبانی
آموزش بافت کلاه با طرح فانتزی
آموزش بافت کلاه با طرح پیچ ورکن
آموزش کلاه با طرح کج و کلاه نقابدار
آموزش انواع شال و گردن زنانه
آموزش شال و گردن مردانه

آموزش بافت کلاه

در واقع شما در این مجموعه ارزشمند انواع تکنیک های مختلف بافت کلاه را فرا خواهید گرفت و سپس براحتی می توانید خودتان اقدام به بافت یک کلاه زنانه یا مردانه و یا دخترانه و پسرانه نمایید. در واقع می توان از این مجموعه به عنوان آموزش بافت کلاه دخترانه و یا آموزش بافت کلاه پسرانه یاد کرد و این دقیقا بر می گردد به اینکه شما بعد از یادگیری انواع تکنیم های دوخت حال می خواهید چه اثر هنری را خلق کنید.حتی شما می توانید از این مجموعه به عنوان آموزش بافت کلاه نوزاد نیز استفاده کرده و اگر می خواهید برای نوزادری کلاه بدوزید براحتی اقدام به این کار نمایید.
در دیسک دوم از این مجموعه ارزضشمند شما با سرفصل های اموزشی زیر روبرو خواهید شد:
آموزش بافت کیف دو رنگ
آموزش بافت کیف با طرح پوست بره ای
آموزش ۳ مدل کیف ژورنالی
آموزش ۴ مدل ساق دست

 

خرید محصول اصلی به صورت اورجینال و شرکتی همراه با گارانتی (قابل پخش در کامپیوتر و دستگاه های خانگی)

توضیحات : این مجموعه دارای ۲ عدد DVD شامل آموزش های : ۵ نوع کیف , ۵ نوع ساق دست , ۱۰ مدل کلاه و ۱ مدل شال می باشد.

 

 

بافت کلاه

اگر فقط یک بار پای برنامه های خانم یاوری نشسته باشید حتما متوجه شده اید که اموزش های ایشان چقدر روان و ساده و در عین حال حرفه ای می باشد .این ها خصوصیاتی هستند که در کمتر مجموعه ای می توان انها را یافت.شک نکنید اگر می خواهید در بافت انواع کلاه مردانه و زنانه تبحر خاصی بیابید این اثر آموزشی می تواند شما را روزها و هفته ها و شاید ماه ها جلوتر بیاندازد و خیلی زود شما را به یک حرفه ای در این امر تبدیل نماید.
آیا دوست دارید تا همسر خود را شگفت زده نمایید ؟ به نظرتان اگر بتوانید دوره آموزش بافت کلاه مردانه را به خوبی پشت سر بگذارید آیا می توایند برای همسرتان یک کلاه شیک و منحصر به فرد ببافید ؟ برای تهیه این مجموعه ارزشمند کافیست تا با شماره تلفن ۰۹۳۷۲۵۰۰۹۴۹ تماس گرفته و درخواست خود را به صورت تلفنی اعلام نمایید و یا آدرس + کد پستی +نام محصول +نام گیرنده را به همین شماره پیامک کرده و از این طریق اقدام به ثبت سفارش نمایید.همچنین می توانید به صورت انلاین و از طریق سایت خرید خود را تکمیل کنید.کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کنار مصول کلیک نمایید.

در واقع بعد از اینکه این اموزش را به صورت کامل مشاهده کردید خواهید فهمید که دستور اولیه برای تمامی کلاه ها یکی می باشد و اگر شما کمی ذوق و سلیقه داشته باشتید می توانید انواع و اقسام کلاه هی مختلف با طرح و رنگ های گوناگون را بافید. به همین خاطر از این مجموعه می توان به نام آموزش بافت کلاه دخترانه نام برد و شاید کسی بخواهد مدل های پسرانه و مردانه را یاد بگیرید پس نام انرا می توان آموزش بافت کلاه مردانه نیز نامید.

آموزش بافت کلاه
شما با تماشای این مجموعه ارزشمند در واقع هم در وقت و هم در هزینه خود نهایت صرفه جویی را خواهید کرد چرا که اگر بخواهید مثلا به کلاس های عملی بروید باید حد اقل نیم ملیون تومان برای ان هزینه کنید و اگر بخواهید از دیگر مجموعه های آموزشی استفاده کنید شک نکنید هیچ کدام به این روانی و آسانی مباحث را مطرح نکرده اند. اما با آموزش بافت کلاه خانم یاوری در حقیقت شما ایشان را با کمترین هزینه ممکن به عوان معلم خصوصی خود به منل خواهید اورد و بارها و بارها می توانید انرا تماش کرده تا ایرادات خود را برطرف نمایید.

 

خرید محصول اصلی به صورت اورجینال و شرکتی همراه با گارانتی (قابل پخش در کامپیوتر و دستگاه های خانگی)

توضیحات : این مجموعه دارای ۲ عدد DVD شامل آموزش های : ۵ نوع کیف , ۵ نوع ساق دست , ۱۰ مدل کلاه و ۱ مدل شال می باشد.

 

 

 

+ نوشته شده در  دوشنبه سیزدهم مهر ۱۳۹۴ساعت 12:42  توسط مهران  |  نظر بدهید

یقه آرشال سرخود

خرید آموزش خیاطی خانم سیما عمرانی|۰۹۳۷۲۵۰۰۹۴۹

آموزش خیاطی خانم عمرانی

 

 

جهت خرید کامل ترین مجموعه آموزش خیاطی خانم عمرانی در قالب ۱۷ دیسک و بیش از ۲۰۰ جلسه آموزشی می توانید به روش های زیر عمل کنید:

خرید پستی: باری این کار کافیست تا بروی دکمه زیر کلیک کرده و محصول خود را به صورت اینترنتی در زمانی کوتاه سفارش دهید.

خرید تلفنی : می توانید با شماره تلفن  تماس گرفته و سفارش خود را تلفنی ثبت نمایید.

خرید پیامکی : می توانید آدرس +کد پستی +نام محصول +نام گیرنده را به شماره ۰۹۳۷۲۵۰۰۹۴۹ پیامک دهید و سفارش خود را ثبت نمایید.

 

این مجموعه ارزشمند در ۱۷ دی وی دی و قابل پخش در دستگاه های خانگی می باشد

 

 

آموزش خیاطی خانم عمرانی

 

آموزش خیاطی خانم عمرانی را بی شک باید به عنوان بزرگترین و کامل ترین مجموعه آموزشی در ایران دانست. این مجموعه ارزشمند حاصل سال ها زحمت این استاد بزرگ خیاطی بوده و مجموعه ای از تمامی کارهای ایشان در سال های مختلفی است که در شبکه های سیما به نمایش در آمده است. همه علاقه مندان به خیاطی می دانند خیاطی خانم عمرانی یکی از روان ترین و زیبا ترین خیاطی هایی است که می توان انجام داد. ایشان با انچان مهارتی این کار را انجام می دهند که کمتر کسی می تواند نظیرشان را انجام دهد.این مجموعه آموزش خیاطی در میان سایر محصولات مشابه یکی از کامل ترین و در عین حال روان ترین مجموعه هایی است که در این زمینه می توان یافت.

همانطور که در تصویر پایین هم توضیح داده ایم برای تهیه مجموعه ارزشمند آموزش خیاطی خانم عمرانی کافیست تا با شماره تلفن ۰۹۳۷۲۵۰۰۹۴۹ تماس بگیرید و یا آدرس و مشخصات کامل خود شامل کد پستی و نام محصول و نام گیرنده را به همین خط پیام دهید و یا بروی دکمه خرید پستی کنار محصول کلیک نمایید.

خیاطی خانم عمرانی

امروز در این سایت برای شما مجموعه  ایشان را با پایین ترین قیمت ممکن اماده کرده ایم.با هم در زیر مشخصات مجموعه ارزشمند فوق را خواهیم دید:
نام محصول آموزشی : آموزش خیاطی خانم عمرانی به صورت کامل
استاد راهنما : سر کار خانم سیما عمرانی
متد مورد استفاده : سادریک
زبان آموزشی : فارسی
تعداد دی وی دی : ۱۷ عدد (به صورت کامل-ما تنها فروشگاهیی هستیم که مجموعه فوق را با قیمتی پایین تر و در دیسک هایبا کیفیت عرضه می کنیم.)
فرمت محصول : قابل پخش در تمامی دستگاه های خانگی و کامپیوتر و لپ تاپ
کیفیت صدا و تصویر : خوب
گارانتی محصول : دارد (در صورت خراب بودن هر دیسک به صورت رایگان برایتان تعویض خواهد شد.)
شرکت در قرعه کشی :دارد (تنها در صورت خرید محصول اصلی از طریق سایت ما می توانید در قرعه کشی ۵ دستگاه چرخ خیاطی کا چیران نیز شرکت کنید.)
مزایای دیگر : تنها با خرید از فروشگاه و ثبت نام شما در لیست ما می توانید در خیرید بعدی و یا در دیگر محصولات ما از تخفیف برخوردار شوید.
روش های خرید : ۱-نقدی ۲-خرید پستی (تحویل درب منزل)

 

این مجموعه ارزشمند در ۱۷ دی وی دی و قابل پخش در دستگاه های خانگی می باشد

 

 

سیما عمرانی
مزایای خرید نقدی
۱-در خرید نقدی محصول سریع تر به دست شما خواهد رسید
۲- شانس شرکت در قرعه کشی نیز دو برابر می شود .(دو کارت قرعه کشی در خرید نقدی برایتان ارسال می گردد و در خرید پستی تنها یک بار شانس شرکت در قرعه کشی دارید.)
خیاطی خانم عمرانی یکی از مجموعه هایی است که می تواند هم به درد افرادی بخورد که چیز زیادی از خیاطی نمی دانند و هم می تواند برای افرادی که در زمینه حرفه ای هستند مفید و موثر باشد.شما در این مجموعه ارزشمند با ده ها جلسه اموزشی روبرو خواهید بود که هر کدام ساعت ها اموزش را در بر خواهد گرفت. با هم به بررسی عناوین اموزشی این مجموعه بی نظیر می پردازیم.
آموزش خیاطی خانم عمرانی دارای بیش از ۲۰۰ برنامه مختلف در مورد خیاطی است. از این مجموعه حتی می توان برای هنر اموزان در مدارس فنی و حرفه ای و کار و دانش نیز استفاده کرد.در زیر تنها به برخی از مباحث اموزشی که در این مجموعه گنجانده شده است اشاره می کنیم و قضاوت را به خود شما می سپاریم .

جهت خرید کامل ترین مجموعه آموزش خیاطی خانم عمرانی در قالب ۱۷ دیسک و بیش از ۲۰۰ جلسه آموزشی می توانید به روش های زیر عمل کنید:

خرید پستی: باری این کار کافیست تا بروی دکمه زیر کلیک کرده و محصول خود را به صورت اینترنتی در زمانی کوتاه سفارش دهید.

خرید تلفنی : می توانید با شماره تلفن ۰۹۳۷۲۵۰۰۹۴۹ تماس گرفته و سفارش خود را تلفنی ثبت نمایید.

خرید پیامکی : می توانید آدرس +کد پستی +نام محصول +نام گیرنده را به شماره ۰۹۳۷۲۵۰۰۹۴۹ پیامک دهید و سفارش خود را ثبت نمایید.

در ابتدا مقدمه ای بر خیاطی خانم عمرانی را خواهید دید.
مبحث بعدی در مورد اندازه گیری و روش های ان می باشد.
در بخش بعدی شما اموزش انواع لوازم آشپزخانه را خواهید دید.دوخت جا حوله ای و پیش بند و حانونی و دستکش آشپز خانه از جمله این موارد هستند.همچنین طریقه دوخت سرویس آشپزخانه نیز از جمله این موارد است.

این مجموعه ارزشمند در ۱۷ دی وی دی و قابل پخش در دستگاه های خانگی می باشد

 

 

آموزش خیاطی خانم عمرانی
بخش بعدی در مورد نحوه دوخت چادر نماز می باشد.
در بخش بعدی آموزش دوخت چادر ملی را به شما اموزش خواهیم داد.
مبحث بعدی اموزش دوخت انواع دامن سرخپوستی است.
یکی از مهم ترین مبحث ها نحوه کوچک کردن لباس است که به صورت حرفه ای به ان پرداخته شده است.
انواع بلوزهای راحتی یا همان گوشه والن دار مبحث بعدی است که شما خواهید دید.
دوخت انواع زیپ مخفی و دوخت پایین دامن از موارد بعدی آموزش هستند.
اموزش دوخت کت کوتاه با آستین کیمونو را به صورت کلی در این مجموعه اموزش خواهید دید.
دوخت کیف نوزاد و شنل نوزاد نیز بخش دیگری از این مجموعه ارزشمند است.دوخت انواع شنل و اموزش قنداق فرنگی و کیسه خواب و جا لباسی نوزاد و همچنین جا جورابی برای نوزاد و انواع لباس نوزاد با زیر پوش. از جمله این اموزش ها است.
بخش بعدی از آموزش راجع به کلوش و پاکتی و دمپا می باشد.
شما آموزش دوخت سارافون و شنل چوپانی را نیز در این مجموعه خواهید یافت.
تمام نکات در مورد سه جاف مخفی و انواع چاد نماز آستین دار را می توانید در آموزش خیاطی خانم عمرانی به صورت کامل فرا بگیرید.
آموزش انواع کیسه سبزی و روی قوری و دستمال سبد نان با گلبرگ و انواع دستگیره را می توانید در این مجموعه بیابید.
در آموزش خیاطی خانم عمرانی شما دوخت یقه آرشال به صورت جدا و با دکمه به حالتی که به پالتو وصل شود را خواهید دید.
اموزش دوخت دامن لنگی و آموزش آستین حلزونی والن سر خود نیز از جمله مواردی است که در این مجموعه خواهید یافت.
انواع پیراهن مردانه و آستین مردانه مچی و بلیطی و انواع یقه مردانه پایه سر خود و انواع یقه مردانه پایه جدا و آستین کلوش سرخود نیز بخشی از این مجموعه آموزشی هستند.
در زیر به سایر موارد اموزشی به صورت فهرست بار اشاره می کنیم :

 

این مجموعه ارزشمند در ۱۷ دی وی دی و قابل پخش در دستگاه های خانگی می باشد

 

 

خیاطی خانم عمرانی

جهت خرید کامل ترین مجموعه آموزش خیاطی سیما عمرانی خانم عمرانی در قالب ۱۷ دیسک و بیش از ۲۰۰ جلسه آموزشی می توانید به روش های زیر عمل کنید:

خرید پستی: باری این کار کافیست تا بروی دکمه زیر کلیک کرده و محصول خود را به صورت اینترنتی در زمانی کوتاه سفارش دهید.

خرید تلفنی : می توانید با شماره تلفن ۰۹۳۷۲۵۰۰۹۴۹ تماس گرفته و سفارش خود را تلفنی ثبت نمایید.

خرید پیامکی : می توانید آدرس +کد پستی +نام محصول +نام گیرنده را به شماره ۰۹۳۷۲۵۰۰۹۴۹ پیامک دهید و سفارش خود را ثبت نمایید.

آنفوز شور( مربوط به اندازه شلوار بارداری )
دامن ترک اریب یقه حلزونی
آستین برای افراد چاق
کلاه نوزاد
دامن کلوش بدون قرینه
پیراهن بالاتنه کوتاه
آستین کیمونو
برش و دوخت نوار دوزی آستین رگلان
یقه ول پیلی دار برش دار از اریب پیراهن چپ و راستی
دوخت گره ای
گل تزئینی
برش شلوار
اندازه گیری شلوار با ران مناسب
پالتو
دامن ماهی
شنل برای زمستان
یقه کرواتی
دوخت شلوار
دامن ترک
دوخت سه جاف و بندینک
بلوز یقه دراپه
الگوی پایه شلوار
زیپ مخفی کمر
دامن شلواری
تونیک آبشاری
چادر فارسی(جای دست دارد)
دامن کلوش برش دار

 

آموزش خیاطی
دامن هایی که ۲ طرف قرینه نیست
سه جاف سه دکمه
آستین لاله ای لبه گشاد
شلوار دمپا گشاد
بلوز چپ و راست برش دار زیرسینه
دوخت یقه انگلیسی و آرشال
یقه انگلیسی سه جاف سرخود
دامن نیلوفری گوده دار
یقه انگلیس دوتیکه
کت کوتاه آستین کیمونو
اندازه گیری دامن ساده
دامن چاک ساده
دامن چاک پیلی دار
تشخیص رنگ دهی پارچه
نکات دوخت کمری جدا
مقنعه چانه دار سرخود بند دار
مقنعه زیر شال
شال و مقنعه،دامن پیله راسته
دامن پیله اریب
یقه زیر مانتو
آستین دوتکه کتی
سه جاف سه دکمه ساده با یقه انگلیسی و شکاری
دراپه تاکمر با تاپ
جادکمه ای پارچه ای
یقه اسپرت

 

این مجموعه ارزشمند در ۱۷ دی وی دی و قابل پخش در دستگاه های خانگی می باشد

 

آموزش خیاطی

شک نکنید که دیدن مجموعه خیاطی خانم عمرانی می تواند خیلی زود از شما یک استاد زبردست خیاطی بسازد.

دوخت یقه گرد چین بخوره انتقال پنس جیب مانتو ( کراس لباسهایی که برش نداره ولی پایین آن لول بخوره)
دامن عصایی با روش مغزی دوزی
دامنه ۳ دامنه با آستر و بدون آستر
مدل گره ای روی سینه
چادرملی
مانتو آزاد و کلوش و گوشه دار
مقنعه آستین دار
یقه آرشال سرخود
یقه آمریکایی
دامن آزاد مدل دار
شلوار لاله ای
دامن مجلسی چروک برای لباس عروس
آستری کشی انواع دامن و شلوار و مقنعه
پرده آشپزخانه
چادرساده
چادرمشکی
یقه انگلیسی سرخود
اپل گذاری
شنل برای لباس عروس دکلته
پشت شلوار
نکات ایراد شلوار افراد چاق با شکم برجسته
روش دوخت شلوار
روش دوخت ریپ
اشکالات اندامی
پارچه های توری بافت
دوخت و برش گیپور(برش) حجیم
یقه حلزونی سرخود
سوییشرت کلاه سرخود

خیاطی

همانطور که در بالا نیز عنوان کردیم خیاطی خانم عمرانی دارای ۱۷ دیسک می باشد که در زیر توضیحاتی در این باره برایتان داده ایم:
در دی وی دی اول شما ۱۵ جلسه مختلف اموزشی را پشت سر خواهید گذاشت. عناوینی که در دیسک اول خواهید اموخت عبارت است از :
مقدمه خیاطی ، وسایل آشپزخانه ، دوخت جاحوله ای ، دوخت پیش بند ، دوخت جانونی ، دستکش آشپزخانه ، چادر نماز ، چادرملی ، دامن سرخپوستی ، کوچک کردن لباس ، بلوز راحتی یا گوشه والن دار ، دوخت زیپ مخفی ، دوخت پایین دامن ، طریق دوخت سرویس آشپزخانه ، کت کوتاه با آستین کیمونو

جهت خرید کامل ترین مجموعه آموزش خیاطی خانم عمرانی در قالب ۱۷ دیسک و بیش از ۲۰۰ جلسه آموزشی می توانید به روش های زیر عمل کنید:

خرید پستی: باری این کار کافیست تا بروی دکمه زیر کلیک کرده و محصول خود را به صورت اینترنتی در زمانی کوتاه سفارش دهید.

خرید تلفنی : می توانید با شماره تلفن ۰۹۳۷۲۵۰۰۹۴۹ تماس گرفته و سفارش خود را تلفنی ثبت نمایید.

خرید پیامکی : می توانید آدرس +کد پستی +نام محصول +نام گیرنده را به شماره ۰۹۳۷۲۵۰۰۹۴۹ پیامک دهید و سفارش خود را ثبت نمایید.
دیسک دوم از این مجموعه ارزشمند آموزش خیاطی دارای ۱۲ جلسه آموزشی است و شما را با مباحث زیر آشنا خواهد کرد:

کیف نوزاد ، شنل نوزاد کلوش ، دوخت شنل ، قنداق فرنگی ، کیسه خواب ، جالباسی نوزاد ، جاجورابی نوزاد ، لباس نوزاد با زیرپوش ، دوخت جیب رو ، آستین کلوش و پاکتی و دمپا ،تبدیل الگوی اولیه به سارافون و لباس گوشه دار ، برش زیرسینه یا یقه چپ و راستی ، شنل چوپانی ، نکات سه جاف مخفی

در دیسک سوم ۱۲ جلسه آموزشی را دنبال خواهید کرد که عناوین زیر از جمله سرفصل های اموزشی آن می باشند:
چادر نماز آستین دار ، کیسه سبزی ، روی قوری ، دستمال سبد نان با گلبرگ ، دستگیره فر ، دستگیره یخچال ، یقه آرشال جدا با دکمه به پالتو وصل می شود ، دامن لنگی ، آستین دو تکه کتی ، دامن حلزونی والن سرخود ، شومیزه زنانه ، پیراهن مردانه و آستین مردانه مچی و بلیطی ، یقه مردانه پایه سرخود ، یقه مردانه پایه جدا ، آستین کلوش سرخود

آموزش خیاطی

دیسک چهارم از آموزش خیاطی خانم عمرانی شامل ۱۴ جلسه آموزشی بوده که دارای مباحث زیر می باشد:

الگوی پایه شلوار ، برش شلوار ، اندازه گیری شلوار با ران مناسب ، پشت شلوار ، نکات ایراد شلوار افراد چاق با شکم برجسته ، روش دوخت شلوار ، زیپ ، آنفوز شور ( مربوط به اندازه گیری فاق شلوار ) ، شلوار بارداری ، دامن ترک اریب یقه حلزونی ، آستین برای افراد چاق ، شیب آستین ، کلاه نوزاد ، الگو و برش و دوخت پالتو ، دامن ترک ، دامن ماهی

دیسک پنجم از مجموعه خیاطی خانم عمرانی دارای ۱۲ جلسه آموزشی شامل عناوینی همچون :
دامن نیلوفری گوده دار ، دامن کلوش بدون قرینه ، زیپ مخفی کمر ، دامن شلواری ، تونیک آبشاری ، آستین کیمونو ، برش و دوخت نوار دوزی آستین رگلان ، یقه ول پیلی دار برش دار از اریب ، پیراهن چپ و راستی ، دوخت گره ای ، گل تزئینی
در دیسک هفتم با ۶ جلسه آموزشی روبرو خواهید شد و عاوین زیر را می توانید در انها بیابید:

الگوی رو و پشت شلوار ، پیراهن بالاتنه کوتاه ، نکات خیاطی ، دوخت سه جاف و بندینک جلو بسته ، بلوز یقه دراپه ، سه جاف سه دکمه ، آستین لاله ای لبه گشاد

دی وی دی هفتم از این مجموعه ارزشمند دارای ۱۱ جلسه آموزشی بوده که موارد زیر را به صورت کامل در ان خواهید یافت:

اندازه گیری دامن ساده ، دوخت دامن ساده و کمری سه جاف زیپ مخفی ، دامن چاک ساده ، دامن چاک پیلی دار ، زیپ معمولی ، تشخیص رنگ دهی پارچه ، نکات دوخت کمری جد ا، مقنعه چانه دار سرخود بند دار ، مقنعه زیر شال ، شال و مقنعه ، دامن پیله راسته ، دامن پیله اریب ، یقه زیر مانتو ، اندازه گیری بالاتنه

جهت خرید کامل ترین مجموعه آموزش خیاطی خانم عمرانی در قالب ۱۷ دیسک و بیش از ۲۰۰ جلسه آموزشی می توانید به روش های زیر عمل کنید:

خرید پستی: باری این کار کافیست تا بروی دکمه زیر کلیک کرده و محصول خود را به صورت اینترنتی در زمانی کوتاه سفارش دهید.

خرید تلفنی : می توانید با شماره تلفن ۰۹۳۷۲۵۰۰۹۴۹ تماس گرفته و سفارش خود را تلفنی ثبت نمایید.

خرید پیامکی : می توانید آدرس +کد پستی +نام محصول +نام گیرنده را به شماره ۰۹۳۷۲۵۰۰۹۴۹ پیامک دهید و سفارش خود را ثبت نمایید.

این مجموعه ارزشمند در ۱۷ دی وی دی و قابل پخش در دستگاه های خانگی می باشد

 

 

خیاطی

دیسک هشتم از این مجموعه آموزش خیاطی نیز دارای ۱۰ جلسه آموزشی است که موارد زیر در آن گنجانده شده است:

اندازه گیری آستین ، تبدیل بالاتنه به بلوز ، تغییر الگوی آستین برای بازوی چاق ، سه جاف انواع یقه ، روش دوخت آستین ، اپل گذاری ، شنل برای لباس عروس دکلته ، شنل برای زمستان ، یقه کرواتی ، یقه اسپرت ، دوخت یقه گرد چین خورده ، انتقال پنس ، جیب مانتو ( کراس ) ، لباس هایی که برش نداره ولی پایین آن لول بخوره
دیسک نهم دارای ۱۲ جلسه آموزشی است و شما می توایند موارد زیر را در آن بیابید:

دامن عصایی با روش مغزی دوزی ، دامنه ۳ دامنه با آستر و بدون آستر ، سه جاف یقه و حلقه سارافون بدون درز ،جیب داخل درز پهلو برای مانتو و دامن ، مدل گره ای روی سینه ، چادرملی ، مانتو آزاد و کلوش و گوشه دار ، مقنعه آستین دار
دیسک دهم دارای ۱۲ جلسه آموزشی مختلف شامل عناوین زیر است :

آستین دو تکه کتی ، سه جاف سه دکمه ساده با یقه انگلیسی و شکاری ، دراپه تاکمر با تاپ ، جادکمه ای پارچه ای ، یقه آرشال سرخود ، یقه آمریکایی ، چادرساده ، چادرمشکی ، یقه انگلیسی سرخود ، دوخت یقه انگلیسی و آرشال ، یقه انگلیسی سه جاف سرخود ، شلوار دمپا گشاد ، بلوز چپ و راست برش دار زیرسینه ، یقه انگلیس دوتیکه

دیسک یازدهم با ۱۰ جلسه مفید آموزشی با عناوینی همچون :

کت کوتاه آستین کیمونو ، اشکالات اندامی ، پارچه های توری بافت ، دوخت و برش ، گیپور (برش) حجیم ، چادر فارسی (جای دست دارد) ، دامن کلوش برش دار ، دامن هایی که ۲ طرف قرینه نیست ، یقه حلزونی سرخود ، سوی شرت کلاه سرخود ، دامن آزاد مدل دار ، شلوار لاله ای ، دامن مجلسی چروک برای لباس عروس

دیسک دوازدهم از آموزش خیاطی خانم عمرانی نیز با چندین جلسه مفید آموزشی شما را با مهمترین عناوین زیر آشنا خواهد کرد:

آشنایی با ابزار خیاطی ، آموزش الگوی دامن پایه ، آموزش دوخت پنس و زیپ ، آموزش دامن پشت باز و زیپ مخفی ، آموزش کمرجدا و سه جاف دامن ، آموزش آستری کشی دامن ، آموزش دوخت دامن فون ، آموزش دامن جناقی ، آموزش دامن دراپه ، آموزش دوخت شلوار دراپه ، آموزش دامن جیب دار ، آموزش دوخت سارافون با یقه دراپه ، آموزش دوخت پوشش روی لباس

دیسک سیزدهم و دیسک چهاردهم نیز شامل ده ها جلسه سایر عناوین زیر را برای شما اموزش خواهند داد :

آموزش جلیقه دو لایه ، آموزش دامن ترک ، آموزش مقنعه ، آموزش روسری لبنانی ، آموزش دوخت شلوار عثمانی ، آموزش الگو شلوار ، آموزش دوخت شلوار ، آموزش دوخت لباس زنانه ، آموزش مقنعه جذب زیر شال

عناوینی که در دیسک چهاردهم خواهید یافت عبارتند از :

آموزش خیاطی عمرانی

آموزش الگوی اولیه بالا تنه ، آموزش الگوی اولیه بالا تنه ( قسمت پشت)، آموزش الگوی بالا تنه (ایرادهای اندامی) ، آموزش اندازه گیری و الگوی آستین ، آموزش کنترل حلقه آستین ، آموزش دوخت نقاب روسری ، آموزش لباس جلو گره ای ، آموزش الگوی آستین کلوش سرخود ، آموزش دوخت سارافون آزاد ، آموزش دوخت لباس یقه گره ای ، آموزش دوخت پرده آشپزخانه

دیسک شانزدهم نیز موارد زیر راب رای علاقه مندان به خیاطی خانم عمرانی در نظر گفته است:

آموزش دوخت آستین کیمونو و آموزش یقه دراپه ، آموزش پرده والان نیم دراپه ، سوالات بینندگان درباره قسمت های مختلف ، آموزش بلوز آستین سرخود ، آموزش بلوز یقه کرواتی سرخود ، آموزش دامن برش دار ، آموزش سارافون مدل رومی ( با پارچه های کشی ) ، آموزش چند نکته درباره انواع دوخت ، آموزش یک مدل مانتو ( با پارچه نخی ) ، آموزش بلوز یا مانتو یا تونیک غیرمتقارن ، آموزش دامن فانتزی ، آموزش گره در روی کمر ، آموزش مانتو چپ و راستی یقه دراپه ، آموزش روپوش والان دار

خیاطی خانم عمرانی

دیسک شانزدهم نیز با ۱۳ جلسه اموزشی موارد زیر را به شما نشان خواهد داد:

آموزش مانتو آستین کیمونو شال دار (طرح تابستان) ، آموزش دامن فانتزی ، آموزش مانتو فانتزی پهلودراپه ( مانتونخی) ، آموزش آستین جمع شده ، آموزش شلوار رکاب دار ، آموزش روپوش مدرسه یا فرم اداری ، آموزش آستین گره ای (لباس کشی) ، آموزش مانتو یقه کرواتی فانتزی ، آموزش دامن فانتزی برش دار ، مانتو یقه دراپه بدون دکمه ، آموزش آستین کت دکمه دار ، آموزش تونیک ، کت کوتاه روی لباس (پارچه تریکو ) دوره یقه ( پارچه لمه ) ، آموزش دامن فانتزی بلند برای طرح لباس مجلسی ( پارچه کشی )

و در پایان دیسک هفدهم با ۷ جلسه آموزشی به شما آخرین موارد زیر را خواهد گفت:

مانتوعبایی ، مانتو یقه آرشال سر خود ، لباس ثریایی ، پیراهن بارداری ، بلوز دراپه از یقه ، لباس مجلسی ، پانچو فانتزی یقه رومی و دراپه ، چادرساده و طریقه گرد کردن پایین آن

شک نکنید شما با تهیه این مجموعه ارزشمند در واقع یکی از کامل ترین مجموعه های آموزش خیاطی را تهیه کرده اید.

برای خرید به صورت پستی و تحویل درب منزل کافیست تا بروی دکمه خرید کنار محصول کلیک نماید و مشخصات خود را وارد نمایید.ما محصول آموزش خیاطی شما را در کمترین زمان ممکن به دستتان خواهیم رساند.

این مجموعه ارزشمند در ۱۷ دی وی دی و قابل پخش در دستگاه های خانگی می باشد

+ نوشته شده در  دوشنبه سیزدهم مهر ۱۳۹۴ساعت 12:42  توسط مهران  |  نظر بدهید

گوشی طرح اصل

گوشی طرح اصل سامسونگ گلکسی اس ۶|۰۹۳۷۲۵۰۰۹۴۹

معمولا طرفداران و علاقه مندان به گوشی طرح اصل در ایران کم نیستند و خیلی ها که شاید قدرت خرید مدل های اصلی برندهای معورف را ندارند دوست دارند تا با هزینه ای بسیار کمتر گوشی شبیه به مدل مورد علاقه شان را خریداری نمایند. شاید خرید گوشی طرح اصل از این جهت بسیار مورد توجه قرار گرفته است که قیمت تمام شده ان نسبت به مدل اصلی حتی گاهی اوقات تا ۷۰% نیز کمتر بوده و در واقع امکان خرید آن برای تمام افراد وجود خواهد داشت.امروز در فروشگاه من و تو خرید به بررسی و ارائه  یکی از گوشی های طرح اصل با برند سامسونگ خواهیم پرداخت که نمونه ای از یکی از پرچ م دار های کنونی بازار موبایل محسوب می شود.بله منظورمان دقیقاگوشی گلکسی اس ۶ است.

گوشی گلکسی اس 6

 

شک نکنید اگر این گوشی را از نزدیک ببیند شما هم عاشق آن خواهید شد.کیفیت فوق العاده بالای صفحه نمایش و طراحی منحصر به فرد بدنه ان باعث شده تا توجه بسیاری را به خود جلب نماید.گوشی که ما به شما ارائه می دهیم بسیار شبیه به مدل اصلی آن بوده و اگر در حالت عادی انرا در دست بگیرید به هیچ وجه کسی متوجه نخواهد شد که شما از یک گوشی طرح اصل دارید استفاده می کنید.پس از نظر ظاهری در سطح بسیار بالایی قرار داشته و سعی شده تا تمام و کمال شبیه به گوشی اصلی طراحی و تولید شود.

از دیگر مزیت های گوشی گلکسی ۶ طرح اصلی داشتن صفحه نمایش با تاچ بسیار قوی بوده و به صورت تضمین و با کیفیت بالایی به شما خریداران محترم ارائه می گردد.این گوشی دارای سیستم عامل اندروید  نسخه ۵ (طرح آب نبات چوبی) بوده و از سیم کارت های ۳G و ۴G نیز پشتیبانی می کند.گوشی samsung galaxy s6 تک سیم کارته است  و از یک پردازنده ARM Cortex-A7 2.26 GHz استفاده می کند.این مدل دارای رم ۴ گیگا بایتی بوده و حافظه داخلی ان در دو مدل ۱۶ گیگا بایتی و ۳۲ گیگابایتی می باشد. ما برای مشتریانی که به صورت نقدی از فروشگاه ما خرید نمایند مدل ۳۲ گیگ را ارسال خواهیم کرد و برای عزیزانی که به صورت پستی وتحویل درب منزل خرید می کنند تنها مدل ۱۶ گیگ را ارسال خواهیم نمود.

 

 

 

گوشی گلکسی اس 6

در مدل ۳۲ گیگ از یک دوربین ۱۶ مگا پیکسلی در ان استفاده شده است و این در حالیست که در مدل ۱۶ گیگ دوربین اصلی آن ۵٫۰۲ مگا پیکسل می باشد.در هر دو مدل از یک دوربین ثانویه با کیفیت خوب و قابل قبولی بهره گرفته شده است.در این مدل نز همانند  گوشی اصلی از موقعیت یاب جغرافیای یا همان جی پی اس نیز استفاده شده است. گوشی سامسونگ گلکسی که برایتان ارسال خواهیم کرد دارای لوازم جانبی  همچون شارژر و باتری و یک هندزفری به همراه کابل USB و یک جعبه فابریکی می باشد.این گوشی در دو رنگ سفید و مشکی ارائه شده و هر کدام را که بخواهید ما در اسرع وقت برایتان ارسال خواهیم کرد.

 

 

گوشی samsung galaxy s6

پس به صورت کلی اگر بخواهیم در یک چک لیست مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی طرح اصل را برایتان عنوان کنیم می توان به موارد زیر اشاره نمود :

طرح اصلی GALAXY S6 فول کپی بینظیر

بدنه همانند نمونه اصلی

دارای رم ۲۵۶ تا ۵۱۲ مگ

وزن۱۳۲ گرم (۶٫۲۱ oz)

ابعاد۶٫۸ * ۷۰٫۵ * ۱۴۳٫۴ میلیمتر

دارای منو فارسی

سیستم عامل : آندروید آب نبات چوبی ورژن ۵٫۰٫۲

پشتیبانی از سیم کارت‌های ۳G و ۴G

شبکه های ارتباطی: ۴G , 3G ,wifi GPRS Bluetooth

دارای وب کم چهت مکالمات تصویری

دارای منوی سه بعدی همانند نمونه اصلی

قابلیت نصب و حذف انواع نرم افزارهای اندروید

قابلیت پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری

دارای افکت نور ویژه صفحه لاک اسکرین مشابه نمونه اصلی

در پشـت و جلوی گــوشـــی و باطری علامت سامسونگ درج شده است

دارای موقعیت یاب جغرافیایی Gps

در رنگ های سفید و مشکی ( رنگ مورد علاقه خودتان را در قسمت توضیحات فرم سفارش ذکر کنید )

دارای سنسور جرکتی هوشمند از فاصله جهت اسکرول کردن صفحات ( از اعجازهای سامسونگ )

قابلیت اجرای بازیهای HD و Full HD : دارد

تعداد سیم کارت در حال کار : یک سیم کارت نانو

گوشی طرح اصل سامسونگ گلکسی اس 6

اما سوالات زیادی در مورد نحوه ساخت و طراحی این گوشی مطرح شده است.گوشی گلکسی اس ۶ شاید به خاطر نوع طراحی منحنی شکلش که در لبه ان اتفاق افتاده است معروف شده و به همین جهت در زیر به بررسی بیشتری در مورد نحوه طراحی و ساخت مدل اصلی پرداخته ایم که خواندن ان برای شما خالی از لطف نیست :

سامسونگ با ارائه این غول در یک جمله اعلام کرد که خدا نگهدار پلاستیک.حتما شما هم با در دست گرفتن این گوشی در اولین نگاه خواهید فهمید که بر خلاف مدل های قبلی سامسونگ در این مدل دیگر خبری از به کار گیری پلاستیک در پشت قاب آن نیست و شما با یک گوشی تمام فلزی روبرو هستید.در مرحله دوم بیشتری چیزی که توجه شما را جلب خواهد کرد نوع طراحی منحنی شکل ان است که هر کسی را به تعریف از ان وا می دارد.

تا قبل ازا ارائه گوشی گلکسی اس ۶ ایج سامسونگ ۵ مدل اس دیگر روانه بازار کرده بود که در تمامی آن ۵ مدل از پلاستیک برای ساخت برخی از قسمت های بدنه استفاده کرده بود.البته طبعا استفاده از پلاستیک مزایای را نیر برای پرچ داران سامسونگ به همراه داشتکه مهمترین آن سبک تر بودن گوشی های این برند نسبت به دیگر برندهای تولید گوشی است.همچنین این امر باعث شده بود تا قیمت نهایی و تمام شده پرچم داران سامسنوگ نسبت به دیگر پرچم داران برند های مهم کمتر و مقرون به صرفه تر باشد.اما از طرفی زمانی که این غول های سامسونگ را با برندهایی همچون اپل و یا اچ تی سی مقایسه می کنیم خواهیم دید که اقبال عموم ی به سمت این دو برند می باشد و به نوعیی کاربران دیگر از بدنه های پلاستیک سامسونگ خستنه شده اند و شاید مهمترین علت اینکه در مدل  فعلی از بدنه تمام فلزی استفاده شده است همین موضوع باشد.

 

گوشی samsung galaxy s6

این‌ها بخشی از احساسات کاربران منصفی است که برای نخستین بار گلکسی اس۶ را لمس می‌کنند. احتمالا بخش زیادی از این رضایت و خرسندی کاربران از گلکسی اس۶، مربوط به متفاوت بودن آن در مقایسه با نسخه‌های قبلی است. اگر به‌خاطر داشته باشید، بدنه‌ی هر پنج گوشی قبلی سری اس سامسونگ پلاستیکی بودند. استفاده از پلاستیک در پرچم‌داران سامسونگ، مزایا و معایب متعددی را به‌همراه داشت. مثلا استفاده از پلاستیک باعث شد تا وزن نهایی پرچم‌داران سامسونگ در مقایسه با دیگر محصولات که جنسی فلزی داشتند، کم‌تر باشد. از همه مهم‌تر، قیمت تمام شده‌ی محصولات ساسونگ در مقایسه با محصولات سایر رقبا کم‌تر می‌شد. اما باوجود تمام این مزایا، پرچم‌داران پلاستیکی سامسونگ آن‌چنان که باید و شاید بود، نتوانستند در مقابل گوشی‌های خوش‌ساخت‌ اپل و اچ‌تی‌سی عرض اندام کنند. این موضوع تا حدودی بر محبوبیت پرچم‌داران چند سال گذشته‌ی سامسونگ خدشه وارد کرد. کاربران از جنس پلاستیکی بدنه‌ی پرچم‌داران سامسونگ به تنگ آمده بودند و سامسونگ چاره‌ای جز ساخت یک گوشی باکیفیت و خوش‌ساخت مثل اس۶ نداشت.

اگر می خواهید بدانید که مدل اصلی این گوشی دارای چه مشخصاتی است می توانید ادامه مطلب زیر را دنبال نمایید :

مشخصات کلی:تک سیم کارته – قطع سیم کارت: سایز گوشی نانو (۸٫۸ × ۱۲٫۳ میلی‌متر) – وزن : ۱۳۸ گرم – مناسب عکاسی سلفی ، مناسب بازی ، مناسب عکاسی و بسیار با کیفیت در این زمینه
پردازنده:Exynos 7420 Chipset – از نوع ۶۴ بیت می باشد.
 
صفحه نمایش گلکسی ۶ :صفحه نمایش رنگی لمسی با سایز ۵٫۱ اینچ و رزولوشن بسیار بالایی در حدود  ۱۴۴۰ × ۲۵۶۰ | QuadHD دارای تراکم ۵۷۷ پیکسل بر هر اینچ – قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ را دارد.
 
حافظه:حافظه‌ داخلی ۳۲ گیگابایت – مقدار رم ۳ گیگابایت
 
ارتباطات:پشتیبانی از شبکه ۲G ، ۳G ، ۴G – مجهز به GPRS ، EDGE ، Wi-Fi ، بلوتوث ، NFC ، Infrared ، OTG
 
دوربین:۱۶٫۰ مگاپیکسل – فوکوس اتوماتیک – فلش LED- دوربنی این مدل بسیار با کیفیت بوده و می توانید بهترین و با کیفیت ترین عکس های زندگی خود را ثبت کنید.
 
صدا:اسپیکر دارد – جک ۳٫۵ میلیمتری صدا-کیفیت صدای این مدل بسیار مطلوب است و رضایت خاطر شما را به همراه خواهد داشت.
 
از دیگر امکانات نرم افزاری این گوشی می توان به موارد زیر اشاره کرد :
سیستم عامل Android Lollipop 5.0 – پشتیبانی از زبان فارسی و منوی فارسی – امکاناتی نظیر MMS ، ایمیل ، مرورگر HTML5 ، قابلیت نمایش اسناد مایکروسافت آفیس ، قابلیت نمایش فایل‌های متنی PDF ، قابلیت استفاده از سرویس شبکه‌های اجتماعی ، برنامه ویرایش عکس ، سرویس‌های گوگل شامل Google Search, Google Maps, Gmail و YouTube
 
سایر مشخصات:باتری از نوع لیتیوم-یون با ظرفیت ۲۵۵۰ میلی‌آمپر ساعت قابلیت شارژ به‌صورت بی‌سیم (Wireless Charging) – اقلامی که به همراه گوشی اصلی دریافت خواهید کرد : دفترچه‌ راهنما ، کابل USB ، شارژر ، هندزفری
 

 



:: بازدید از این مطلب : 529
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 مهر 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عسل
قابل توجه علاقه مندان به کنکور ارشد صنایع غذایی

 

 

 

 

منابع کارشناسی ارشد صنایع غذایی قابل خرید در سراسر کشور است. قابل توجه علاقه مندان به شرکت در آزمون ارشد صنایع غذایی برای شما مجموعه ای بی نظیر را فراهم کرده ایم که می تواند شما را در رسیدن به هدف نهایی که همانا قبولی در این مقطع است کمک فراوانی نماید.این مجموعه ارزشمند  دارای بیش از 18 سال سوالات و تست ها و منابع آزمون های مختلف ارشد در این زمینه است.شما در این مجموعه با بیش از 2500 تست در زمینه دروس مرتبط با آزمون ارشد روبرو خواهید شد.

منابع کارشناسی ارشد صنایع غذایی شما را به بالاترین سطح آمادگی خواهد رساند و می توانید با در مدت زمانی کوتاه بهترنی نتیجه را بگیرید و در پایان احتمال قبولی در دانشگاه مورد نظرتان بیشتر از قبل خواهد شد.شما در این بسته آموزشی سوالات سال های 1374 تا 1391 را دریافت خواهید کرد.همراه با سوالات این سال ها جواب های کلیدی را نیز در کنار آنها دریافت خواهید کرد.مجموعه 2500 تست در زمینه دروسی همچون ریاضیات و شیمی و مواد غذایی و میکروبیلوژی و اصول طراحی کارخانجات می باشد.

سوالات کارشناسی ارشد علوم و صنایع غذایی

 

در بخشی دیگر از مجموعه منابع کارشناسی ارشد صنایع غذایی که برایتان در نظر گرفته ایم به معرفی داشنگاه های پذیرنده این رشته و همچنین تعداد ظرفیت های موجود آن خواهیم پرداخت.در بخشی دیگر شما را با رشته فوق و تمام گرایشات موجود ان آشنا خواهیم کرد.

شما می توانید در این مجموعه برای خود آزمون های آنلاین برگزار نمایید و خود را محکی جدی بزنید. در پایان پاسخ نامه ای خود را به صورت در صد های مشخص شده از هر درس دریافت خواهید کرد.این پکیج ارزشمند می تواند شما را در رسیدن به انچه که سال های در پی ان بوده اید کمک کند.

+ نوشته شده در  سه شنبه بیستم آبان 1393ساعت 18:11  توسط مهران  |  نظر بدهید

منابع کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی

منابع کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی

 

برای  علاقه مندان به شرکت در آزمون ارشد زبان انگلیسی مجموعه ای بی نظیر با عنوان منابع کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی را اماده کرده ایم که می تواند در روند رو به پیشرفت انها بسیار موثر بوده و کمک فراوانی کند تا در نهایت به هدف اصلی خود که همانا قبلوی در این مقطع است دست یابند. مجموعه فوق دارای سوالات سال های 1379 تا 1381 بوده و علاوه بر سوالات دارای پاسخ نامه های کلیدی نیز می باشد.

سوالات کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی دانشگاه آزاد با پاسخ تشریحی

 

این بهترین فرصت است تا شما با صرفه جویی در وقت و هزینه خود با تهیه مجموعه منابع کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی سطح امادگی خود را سنجیده و در صورت نیزا آنرا ارتقا دهید.در این مجموعه علاوه بر اینکه سوالالت گوناگونی از  مواد امتحانی این رشته برای شما در نظر گرفته شده است  در بخشی از ان به توضیح کامل رشته فوق و همچنین کلیه گرایش های ان پرداخته می شود.در بخشی دیگر نیز به معرفی دانشگاه های پذیرنده این رشته و تعداد ظرفیت های ان اشاره شده است. در کل می توان گفت مجموعه فوق اثری ارزشمند است که به شما کمک می کند تا در کمترین زمان ممکن بتوانید به امادگی مورد نظرتان دست یابید.

شما می توانید همین الان و تنها با چند کلیک اقدام به خرید این مجموعه آموزشی نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا بپردازید

+ نوشته شده در  دوشنبه نوزدهم آبان 1393ساعت 12:55  توسط مهران  |  نظر بدهید

قابل توجه علاقه مندان به کارشناسی ارشد جامعه شناسی

قابل توجه علاقه مندان به کارشناسی ارشد جامعه شناسی

 

 

 

علاقه مندان به شرکت در آزمونارشد جامع شناسی اگر می خواهید در این راه موفقیت خود را تضمین نمایید و همین امسال در دانشگاه مورد نظر تان قبول شوید برای شما پیشنهاد ویژه ای داریم.شما می توانید با صرفه جویی در وقت و هزینه خود تنها با تهیه مجموعه منابع کارشناسی ارشد جامعه شناسی  گامی بزرگ در این راه بردارید.شما با تهیه این مجموعه ارزشمند در واقع مجموعه سوالات سال های 1376 تا 1391 را به صورت کاغمل در اختیار خواهید داشت و علاوه بر سوالات فوق مجموعه پاسخ های کلیدی انها را نیز در اختیار دارید و می توانید برای افزایش سطح آمادگی خود از این فرصت نهایت استفاده را ببرید.
در این مجموعه ارزشمند شما با بیش از 1600 تست در دروس مختلف مرتبط با منابع آزمون روبرو خواهید بود.دروسی همچون جامعه شناسی و نظریه های جامعه شناسی و مفاهیم حوزه ای و روش تحقیق از جمله انها می باشند.مجموعه منابع کارشناسی ارشد جامعه شناسی می تواند میزان تمرکز شما را بالا برده و شما دقیقا می دانید که باید چه کار کنید و چقد دیگر تا رسیدن به امادگی مورد نظر فاصله دارید.

سوالات و منابع آزمون های کنکور کارشناسی ارشد جامعه شناسی


در بخش دیگر از این مجموعه ارزشمند متا به معرفی کامل این رشته پرداخته ایم و تمام گرایش های انها را برایتان شرح داده ایم.همچنیندر قسمتی دیگر به معرفی دانشگاه های پذیرنده این رشته وتعداد ظرفیت های انها نیز اشاره کرده ایم.شما در این پکیج ارزشمند مجموعه سوالات داشنگاه آزاد را نیز از سال های 1381 تا 1384 را دریافت خواهید کرد.
در بخشی دیگر به منظور ارتقا سطح شما آزمون هایی استاندارد را در نظر گرفته ایم که می توان محک خوبی برای شما باشد .شما در پایان می توایند میزان درصد هایی که زده اید را به تفکیک ملاحضه کنید و در کل میزان پیشرفت و یا پسرفت خود را متوجه شوید.مجموعه منابع کارشناسی ارشد جامعه شناسی دقیقا همان چیزی است که هر شرکت کننده در این رشته به ان نیاز دارد.
تنها با چند کلیک در هر کجای کشور که باشید می توانید اقدام به خرید این محصول نموده  بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

+ نوشته شده در  دوشنبه نوزدهم آبان 1393ساعت 12:55  توسط مهران  |  نظر بدهید

مقطع کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی

 

 

ما برای علاقه مندان به مقطع کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی مجموعه ای بی نظیر را آماده کرده ایم که می تواند در جهت رسیدن به این هدف بزرگ بسیار به انها کمک کند.این مجموعه ارزشمند در واقع مجموعه منابع کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی می باشد که در قالب یک پکیج آماده و برای علاقه مندان تدوین شده است.مجموعه فوق شامل سال ها سوالات مختلف از ادوار گذشته بوده و می تواند به عنوان یک گنجینه ارزشمند شما را به هدف نهایی که همان قبلو شدن در این مقطع است برساند.

سوالات کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی دانشگاه آزاد با پاسخ تشریحی

 

علاوه بر سوالات دوره های گذشته ما در اقدامی جالب تمامی جواب های صحیح و کلیدی آنها را نیز در این مجموعه قرار داده ایم و شما می توانید بهترین استفاده را از آنها ببرید.مجموعه سوالات سال های 1379 تا 1388 را می توانید در این پکیج ارزشمند بیابید.در میان انواع منابع کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی که در بازار موجود است به جرات می توان گفت که این پکیج کامل ترین و حرفه ای ترین  اثری است که تا به امروز وارد بازار شده است و با قیمتی فوق العاده پایین می توانید انرا رد هر کجای کشور که باشید سفارش داده و در کمتر از چند روز دریافت نمایید.

+ نوشته شده در  سه شنبه سیزدهم آبان 1393ساعت 13:58  توسط مهران  |  نظر بدهید

کارشناسی ارشد

 

 

علاقه مندان به شرکت در کنکور کارشناسی ارشد زبان انگلیسی می توانند از این پس با در اختیار داشتن مجموعه ارزشمند منابع کارشناسی ارشد مترجمی زبان انگلیسی  هم در وقت و هم در هزینه خود نهایت صرفه جویی را به عمل آورند و برای رسیدن به هدف خود که همانا قبلوی در مقطع این رشته می باشد گامی بزرگ بر دارند.این مجموعه ارزشمند توسط کارشناسان مجرب و خبره و با تلاش بی وقفه تهیه و تدارک دیده شده است و هم اکنون شما با کمترین زحمت می توانید انرا در کمتر از چند روز در اختیار داشته باشید و نهایت استفاده را از آن ببرید.

مجموعه منابع کارشناسی ارشد مترجمی زبان انگلیسی دارای بیش از 9 سال سوالات و تست های مختلف در زمینه این رشته بوده و بیش از 800 تست مختلف درباره مترجمی زبان در ان قرار گرفته است.شما علاوه بر این همه سوال ارزشمند می توانید پاسخانامه آنها را نیز دریافت کرده و این بهترین فرصت برای ارزیابی خودتان است .

10 سالانه کارشناسی ارشد رشته مترجمی زبان انگلیسی

 

در این مجموعه سوالات سال 1381 تا سال 1391 در اختیارتان قرار گرفته  که همراه با جواب خدمتاان ارائه می گردد.در بخشی دیگر به معرفی آخرین منابع مطالعاتی این رشته پرداخته ایم و شما می توانید از آخرین تغییرات در این زمینه مطلع شوید.در بخشی دیگر به معرفی کامل رشته مترجمی زبان و تمام گرایشات موجود ان میردازیم و همچنین در انتها به بررسی دانشگاه های پذیرنده این رشته و تعداد نفراتی که  می خواهند می پردازیم.شما میی توانید تمام مواد امتحانی  به همراه ضرایب آنها را در این مجموعه ارزشمند در اختیار داشته باشید.

مجموعه منابع کارشناسی ارشد مترجمی زبان انگلیسی شامل آزمون هایی است که برای هر چه اماده تر شدن شما تدارک دیده شده و می توانید با شرکت در این آزمون های استاندارد میزان آمادگی خود را سنجیده و نقاط ضعف خود را پوشش دهید. مدت زمان برگزاری این آزمون ها کاملا استاندارد می باشد و بهترین فرصت جهت محک شما محسوب می شود.در پایان برای شما کارنامه ای صادر می گردد که در ان به صورت دقیق مشخص شده است که از هر درس به چه میزان تست زده اید و میزان پیشرفت و یا پسرفت شما دقیقا مشخص خواهد شد.

برای دریافت این مجموعه ارزشمند می توانید همین الان و تنها با چند کلیک اقدام به سفارش این کالا نمایید و بعد از دریافت ان وجه کالا را به مامور پست بپردازید. ما مجموعه فوق را با بالترین کیفیت موجود برای شما رد هر کجای کشور که باشید ارسال خواهیم کرد.

+ نوشته شده در  شنبه دهم آبان 1393ساعت 17:54  توسط مهران  |  نظر بدهید

منابع کارشناسی ارشد جغرافیا و برنامه ریزی شهری

منابع کارشناسی ارشد جغرافیا و برنامه ریزی شهری

 

 

برای اولین بار در ایران برای علاقه مندان به شرکت در کنکور ارشد برنامه ریزی شهری و جغرافیا مجموعه ای بی نظیر را آماده کرده ایم که می تواند تضمین کننده قبولی آنها در کنکور امسال باشد. این مجموعه ارزشمند حاصل ساعت ها تلاش کارشناسان خبره در این زمینه بوده و بی شک گنجینه ای ارزشمند خواهد بود که می تواند ساعت ها برای شما در وقتتان صرفه جویی کرده و شما را به هدفتان بسیار نزدیک تر نماید.

منابع کارشناسی ارشد جغرافیا و برنامه ریزی شهری که برایتان در نظر گرفته ایم شامل بیش از 17 سال سوالات ادوار گذشته است که همراه با جواب های صحیح و کلیدی خدمت شما عزیزان تقدیم می گردد.شما در این مجموعه ارزشمند بیش از 2600 تست از دروش مختلف را خواهید یافت که می تواند شما را به بالاترین مرز آمادگی برساند.شما سوالات سال های 1375 تا سال 1391 را در این مجموعه با ارزش خواهید یافت.

سوالات آزمون ها و منابع کارشناسی ارشد جغرافیا و برنامه ریزی شهری

 

تست های دروسی همچون  زبان عمومی و تخصصی ، جغرافیای شهری ، برنامه ریزی شهری ، مبانی جغرافیای طبیعی ، فلسفه جغرافیا ، برنامه ریزی ناحیه ای و روستایی از جمله دیگر مورادی است که در این مجموعه ارزشمند برای شما قرار گرفته است.

در بخشی دیگر از این محصول ارزشمند ما به صورت مفصل به معرفی رشته جغرافیا و برنامه ریزی شهری و همچنین دیگر گرایشات ان پرداخته ایم و در اخر نیز به معرفی دانشگاه های پذیرنده این رشته و میزان ظرفیت های انها پرداخته ایم.شما می توانید از آخرین تغییرات و منابع جدید مطالعاتی که قرار است در آزمون امسال از آنها استفاده شود در این مجموعه آگاه شوید.

با داشتن مجموعه منابع کارشناسی ارشد جغرافیا و برنامه ریزی شهری شما می توانید بارها و بارها  برای خود فضای کنکور را ایجاد کرده و با ایجاد آزمون های استاندارد خود را در شرایط کنکوری قرار دهید و میزان آمادگی خود را بسنجید.در پایان نیز پاسخنامه ای که دریافت خواهید کرد به صورت دقیق و بر حسب میزان در صد هایی است که از هر زده اید و دقیقا می توانید توسط یک نمودار میله ای روند پیشرقت و یا پسرفت خود را مشاهده نمایید.

برای تهیه این مجموعه تنها با چند کلیک می توانید آنرا از طریق سایت سفارش داده و در کمترین زمان ممکن آنرا ردب منزل خود دریافت نمایید.

+ نوشته شده در  شنبه دهم آبان 1393ساعت 17:53  توسط مهران  |  نظر بدهید

کنکور ارشد علوم سیاسی

برای شرکت در کنکور ارشد علوم سیاسی از کجا شروع کنیم؟

 

منابع کارشناسی ارشد علوم سیاسی را برای اولین بار به صورت کامل و در قالب یک پکیج جامع از ما بخواهید.در این مجموعه ارزشمند شما با سوالات سال های 1375 تا 1391 آزمون های سراسری آشنا خواهید شد.و علاوه برآن برای آمادگی بیشتر سوالت سال های 1376 تا 1383 دانشگاه آزاد را نیز برایتان اماده کرده ایم تا در نهایت بتوانید به بالاترین درجه از امادگی دست یابید.
این بسته نرم افزاری که در قالب منابع کارشناسی ارشد علوم سیاسی برای شما اماده وتدون شده است علاوه بر موارد بالا در بخشی جدا به معرفی کامل این رشته وئتمام گرایشات ان پرداخته تا شما با دید بازتری نسبت به رشته خود بتوانید مراحل بعدی را طی نمایید.همچنین در مرحله بعد با توجه به آخرین تغییرات دانشگاه  به معرفی داشگاه های پذیرنده این رشته و تعداد ظرفیت آنها نیز اشاره کرده است.

10 سالانه کارشناسی ارشد علوم سیاسی


شما در این مجموعه ارزشمند با بیش از 4400 تست در مورد دروسی همچون زبان عمومی و تخصصی ، مبانی علم سیاست ، جامعه شناسی سیاسی ، اندیشه های سیاسی(غرب و اسلام) ، تحولات سیاسی اجتماعی ایران ، جهان سوم و مسائل آن ، نظامهای سیاسی تطبیقی روبرو خواهید شد که که می تواند بررسی و مطالعه انها شما را به مرز آمادگی برساند.
در کنار تمام موارد بالا ما به این فکر بوده ایم که شما قبل از کنکور واقعی بتوانید چندین بار چنین فضایی را برای خود ایجاد کرده تا در نهایت بتوانید میزان آمادگی خود را بالاتر ببرید.به همین منظور برای شما آزمون هایی استاندارد در نظر گرفته ایم که دارای زمان بندی استانداردی هم می باشد و در پایان نتیجه هر آزمون را یم توانید به صورت تفکیک شده و درس به ردس ملاحضه کنید و ببینید که از هر درش چند درصد زده اید و آمار و ضرایب خود را دقیقا بررسی نمایید.


اگر می خواهید شانس قبلوی خود را در کنکور سراسری و یا آزاد در مقطع ارشد رشته علوم سیاسی بالا برید و دوست دارید تا در مطرح ترین دانشگاه های ایران مشغول به تحصیل شوید شکم نکنید که مجموعه منابع کارشناسی ارشد علوم سیاسی می تواند در این راه به شما کمک فراوانی کند.همین الان و تنها با چند کلیک می توانید این مجموعه ارزشمند را در پایین ترین قیمت ممکن تهیه کرده و در کمتر از چند روز آنرا دریافت نمایید.

+ نوشته شده در  پنجشنبه هشتم آبان 1393ساعت 18:30  توسط مهران  |  نظر بدهید

کامل ترین مجموعه آمادگی برای ارشد روانشانسی بالینی

کامل ترین مجموعه آمادگی برای ارشد روانشانسی بالینی

 


منابع کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی را برای اولین بار در ایران به صورت کامل و جامع در یک پکیج ویزه از سایت ما تهیه نمایید.این مجموعه ارزشمند دارای بیش از 17 سال سوالات  و تست های ادوار گذشته بوده که همراه با جواب های صحیح و کلیدی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.شمادر این مجموعه با بیش از 3150 تست روبرو خواهید شد که می تواند در پایان شما را به درجه بالای یاز آمادگی برساند.
د ر پکیج منابع کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی از سال های 1375 تا سال 1391 برای شما سوالات آزمون های مختلف را در نظر گرفته ایم. دروس متون روانشناسی به زبان انگلیسی ، علم النفس از دیدگاه دانشمندان اسلامی ، آمار و روشهای تحقیق ، روانشناسی مرضی و کودکان استثنایی ، روانشناسی رشد ، روانشناسی بالینی ، روانشناسی فیزیولوژیک و انگیزش و هیجان از جمله مواردی هستند که شما با تست ها و سوالات انها در این مجموعه آشنا خواهید شد.

سوالات آزمون ها و منابع کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی
در یک قسمت از این مجموعه ارزشمند ما به معرفی رشته روانشاسی می پردازیم و تمام گرایش های مختلف این رشته را به تفکیک برایتان تشریح خواهیم کرد. سپس به معرفی داشنگاه های پذیرنده این رشته و تعداد  ظرفیت های آنها اشاره خواهیم داشت.
شما با تهیه مجموعه منابع کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی می توانید خود را در آزمون های مختلفی که به صورت استاندارد تدوین شده است محک بزنید و میزان آمادگی خود را بسنجید.بعد از هر آزمون می توانید جواب آنرا به صورت تفکیک شده و در صدی از هر درس دریافت نمایید و در پایان توس طنمودار میله ای  روند پیشرفت و یا پسرفت خود را ملاحضه نمایید.
به جرات می توانیم بگوییم که اگر واقعا قصد شرکت در مقطع ارشد روانشناسی را دارید و می خواهید با اطمینان خاطر بر سر جلسه آزمون شرکت کنید حتما این مجموعه ارزشمند را تهیه نمایید.قیمت فوق العاده پایین این مجموعه اصلا در مقابل ارزش و بهایی که دارد به حساب نمی آید و شک نکنید ارزش تهیه را دارد. برای خرید منابع کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی همین الان می توانید تنها با چند کلیک سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست تحویل دهید.

+ نوشته شده در  پنجشنبه هشتم آبان 1393ساعت 18:30  توسط مهران  |  نظر بدهید

کامل ترین بسته آموزشی

کامل ترین بسته آموزشی مخصوص شرکت کنندگان ارشد مدیریت اجرایی

 

 

اگر به فکر قبولی در رشته مدیریت اجرایی در مقطع کارشناسی ارشد می باشید و احساس می کنید فرصت لازم جهت مطالعه تمامی دروس این رشته را ندارید پیشنهاد می کنیم از کامل ترین پکیج طراحی شده در این زمینه استفاده نمایید.این بسته آموزشی منبع عظیمی از منابع کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی را دارا می باشد که با مطالعه ان می توانید تا در صد بالایی به درجه آمادگی رسیده و امیدوار باشید که در کنکور امسال موفق خواهید شد.
بسته اموزشی فوق دارای سوالات مدیریت اجرایی از سال 1375 تا سال 1391 بوده و همراه با این بانک عظیم سوالات برای شما جواب های صحیح و کلیدی آنها نیز تدارک دیده شده است.در بخش بعدی این بسته آموزشی شما بیش از 2700 تست در مورد دروسی همچون زبان عمومی و تخصصی و همچنین استعداد وآمادگی تحصیلی و زبان فارسی و نظریه هیا عمومی مدیریت  خواهید  داشت که می تواند در بالا بردن سطح امادگی شما بسیار موثر باشد.

سوالات و منابع آزمون های کنکور کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی


این اولین بسته اموزشی در سطح کشور است که به صورت متمرکز منابع کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی را دسته بندی کرده و به صورت یکجا در اختیار علاقه مندان به ان می گذارد.تا قبل از این شما اگر می خواستید به دنبال منابع این رشته باشید می بایست اولا هزینه های زیادی را می پرداختید و در ضمن زمان زیادی را باید صرف می کردید تا هر کدام از موارید که در این بسته قرار داده ایم را به صورت جدا جدا تهیه نمایید.
در این بسته آموزشی شما با آخرین منابع درسی و مطالعاتی کارشناسی ارشد مدیریت آشنا خواهید شد.همچنین در یک بخش به صورت کامل به معرفی این رشته پرداخته وتمام گرایش های انرا نیز معرفی خواهد کرد.شما علاقه مندان شاید بخواهید بدانید امسال کدام دانشگاه ها با چه تعداد نفراتی در این مقطع دانشجو می پذیرد.جواب سوال شما در اپکیج آموزشی است چرا که در یک بخش هم به معرفی داشنگاه ها و تعداد نفرات جذبی امسال خواهیم پرداخت.
در یک بخش دیگر از مجموعه منابع کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی, برای شما  آزمون های استانداردی در نظر گرفته ایم که دارای زمان بندی کاملا استاندارد منطبق با سازمان سنجش است و شما را می تواند به درجه بالاتری از /امادگی برساند.پس از هر آزمون شما می توانید کارنامه خود را دریافت نمایید و میزان درصدهای هر درس را به تفکیک ملاحضه کنید.شک نکنیدبا در اختیار داشتن این بسته آموزشی می توانید در زمان بسیار صرفه جویی کرده و از فرصت باقیمانده نهایت استفاده را ببرید و در ضمن به دلیل متمرکز بودن این مجموعه شما به صورت هدفمند می توانید قدم به قدم رو به جلو حرکت کرده و به صورت پیوسته مطالب مورد نیاز را یاد بگیرید.
شما برای تهیه مجموعه منابع کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی کاری آسان در پیش دارید کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کنار محصول کلیک کرده و سفارش خود را به صورت آنلاین از طریق سات ثبت نمایید و بعد از اینکه محصول را دریافت کردید وجه کالا را به مامور  پست بپردازید.

+ نوشته شده در  چهارشنبه هفتم آبان 1393ساعت 11:30  توسط مهران  |  نظر بدهید

چگونه در کنکور ارشد MBA قبول شویم؟

چگونه در کنکور ارشد MBA قبول شویم؟

 

 


مجموعه ای که ملاحضه می فرمایید یکی از کامل ترین مجموعه های آموزشی در زمینه منابع کارشناسی ارشد mba می باشد و علاقه مندان به این رشته که می خواهند در مقطع ارشد امسال در کنکور شرکت نمایند می توانند با استفاده از این مجموعه ارزشمند در زمانی کوتاه به درجه بالایی از سطح آمادگی دست یابند .
در این مجموعه شما سوالات آزمون های ادوار گذشته که شامل 17 سال قبل می باشد را خواهید دید.مجموعه سوالات همراه با جواب های صحیح در اختیار شما قرار داده می شوند و این بهترین فرصت است تا خود را امتحان نمایید و میزان /امادگی خود را بسنجید.این مجموعه ارزشمند  بیش از 1400 تست برای دروسی همچون زبان تخصصی MBA و استعداد و امدگی تحصیلی ویژه رشته مدیریت و همچنین دروسی همچون ریاضیات عمومی 1 و 2 برای شما علاقه نندان در نظر گرفته تا بتوانید با مطالعه انها به بالاترین سطح آمادگی دست یابید.

سوالات و منابع آزمون های کارشناسی ارشد مدیریت MBA


در کنار منابع کارشناسی ارشد mba که برای شما در نظر گرفته شده است در بخشی دیگر به معرفی دانشگاه ها و میزان ظرفیت پذیرش آنها می پردازیم تا بتوانید با اطلاعات بالا در این زمینه دست به انتخاب  بزنید. همچنین در یک بخش به صورت کامل به معرفی این رشته وتمام گرایشات مربوط به آن خواهیم پرداخت.
به جرات می توان گفت که مجموعه فوق یکی از کامل ترین منابع کارشناسی ارشد mba در سطح کشور است و شما با تهیه این مجموعه ان هم به پایین ترین قیمت ممکن می توانید هم در وقت و هم در هزینه های خود صرفه جویی نمایید.به منظور بالا بردن سطح  دانش شما و اینکه بتوانید در روز کنکور به خوبی از عهده تست ها بر آیید در این مجموعه قسمتی رابرای برگزاری آزمون استاندارد در نظر گرفته شده است که در ان تمام استاندارد های یک کنکور واقعی در نظر گرفته شده است و از این بابت شما می توانید با چندین مرتبه شرکت در این آزمون ها به بالاترین سطح آمادگی دست یابید.
در پایان هر آزمون شما می توانید کارنامه خود را با مشخص شدن تعداد  تست های صحیحی که از هر درس زده اید و ضرایب آن ملاحضه نمایید.همچنین در این مجموعه ارزشمند یک قسمت را برای تایین میزان پیشرفت و یا پسرفت درسی در نظر گرفته ایم که به صورت نمودار میله ای  وضعیت شما را در دوره هیا مختلف که در آزمون های در نظر گرفته شده شرکت کرده اید مشخص می کند.
این مجموعه ارزشمند را می توانید با کمترین قیمت ممکن همین الان در هر کجای کشور که باشید خرید نمایید و در عرض چند روز آنرا درب منزل دریافت کنید.شک نکنید اگر هدفتان قبولی در کنکور امسال است  مجموعه منابع کارشناسی ارشد mba می تواند کمک فراوانی در رسیدن به این هدف نماید



:: بازدید از این مطلب : 308
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 آبان 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عسل

خرید شارژایرانسل

 

روزی روزگاری برای خرید شارژایرانسل باید حتما به یک مغازه مراجعه می کردید و حتما هم باید جز نمایندگان ایرانسل می بود تا بتوانید اگر شارژ موجود داشته باشد یکی خریداری کرده و انراب رای خط خود استفاده کنید. تازه بعضی اوقات که می خواستید برچسب امنیتی را خراش دهید تا به رمز کارت دست یابید آنقدر با عجله این کار را می کردید که رمز هم از بین می رفت و تازه مشکلات شما شروع می شد و می بایست حالا برای خرید شارژایرانسل حتما به شماره پشتیبانی ایرانسل زنگ زده و یا کلا بی خیال ان کارت شارز می شدید.


با گذشت زمان یواش یواش با پیشرفت سخت افزاری و نرم افزاری که در این زمینه اپراتور ایرانسل صورت داد روش های خرید شارژایرانسل را نیز افزایش داد و تا به امروز که در خدمت شما هستیم آنقدر روش های تهیه شارز افزایش یافته و درای تنوع است که دیگر حتی نیاز نیست از اتاق خواب خود بیرون بیایید و تنها با در اختیار داشتن یک خط تلفن می توانید اقدام به خرید شارژایرانسل نمایید.بر همین اساس نماینده رسمی ایرانسل یعنی سایت ام تی ان 24 نیز در این راستا اقدام به خدمات فروش شارز به صورت اینترنتی نموده و در واقع محیط امن و مناسبی را برای شما عزیزان فراهم کرده است تا در ساعاتی که در فضای نت مشغول هستید اگر نیاز به خرید شارژایرانسل داشتید در یک لحظه به سایت مراجعه کرده و انچه که نیاز دارید تا تهیه کنید.
شما با مراجعه به سایت ما متوجه خواهید شد که علاوه بر خدمات اپراتور ایرانسل که ارائه می دهیم خدماتی همچون فروش شارز همراه اول و تالیا و رایتل را نیز ارائه می دهیم تا از این طریق توانسته باشیم سطح بیشتری از نیزا های شما را پوشش دهیم.همچنین شما با دو روش می توانید اقدام به خرید شارژایرانسل نمایید. یکی روش معمولی است که وارد شده شماره تلفن خود را می زنید و بعد مشخصات بانکی و بعد از پرداخت یک یوزر و پسورد دریافت خواهید کرد. اما در روش مستقیم که به شارز الکترونیکی نیز معروف است شما بعد از خرید به صورت مستقیی و بدون نیاز به وارد کردن رمز و پین خط خود را شارز کرده اید.


خرید شارژایرانسل با این روش هم می تواند سریع تر انجام شود و هم اینکه می توانید سایر خطوط ایرانسل دیگر را بدون نیاز به دسترس بودن و در اختیار داشتن خطشان شارز نمایید.ام تی ان 24 سعی نموده همیشه با ارئه به روز ترین و جدیدترین خدمات توانسته باشد نیازهای شما را در این زمینه جبران نماید.یکی دیگر از خدمات نوینی که ما در حال ارائه ان هستیم خدمات پرداخت قبض است. شما براحتی می توانید اقدام به پرداخت قبوض اب و تلفن گاز و برق خود نمایید و بدون نیاز به خارج شدن از منزل و مراجعه به بانک در عرض چند ثانیه تمام قبوض خود را بپردازید.ما سعی کرده ایم تا جدا از بحث خرید شارژایرانسل خدمات نوین دیگری را به شما ارائه دهیم مثلا یکی از این خدمات عبارتس از تهیه آنتی ویروس اورجینال. شما براحتی می توانید از سایت ما اقدام به خرید یک آنتی ویروس اصل نمایید.


در کنار خدماتی که ارائه می دهیم پشتیبانی سایت به صورت 24 ساعته در کنار شما خواهد بود تا به هر جهت اگر در هنگام خرید و یا دیگر قسمت ها دچار مشکل شدید در عرض چند ثانیه مشکل خود را در میان گذاشته و آنرا بر طرف نمایید.ام تی ان 24 به عنوان نماینده رسمی ایرانسل سعی کرده است تا محیطی امن و آسوده را برای شما بازدید کنندگان به وجود آورد تا در کمال آرامش بتوانید اقدام به تهیه شارژ مورد نظر خود نمایید.همچنین فرصت طلایی را برای شما فراهم کردیم تا علاوه بر امکان خرید شارز بتوانید در قرعه کشی بزرگ سایت هم شرکت کرده و امکان برنده شدن یکی از جوایز بزرگ ما را داشته باشید.

 

+ نوشته شده در  چهارشنبه هشتم مرداد 1393ساعت 16:45  توسط مهران  |  نظر بدهید

مفتخر هستیم اعلام کنیم

خرید کارت شارژ ایرانسل

 

مفتخر هستیم اعلام کنیم که سایت ام تی ان 24 به عنوان یکی از نماینده های رسمی شرکت ایرانسل آماده خدمت رسانی به شما عزریزان در زمینه خرید کارت شارژ ایرانسل می باشد. شما در هر لحظه از ساعات شبانه روز که بخواهید می توانید با مراجعه به سایت به هر اندازه که نیاز داشته باشید اقدام به خرید شارژ نمایید. ما شرایطی را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم تا به راحتی و بدون کمترین دردسر بتوانید مبلغ دلخواه خود را انتخاب و عمل خرید کارت شارژ ایرانسل را در چند ثانیه انجام دهید.
شما به چند روش مختلف می توانید شارز خود را از سایت تهیه کنید.روش اول این است که ابتدا اپراتور مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس در مرحله بعد مبلغ شارز مورد نظر خود را از میان گزینه های موجود انتخاب خواهید کرد و بعد از آن می بایست مشخصات کارت عابر بانک خود را وارد کرده و به همین راحتی خرید کارت شارژ ایرانسل انجام می شود. البته در حین وارد کردن مشخصات بانکی باید نام بانک مورد نظرتان را نیز مشخص کنید اما این بدان معنا نمی باشد که اگر فقط از همان بانک در حال گرفتن خدمات هستید می توانید شارز تهیه کنید.در واقع شما از هر بانکی که در حال گرفتن خدمات بانکی باشید براحتی می توانید با در دست داشتن مشخصات کارت عابر بانک خود اقدام به خرید نمایید.


روش بعدی که در سایت برای شما علاقه مندان تدارک دیده ایم و جز جدیدترین روش های خرید شارز محسوب می شود ,روش شارز مستقیم می باشد.در این روش شما بدون نیاز به دریافت پین و رمز شارز به صورت مستقیم خط خود و هر خط ایرانسل دیگر را می توانید شارز کنید و در واقع به صورت الکترونیک می توانید اقدام به خرید کارت شارژ ایرانسل نمایید.شما می توانید با این روش دوستان و عزیزان شما بدون اطلاع قبلی خط ایرانسلشان شارژ شود و به نوعی می توانید انها را غافل گیر نمایید.


همچنین علاوه بر خرید کارت شارژ ایرانسل که از ام تی ان 24 می توانید انجام دهید خدمات تهیه شارز همراه اول به دو روش بالا نیز قابل انجام است. در ضمن در کنار این اپراتور ما خدمات فروش شارز تالیا و رایتل را نیز فراهم کرده ایم تا بتوانیم پاسخگوی نیاز تمام عزیزان و هموطنان باشیم.در ام تی ان 24 شما می توانید اقدام به خرید کارت شارژ ایرانسل نمایید و علاوه بر تهیه شارز در قرعه کشی مخصوص سایت نیز شرکت کرده و شانس برنده شدن خود را افزایش دهید. این مهم ترین و بهترین فرصتی است که می توانید بدست آورید تا یک جایزه نفیس برنده شوید.در بخش پشتیبانی نیز می توانید هر زمان که در مورد خرید کارت شارژ ایرانسل و یا خرید دیگر محصولات سوالی داشتید از همکاران ما در این بخش بپرسید و یا اگر در روند خرید برایتان مشکلی رخ داد براحتی می توانید با یک تماس از مشاوره همکاران ما برخوردار شوید.


در کنار خدمات خرید شارز که برای شما فراهم کرده ایم شما می توانید اقدام به تهیه کارت تلفن بین الملل نمایید و البته این امکان فعلا برای هموطنان ما در تهران و کرج فراهم شده است. همچنین دوستانی که علاقه مند به تهیه آنتی ویروس اورجینال هستند می توانند براحتی و در عرض چند ثانیه اقدام به تهیه یک انتی ویروس اصلی نمایند.ما سعی کرده ایم تا جدا از خدماتی که در زمینه خرید کارت شارژ ایرانسل به شما عزیزان می دهیم در سایر امور نیز بتوانیم خدمات شایسته و قابل توجه به شما دهیم تا بدین وسیله توانسته باشیم نظر شما عزیزان را جلب نماییم.در ضمن می توانید با معرفی سایت ام تی ان 24 به دیگر دوستان خود فرصتی بسیار مناسب و راحت را برای انها خلق کنید تا انان نیز براحتای بتوانند هر زمان که خواستند اقدام به خرید کارت شارژ ایرانسل نمایند. از این پس اگر شما بخواهید ما همیشه در خدمت خواهیم بود تا نیازهای شما در زمینه تهیه شارز از اپراتورهای مختلف کشور را تامین نماییم.

 

+ نوشته شده در  چهارشنبه هشتم مرداد 1393ساعت 16:22  توسط مهران  |  نظر بدهید

خریدشارژایرانسل

خریدشارژایرانسل

 

اگر می خواهید در سریع ترین زمان ممکن اقدام به خریدشارژایرانسل نمایید پیشنهاد می کنیم ابتدا مقاله زیر را مطالعه کنید تا با انواع روش های خرید شارژ این اپراتور بیشتر آشنا شده و در مواقع گوناگون با توجه به شرایطی که در آن هستید بتوانید بهترین و سریع ترین روش را انتخاب کنید.
یکی از مرسوم ترین روش هایی که هنوز کم و بیش از آن برای خریدشارژایرانسل استفاده می شود خرید کارت شارژ به صورت فیزیکی از مغازه ها می باشد.این روش به عنوان اولین روشی بود که در ابتدای فعالیت ایرانسل در اختیار متقاضیان قرار گرفت و هر کسی که نیاز به شارژ خط خود داشت می بایبست به یکی از نمایندگی ها ی ایرانسل و یا دیگر مغازه ها مراجعه کند و بر اساس نرخ های تایین شده یک کارت شارز خرید نماید.در این دوره برای خریدشارژایرانسل شما چند انتخاب محدود داشتید که به مبالغ خاصی محدود می شد. شما تنها می توانستید اقدام به خرید کارت شارز با مبالغ زیر نمایید:
1-کارت شارژ 1000 تومانی
2-کارت شارژ 2000 تومانی
3-کارت شارژ 5000 تومانی
4-کارت شارژ 10000 تومانی


به غیر از مبالغی که گفتیم شما برای خریدشارژایرانسل هیچ انتخاب دیگری نداشتید و همین باعث شد تا این اپراتور یواش یواش به این فکر کند که چگونه می توان شرایط را برای خریدراان مهیا تر نمود و بعد از گذشت چند سال با ایجاد امکانی در دستگاه های خود پرداز شما برای اولین بار با عابر بانک خود علاوه بر اینکه می توانستید مبلغی را دریافت کنید از همان دستگاه خود پرداز از این پس می توانستید اقدام به خریدشارژایرانسل نمایید.این روش باعث شد تا فروش این اپراتور به یک باره چندین برابر شود و افراد بیشتری به راحتی می توانستد هر وقت که بخواهند با مراجعه به یکی از این دستگاه های خود پرداز اقدام به خریدشارژایرانسل نمایند.بعد از مدتی دوباره ایرانسل به این فکر افتاد تا روش های جدیدتری را برای خریداران خود قرار دهد و به یک باره شاهد رشد روز افزون سایت های اینترنتی بودیم .در این سایت ها امکان تهیه شارژ را برای خریداران فراهم کرده اند و براحتی شما هر زمان که بخواهید می توانید در عرض چند ثانیه اقدام به خریدشارژایرانسل نمایید و بدون اینکه برایتان مشکلی رخ دهد و یا نیاز به بیرون رفتن داشته باشید در منزل و یا هر جای دیگری که دسترسی به اینترنت داشته باشید در عرض چند ثانیه می توانید اقدام به این کار کنید.با ورود گوشی های جدید به بازار که قابلیت اتصال به اینترنت را داشتند این سایت ها هر روز بیش از گذشته رونق گرفتند و تا جایی رسید که بعضی از این سایت ها به درآمد های میلیونی دست یافتند.


اکنون که سال ها از اولین ورود این اپراتور به بازار می گذرد شاهد ان هستیم که روش های متنوعی جهت خریدشارژایرانسل برای شما عزیزان فراهم شده و هر زمان که اراده کنید حتی با یک گوشی معمولی که قابلیت اتصال به اینترنت هم ندارد می توانید با یک شماره گیری به راحتی هر مبلغی که بخواهید خط خود را شارز کنید و این امکان نه تنها برای خط شما و.جود دارد بلکه شما اگر بخواهید می توانید بدون دسترسی به خط دیگران انرا برایشان از شهر دیگری شارز کنید. فقط کافیست تا در عابر بانک خود به اندازه ای که می خواهید خرید کنید موجودی داشته باشید و در عرض چند ثانیه به راحتی می توانید اقدام به خریدشارژایرانسل نمایید.


فروشگاه شارژ ام تی ان 24 نیز بر همین اساس افتتاح شده است و در همین مدت کم فعالیت خود به عنوان نماینده رسمی ایرانسل توانسته رضایت مشتریان خود را با خدماتی که در سایت ارائه می دهد جلب نماید. شما در ام تی ان 24 علاوه بر خریدشارژایرانسل می توانید اقدام به خرید شارژ همراه اول و رایتل و تالیا نمایید و در کنار ان نیز می توانید اقدام به پرداخت قبوض گاز-تلفن-برق-آب نمایید. همچنین ما امکانی دیگر را برایتان فراهم کرده ایم که می توانید به خرید کارت تلفن بین الملیی اقدام کرده و یا اقدام به خرید آنتی ویروس اورجینال کنید.
همه امکانات فوق را با بالاترین کیفیت ممکن برای رفاه حال شما در سایت ام تی ان 24 قرار داده ایم و تنها کافیست به سایت ما مراجعه کرده و با اطمینان خاطر اقدام به خرید نمایید.مهم نیست که از چه عابر بانکی استفاده می کنید شما با هر کارت بانیک می توانید از سایت ما اقدام به خریدشارژایرانسل کنید.

 

 

+ نوشته شده در  چهارشنبه هشتم مرداد 1393ساعت 15:54  توسط مهران  |  نظر بدهید



:: بازدید از این مطلب : 301
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عسل

باند گچی

 

 

با افتخار اعلام می کنیم که شرکت تجهیزات پزشکی صدف باران با استفاده از به کالرگیری متخصصان با تجربه و با استفاده از تکنولوژی مدرن و اتوماتیک توانسته است اقدام به طراحی و تولید انواع باند گچی نماید.مهمترین خصوصیت تولیدات شرکت صدف باران ارائه محصولات با کیفیت جهانی و کاملا  منطبق با استانداردهای  بین المللی می باشد.ترکیب به کار رفته در تولیدات باند گچی ساخته شده در صدف باران عبارتند از پارچه گاز مخصوص که به اصطلاح به ان لینو گاز نیز می گویند و همچنین پودر گچ کریستالی که باعث شده تا انعطاف پذیری آنرا افزایش دهد.محصولات ارائه شده  همگی دارای مجوزهای لازم از اداره تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت و درمان و اموزش کشور را دارد.همین الان در هر کجای کشور که باشید می توانید برای تهیه باند گچی با شماره تلفن های موجود در بخش تماس با ما سایت تماس گرفته و  از آخرین محصولات و قیمت های موجود مطلع شوید.

 

 

از آخرین محصولات ارائه شده در زمینه باند گچی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

باند گچی ارتوپدی D-cast

باند گچی سلونا

باند گچی سلوباند

باند گچی جیپسوباند

 

 

مهمترین خصصویت محصولات صدف باران که در زمینه باند گچی می باشد زمان گیرش بسیار  سریع و حرارت کنترل شده آن است و همین امر موجب شده تا پس از خشک شدن گچ شما شاهد بالاترین مقاومت در مقابل فشارهای مکانیکی باشید.از نظر اندازه و ابعاد نیز  در طول ۲۵۰ سانتیمتر و عرض های ۵-۷/۵-۱۰-۱۵-۲۰ سانتیمتر تولید  و روانه بازار می شود.همچنین شما خریداران محترم اگر درخواست ویژه ای دارید و می خواهید در اندازه و رول های بزرگت تر و متفاوت تر کالای خود را دریافت نمایید کافیست تا با همکاران ما در بخش فروش تماس گرفته و درخواست خود را اعلام نمایید تا مورد بررسی قرار گیرد.ما مدعی هستیم با توجه به کیفیت بالای محصولات خود که در زمینه باند گچی ارائه داده ایم و همچنین با توجه به قیمت تمام شده بسیار مناسب توانسته ایم  در نهایت به صورت همه جانبه نظر تمام مشتریان را به خود جلب نماییم.کیفیت امری اتفاقی نیست و قطعا برای رسیدن به این جایگاه با در دست داشتن برنامه  بلند مدت و مدون و استفاده از نیروی کار مجرب   زحمات و تلاش های فروانی به عمل آمده است و امروز با افتخار خواهیم گفت که محصولات ارائه شده ما به راحتی با تمام نمونه های خارجی قابل رقابت می باشد.

متاسفانه مشاهده است که برخی از شرکت های سود جو با استفاده از کالاهای تقلبی و بی کیفیت وارداتی و با به کار بردن برندهای مختلف سعی در ارائه خدمات و کالاهای بی کیفیت به مشتریان را دارند.به دلیل حساس بودن موضوع لطفا حتما هنگام تهیه محصولات و تجهیزات پزشکی از جمله همین باند گچی نهایت دقت را به عمل آورید تا از شرکت های معتبر و شناخته شده اقدام به تهیه و خرید کنید.صدف بران با دردست داشتن تمام مجوز های لازم از وزارت بهداشت و تجهیزات پزشکی کشور با افتخار آماده ارائه خدمات به شما عزیزان در سراسر کشور می باشد.شما عزیزان تهرانی می توانید در صورت تمایل  با مراجعه حضوری به دفتر  فروش واقع در خیابان دولت-کوچه مفاخریان-نبش بن بست روحانی-پلاک ۲ با همکاران ما برای تهیه اقلام مورد نیاز خود مذاکره نمایید و همچنین شما عزیزان شهرستانی نیز می توانید با تلفن های ۰۲۱۲۲۵۶۵۳۲۶ و یا شماره همراه ۰۹۱۲۳۲۱۰۰۸۲ تماس گرفته و به صورت تلفنی اقدام به ثبت سفارش نمایید.

+ نوشته شده در  یکشنبه دوازدهم مرداد 1393ساعت 19:41  توسط مهران  |  نظر بدهید

باند فایبر گلاس

باند فایبر گلاس

 

یکی از بهترین و با کیفیت ترین باندهای گچی که برای موارد مختلف در بیمارستان ها مورد استفاده قرار می گیرد بی شک باند فایبر گلاس است.متخصصیت ارتوپدی بر این باور هستند که استفاده از این نوع باندها به جای به کار بردن باندهای گچی معمولی می تواند بسیار مفید تر و موثر تر باشد.خوشبختانه شرکت صدف باران نیز در این زمینه دست به کار شده و با تهیه یکی از مرغوب ترین و با کیفیت ترین محصولات باند فایبر گلاس سعی نموده تا بتواند رضایت خاطر شما خریداران را به خود جلب نماید.اگر بخواهیم به صورت کلی به چندین خصوصیت مهم و برتری این نوع محصولات نسبت به باندهای گچی  معمولی اشاره نماییم می توان به مواردی همچون:

۱-وزن کم و مقاومت بالا

۲-گچ گیری سریع و اماده سازی سریع تر آن نسبت به حالت معمولی

۳-باند فایبر گلاس می تواند وزن بسیار زیادی  را بروی خود تحمل کرده و از استحکام به مراتب بالاتری برخوردار است

۴-برخلاف دیگر محصولات معمولی  استفاده از این نوع باند به هیچ وجه بروی پوست بدن ایجاد آلرژی نمی کند

۵-براحتی از خود اشعه ایکس را عبور می دهد

 

 

تمام موادر فوق باعث شده است تا این روزها گرایش بیشتری برای جایگزین کردن کامل باند فایبر گلاس به جای باندهای گچی معمولی باشد و معمولا توصیه متخصصین نیز این است که تاجایی که امکان دارد ابتدا از این نوع باندها برای شکستگی ها استفاده شود.شرکت صدف باران نیز با افتخاراعلام می دارد که سعی نموده تا از میان سایر محصولات موجود در این زمینه یکی از با کیفیت ترین و مرغوب ترین انها را تهیه و برای شما عزیزان در سایت قرار دهد.عزیزان تهرانی می توانند در صورت تمایل با مراجعه حضوری به آدرس شرکت اقدام به خرید کالاهای خود نمایند و عزیزانی که در شهرستان می باشند و قصد خرید دارند کافیست تا با تماس تلفنی  هماهنگی های لازم را با همکاران ما در این زمینه  انجام دهند.

باند فایبر گلاس براحتی نهایتا در عرض ۲ تا ۵ دقیقه  سفت شده و دقیقا بعد از گذشت ۱۶ دقیقه براحتی می تواند نیروهای وارده بروی خود را هر چند هم زیاد و طولانی باشند را تحمل نماید.یکی از مهمترین خصوصیات باندهای فایبرگلاس نحوه شکل پذیری فوق العاده آنها می باشد.شما در مواردی همچون قوزک پا و یا مچ دست که نیاز دارید تا ماده ای به کار رفته دارای شکل پذیری خوبی باشد می توانید از این محصول استفاده نمایید.همچنین یکی دیگر از برتری هایی که در این محصول نسبت به حالت معمولی ان دیده شده است استنفاده از رنگ بندی های مختلف است.همچنین در مقابل نفوذ آب و نفوذ رطوبت از خارج به درون خود بسیار مقاوم بوده و از این نظر نسبت به باندهای گچی معمولی دارای اولویت می باشد.

شرکت صدف بارن  به عنوان نمانیده شرکت های معتبر تجهیزات پزشکی در ایران  سعی نموده است محصولات ارائه شده خود را با تاییدیه های لازم از وزارت بهداشت و تجهیزات پزشکی  به همه شما علاقه مندان ارائه می دهد.شما در هنگام استفاده از باند فایبر گلاس در زمانیکه نیاز به  عکس برداری و رادیو گرافی باشد می توانید تصاویر واضح تر و شفاف تری از محل شکستگی دریافت نمایید و همه این ها به خاطر کیفیت بالای این محصول نسبت به باندهای معمولی می باشد.بسیاری از کسانی که از باندهای گچی معمولی استفاده کرده اند به دلیسل طولانی بودن زمان استفاده بعضا دچار مشکللات پوستی شده و همچنین محل استفاده شده دارای بوی بد شده است.اما شما با استفاده از باند فایبر گلاس دیگر نه شاهد هیچ گونه بوی بد خواهید بود و نه دیگر شاهد مشکلات پوستی.دقت نمایید حتما هنگام تهیه محصولات و تجهیزات پزشکی از شرکت ها و موسساتی که دارای مجوز های لازم و تاییدیه های مورد قبول از وزارت بهدشت هستند اقدام به این کار نمایید.با غرور عرض می کنمی خوشبختانه صدف باران با وجود کادر بسیار مجرب و با در دست داشتن تمام مجوزهای مورد نیاز  یکی از بهترین و سریع ترین راه های ممکن برای شما عزیزان در جهت تهیه انواع محصولات و تجهیزات پزشکی می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 338
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عسل

این روزها هر جا که در اینترنت

اگر به دنبال خرید سوله دسته دوم هستید و میخواهید در سریع ترین زمان ممکن و با قیمتی مناسب به انچه که می خواهید برسید پیشنهاد می کنمی حتما با شرکت تک آشیان تماس گرفته و کلیه نیاز های خود و انچه که از یک سوله انتظار دارید را مطح نمایید.ما دارای انبارهای وسیعی از انواع سوله دسته دوم می باشیم و در این زمینه می توانیم به کمک شما امده تا بهترین و در عین حال ارزان ترین ها را برایتان انتخاب کنیم.دقت نمایید که در تک آشیان کلیه قطعات مجددا رنگ آمیزی خواهند شد و با کیفیتی بالا و در حد یک قطعه نو به شما تحویل داده می شوند.شما با استفاده از سوله دسته دوم در واقع هم در وقت خود صرفه جویی خواهید کرد و نیاز نیست تا ماه ها منتظر ساخت یک سوله جدید باشید وهم در پول خود تا میزان چشم گیری صرفه جویی به عمل خواهید اورد.این نکته را به آن عزیزانی می گویم که می بایست سریعا و در کمترین زمان ممکن کار نصب و راه اندازی سوله شان انجام شود و نمی دانند در این مدت محدود باید چه اقدامی کنند.اینجا پیشنهاد ما تنها استفاده از سوله دسته دوم است.در کمترین زمان ممکن می تواند نصب و راه اندازی شود و تمام نیاز های شما را بر آورده نماید.


سوله دسته دوم


ما با داشتن اکیپ های مجرب در نصب سوله می توانیم خدمات فوق را به شما عزیزان در سراسر کشور و در کوتاه ترین زمان ممکن ارائه دهیم.شما به هر تعداد و هر متراز که نیازمند سوله باشید جای هیچ نگرانی نخواهد بود. مجموعه تک آشیان در انبارهای مرکزی خود بیش از چندین هزار متر انواع سوله نو و دسته دوم را اماده تحویل دارد و هر زمان که بخواهید می توانیم این خدمات را در هر نقطه از کشور که شما بخواهید ارائه دهیم.
همچنین شما عزیزان اگر می خواهید تا سوله دسته دوم خود را بفروشید و یا انرا تبدیل به احسن کنید ما در این زمینه نیز می توانیم در کنار شما باشیم. کافیست همین الان با ما تماس بگیرید و با کارشناسان مجرب شرکت تک آشیان در این زمنیه صحبت نمایید.ما می توانیم اکیپ تخصصی خود را جهت بازدید و سایر موارد فنی به محل مورد نظر شما در هر کجای کشور که بخواهید اعزام نماییم.
در زیر به چند نمونه کار موفق که در زمینه ارائه انواع سوله دسته دوم به ارگان ها و شرکت های مختلف توسط شرکت تک آشیان انجام شده است اشاره کرده ایم:
1-شرکت ماموت که در اتوبان کرج -قزوین واقع شده است نزدیک به 2000 تن اسکلت به کار برده ایم
2-سفال طبرستان که در شهر بهشهر قرار دارد و با حدود 1000 تن اسکلت
3-شرکت داروگر در استان تهران با چیزی در حدود 700 تن اسکلت
4-مجتمع مهر در منطقه تجریش با چیزی در حدود 700 تن اسکلت
5-داشنگاه فنی و مهندسی شهرستان زابل با 2000 تن اسکلت
6-مجتمع مشکونی مهر در شهرستان رباط کریم استان تهران با بیش از 2300 تن اسکلت
7-شرکت مواد غذایی عالیفرد با 1100 تن اسکلت
و......



سوله دسته دوم

شما هم می توانید به جمع دیگر مشتریان ما بپیوندید. هدف ما د رنهایت ارائه خدماتی متفاوت و با کیفیت بوده و تمام تلاش خود را به کار بسته ایم تا در نهایت بتوانیم رضایت خاطر شما عزیازن را فراهم نماییم.خرید و فروش انواع سوله دسته دوم در واقع تخصص ما است و شما می توانید از این تخصص برای خود به نحو احسن استفاده کرده و در وقت و پول خود نهایت صرفه جویی را به عمل آورید.
باری مراجعه حضوری به شرکت می توانید ابتدا تماس گرفته و در این رابطه هماهنگی های لازم را انجام دهید و در روز مقرر تشریف بیاورید.ادرس ما عبارت است از تهران- خیابان آزادی- بین نواب و اسکندری- روبروی متروی توحید-کوچه افروخته-پلاک 2-طبقه 2-واحد 2
همچنین شماره های تماس برای خرید و فروش و مشاوره در رابطه با انواع سوله دسته دوم عبارتند از:

 

02166905606
02166936637
02166263522
02166252553

ما کلیه خدمات خود را به صورت تضمینی و با خدمات پس از فروش به شما عزیزان ارائه می دهیم. به همین منظور می توانید با خیالی آسوده و به دور از هر گونه استرس در این زمینه اقدام به خرید و فروش انواع سوله و دیگر سازه های پیش ساخته از خانه گرفته تا انواع ویلای بزرگ و کوچک بروی خدمات و تخصص شرکت تک آشیان حساب کنید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0  

مزایای سازه های پیش ساخته



امروزه شاهد آن هستیم که در ساخت و سازها دیگر مانند قدیم از روش های سنتی استفاده نمی شود و آرام آرام بازار به سمت تولیدات پیش ساخته می رود. هر روز تکنولوژی سازه های پیش ساخته در حال پیشرفت است و همین امر موجب شده تا نگاهی جدید به آن داشته باشیم.شرکت تک آشیان نیز در همین راستا اقدام به تولید انواع خانه پیش ساخته نموده است که از مزایای بسیار زیادی نسشبت به تولیدات سنتی برخوردار است.ما می توانیم با توجه به کادر مجرب و تخصصی که در اختیار داریم سازه های پیش ساخته را بر اساس طرح و نظر شما پیاده سازی کنیم و دقیقا هر آنچه که در ذهن می پرورید را برایتان به صورت واقعی پیاده سازی کنیم.
در ایجاد خانه پیش ساخته معمولا از ورق های گالوانیزیه استفاده می کنند و در ان از عایق های بسیار با کیفیت و کار آمدی استفاده می شود. از جمله این مواد عایق می توان به مواردی همچون پشم شیشه-پشم سنگ-پلی استایرن-پلی فوم اشاره کرد که در مقابل گرماو سرما و اصوات عایق های بسیار خوبی می باشند.شما م یتوانید سقف خانه پیش ساخته خودتان را در انواع مختلفی همچون تک شیب-شیب دو طرفه-شیب در عرض و شیب در طول و یا حتی بدون شیب و... سفارش دهید و ما نیز همانطور که شما می خواهید انرا برایتان طراحی و تولید خواهیم کرد.

خانه پیش ساخته

ما می توانیم در مجموعه تک آشیان ویلا و کلیه لوازم پیش ساخته شما را به صورت پیچ و مهره ای ساخته تا براحتی هر زمان که خواستید بتوانید /آنها را از هم جدا نمایید.شاید بسیاری از شما این سوال در ذهنشان بوجود امده است که چرا باید به جای سازه های سنتی به سازه های پیش ساخته روی بیاوریم و در واقع مزایای این مدل از ساخت ساز چیست؟
ما در زیر به برخی از برتری های خانه پیش ساخته نسبت به مدل های سنتی آن اشاره کرده ایم:
1-مهمترین دلیل پایداری بیشتر در مقابل زلزله می باشد.یک سازه پیش ساخته تا چندین برابر می تواند قدرت تحمل بیشتری نسبت به ساز های سنتی در مقابل تکان های زمین داشته باشد.
2-دومین مورد عایق بندی بسیار با کیفیت و عالی این نوع سازه ها در مقابل با روش های سنتی می باشد.چه از نطر رگام و سرما و چه از نظر صوت این مدل می تواند عایق بندی بسیار با کیفیت را دارا باشد.
3-در مقابل خوردگی و پوسیدگی نیز بسیار مقاوم می باشد.
4-در مقابل حشرات موذی و ساسیر جانوران دیگر نیز مقاوم و غیر قابل نفوذ است.
5-مدت زمان ساخت یک خانه پیش ساخته بسیار کمتر از حالت های سنتی آن می باشد.
6-قیمت تمام شده سازه های پیش ساخته بسیار مناسب تر از سازه های سنتی است.
7-یکی از مهمترین خصوصیات سازه های پیش ساخته قابلیت تکان دادن انها و جابجایی می باشد
8-از لحاظ شکل ظاهری و نمای بیرونی سازه های پیش ساخته بسیار شیک تر و با تنوع بالاتری می باشند.



خانه پیش ساخته

شما فقط بگوید که چه مدلی را در نظر دارید .ما در شرکت تک آشیان انواع مدل های لوکس را به صورت دوبلکس یا چند طبقه می توانیم طراحی و پیاده سازی نماییم.یک خانه پیش ساخته که دارای اتاق خواب و سرویس بهداشتی و اتاق پذیرایی و آشپزخانه و... دیگر موارد است و به بهترین شکل ممکن طراحی و ساخته شده است.ما جهت اطمینان خاطر شما تمام تولیدات خود را همراه با گارانتی معتبر شرکتی خدمتتان ارائه می دهیمو همچنین خدمات پس از فروش طولانی مدتی را برای کلیه سازه های خود در سراسر کشور ارائه می دهیم.
تمامی اجزای مورد نیاز یک سازه پیش ساخته ابتدا در کارخانه تولید شده و با بهترین کیفیت به بیرون عرضه می شود. در واقع دانش ساخت این نوع سازه ها در جهان مربوط به کشور آلمان و امریکای شمالی است و ما نیز با بهره گرفتن از آخرین متدهای روز دنیا سعی کرده ایم تا در نهایت کاری با کیفیت و مدرن را به شما ارائه دهیم.جدا از اینکه شما می توانید از این تکنولوژی برای ساخت انواع خانه پیش ساخته استفاده کنید از ان می توانید در زمینه هایی همچون ساخت کارگاه ها-نماز خانه ها-سالن اجتماعات-مدارس-انبارها-نمایشگاه ها و... هر آنچه که فکرش را می کنید نیز استفاده نمایید.
ما با توجه به موقعیت جغرافیای یو نوع اب و هوایی که می خواهید از این سازه ها استفاده کنید موارد مهم فنی را در ان لحاظ خواهیم کرد. مثلا برای ساخت یک خانه پیش ساخته در هوای مرطوبی مانند شمال کشور با ساخت همین سازه در هوای گرم و خشک کویر قطعا در نوع محاسبات و دیگر مسائل فنی باید تفاوت هایی را قائل شویم تا در نهایت در هر دو اقلیم آب و هوایی بتوانیم کاری با کیفیت ارائه دهیم.شما در این زمینه می توانید با مشاورین ما در شرکت تک آشیان تماس گرفته و از آخرین دستاوردها و تکنولوژی ها روز دنیا با خبر شوید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0  

یکی از مهمترین مباحثی

یکی از بهترین و با کیفیت ترین روش هایی که برای ساخت یک ویلای پیش ساخته امروزه در سراسر جهان و کشورهای پیشرفته مورد استفاده قرار می گیرد استفاده از روش سازه های پیش ساخته با تکنولوژی lsf می باشد.در این روش انواع خانه و ویلای پیش ساخته کاملا مدرن و سبک و مقاوم در برابر زلزله در طبقات و متراژهای مختلف قابل طراحی و ساخت می باشد. استاندارد مورد استفاده در این تکنولوژی بر مبنای استانداردهای کشور های همچون کانادا و استرالیا می باشد.اگر بخواهیم به مهم ترین مزایای استفاده از سازه های پیش ساخته در ساخت اواع ویلا و خانه اشاره کنیم می توان به مواردی همچون:
1-استفاده از سازه های فولادی بسیار مقاوم و در عین حال سبک که باعث می شود تا در مقابل زلزله نسبت به ساز های سنتی تا چندین برابر مقاومت بیشتری از خود نشان دهد.
2-مدت زمان اجرای پروژه توسط سازه های پیش ساخته بسیار کوتاه تر از سازه های سنتی می باشد.
3-مشکلاتی از قبیل کثیف کاری محیط و سر و صداهایی که در هنگام ساخت سازه های سنتی بوجود می آید اصلا در این مدل دیده نمی شود.
4-هزینه نهایی ساخت یک ویلای پیش ساخته با استفاده از این تکنولوژی به مراتب ارزان تر از زمانی است که از سازه های سنتی استفاده شود.
5-از لحاظ شکل ظاهری و نما کاری در سازه های پیش ساخته می توان مدل های فوق العاده شیک و بی نظیری را طراحی و ساخت
6-قابلیت جابجایی و تکان دادن این سازه حتی پس از ساخت نهایی نیز امکان پذیر است.

ویلای پیش ساخته

شرکت تک آشیان با وجود کادری مجرب و چندین سال تجربه در این زمینه می تواند کلیه نیاز های شما را برای ساخت ویلای پیش ساخته با اخرین تکنولوژی روز دنیا و با رعایت تمامی استانداردهای جهانی طراحی و تولید نماید.می توانید همین الان با تماس بگیرید و در این باره با مشاورین مجرب ما مشورت کنید.
معمولا برای طراحی و ساخت یک ویلای پیش ساخته با استفاده از این روش حدود 60 روز کاری را در نظر خواهیم گرفت. البته این مدت می تواند دستخوش تغییرات شود و با توجه به اقلیم جغرافیایی و محلی که شما می خواهید در ان این سازه قرار گیرد نیز بستگی دارد.مهمترین مزتی این روش این است که کلیه قسمت های سازه های پیش ساخته بوسیله پیچ با هم متصل شده اند و همین امر موجب شده است تا هر زمان که خواستیم بتوانیم عمل جدا سازی را براحتی انجام دهیم و یا اگر نیاز بود در ویلای پیش ساخته خود تغییراتی را اعمال نماییم.
سازه های پیش ساخته برای جلوگیری از خورده شدن و زنگ زدگی از ورق گالوانیزه ساخته می شوند و به همین منظور می توانید براحتی در هوای مرطوب شمال و جنوب کشور از این سازه ها استفاده نمایید و اصلا نگران پوسیدگی و دیگر موارد مربوط به آن نباشید.مهمترین خصوصیت یک ویلای پیش ساخته نسبت به ویلای که به صورت سنتی ساخته شده است این است که در نوع اول عایق بندی صوتی و حرارتی به بهترین شکل ممکن انجام شده است و این مورد می تواند برای شما ارامش و اسایش مثال زدنی را به همراه داشته باشد.
ویلای پیش ساخته


در بسیاری از مکان هایی که شاید تصورش هم سخت باشد که آیا می شود بنایی را ایجاد کرد به کمک تکنولوژی سازه های پیش ساخته این امر میسر شده و در دورترین نقاط کوهستانی و یا جنگلی براحتی می توانید اقدام به ساخت ساختمان مورد نظر خود نمایید.استفاده از تکنولوژی فولادی lsf که به سبکی و مقاوم بودن شهرت دارد باعث شده تا در نهایت کاری با کیفیت و مثال زدنی بتوان تولید کرد.یک ویلای پیش ساخته که در مقابل زلزله و باد و طوفان مقاوم بوده و می تواند به عنوان یک سر پناه کاملا ایمن و مطمئن برای شما و خانواده تان تا سالیان سال مورد استفاده قرار گیرد.ما جهت اطمینان شما از کیفیت تولیدات خود تمامی محصولات ارائه شده از طرف شرکت خود را گارانتی کرده و تا سالیان طولانی نیز خدمات پس از فروش ارائه خواهیم داد.
اگر بخواهیم به چند ویژگی مهم سازه های پیش ساخته که با نمای سنگ و شیشه ساخته شده اند اشاره کنیم می توان به مواردی همچون:
1سازگاری مواد و مصالح به کار رفته در سازه با تمام اقلیم های جغرافیایی
2-عدم وجود موادی که برای سلامتی انسان مضر است.

 

3-بهترین عایق در مقابل گرما و سرما و صدا را می توان در یک سازه پیش ساخته مشاهده کرد.
4-نصب سریع و امکان حمل سازه به نقاط مختلف
5-مقاوم در برابر آتش سوزی و دیگر بلایای طبیعی دیگر
6-با توجه به اینکه سازه های پیش ساخته با پیچ به هم متصل می شوند قابلیت جدا سازی داشته و می توانید هر موقع که خواستید در آن تغییراتی را اعمال نمایید.
7-برای شما که هزینه های ساخت بسیار مهم است باید بگوییم که استفاده از این روش جهت ساخت یکویلای پیش ساخته بسیار مقرون به صرفه تر از روش های سنتی می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 357
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 مرداد 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عسل

جوراب شلواری پنتی

جوراب شلواری پنتی

 

 

در میان انواع شلوار های ساپورت و جوراب های زنانه کمپانی وعروف پنتی که در کشور ترکیه است محصولی با نام جوراب شلواری پنتی را تولید کرده که بعد از ورود به بازار ایران نیز بسیار پر طرفدار شده است. این جوراب شلواری از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار است و واقعا می توان گفت در میان محصولات موجود یک سر و گردن بالاتر است.نخی که در بافت این محصول استفاده شده 200 بوده و این یعنی از بهترین کیفیت ممکن برخوردار است.جوراب شلواری پنتی جنسی ضخیم تر از ساپورت دارد و به همین جهت برای استفاده در محیط های بیرون و بازار بسیار مناسب خانم ها می باشد. می توانید از این محصول به همراه یک مانتوی بزرگ براحتی و در محیط های مختلف استفاده و نماییدد و بر خلاف ساپورت که به خاطر جنس و میزان نازک بودنش شاید نشود همه جا از ان استفاده کرد این محصول مورد استفاده ان بیشتر بوده و شاید یکی از دلایل پر فروش بودن ان نیز همین می باشد.

خرید جوراب شلواری

 

شما همین الان می توانید از فروشگاه پستی خرید براحتی و با کلیک بروی دکمه خرید پستی اقدام به تهیه جوراب شلواری پنتی نمایید و در هر کجای کشور که باشید در ظرف چند روز محصول خود را دریافت نمایید.ما سعی کرده ایم تا محصولی درجه یک و کاملا اورجینال را برای شما در نظر بگیریم.اگر دوست دارید تا در میان دوستان و اشنایان و در مهمانی که می خواهید بروید دیده شوید و به چشم بیایید پیشنهاد ما استفاده از جوراب شلواری پنتی می باشد. محصولی فوق العاده با کیفیت که همانند ساپورت خاصیت جذب داشته و در تن شما قطعا نما و رخ دیگری خواهد گرفت.محصولات ارائه شده پنتی در سه در جه 100-150 200 بوده و این شماره نخ را مشخص می کند و همانطور که عرض کردیم شماره نخ محصول فوق 200 بوده و از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار است.شما برای سفارش جوراب شلواری پنتی می توانید همین الان با شماره تلفن های 09390998711 یا 09392739838 تماس گرفته و درخواست خود را ثبت نمایید.هر کجای ایران که باشید در کمتر از چند روز از طریق پست می توانید محصول خود را دریافت نمایید.

جوراب شلواری

 

قیمتی که برا یان جوراب شلواری در نظرذ گرفته ایم بر اساس میزان کیفیت و جنس خارجی ان می باشد. این نوع شلوار ها اگر کیفیت و دوخت مناسبی نداشته باشند بعد از چند بار استفاده مشاهده خواهید کرد که از جاهای مختلف شکاف خورده اند و عملا  یک بار مصرف می باشند.شما با اطمینان خاطر می توانید جوراب شلواری پنتی را بارها و بارها استفاده کرده و بشویید بدون اینکه نگران تغییر حالت و فرم ان باشید و این نشان از کیفیت بالای این محصول دارد.اگر به فکر خرید یک هدیه برای همسر و نامزد خود هستید ما پیشنهاد می کنیم با توجه به سایز همسرتان سفارش خرید جوراب شلواری پنتی را همین الان دهید چرا که این محصول دقیاق می تواند نظر هر دختر خانمی را به خود جلب نماید.

خرید جوراب شلواری ضخیم پنتی

 

شما خانم ها هم اگر به فکر این هستید که چگونه می توانید بیشتر توجه شوهرتان را به خود جلب کنید چرا از زیبایی و اراسته کردن خود استفاده لازم را نمی کیند ؟شما با داشتن یک جوراب شلواری پنتی می توانید  انچنان جذاب و دلربا شوید که به محض ورود همسرتان به منزل تمام حواس و توجهش به سمت شما باشد.این را قول می دهیم و اصلا شک نکنید حتی اگر خودش چیزی نگوید از نگاهش کاملا متوجه خواهید شد که او مات و مبهوت زیبایی اندام شما شده است.نمونه همین شلوار  اما با کیفیت های پایین تر نیز موجود است اما ما به دلیل ارائه کالاهای با کیفیت و ارئه ضمانت برای محوصلات خود از /اوردن چنین کالاهایی خودداری کرده ایم.شما هم مراقب باشید به خاطر چند هزار تومان ارزان تر تن به محصولات بی کیفیت و تقلبی ندهدید.مخصوصا در حوزه لباس  و پوشاک اگر محصولی بی کیفیت را تهیه کنید قطعا پشیمان خواهید شد.

 

 

نوشته شده در : پنجشنبه 12 تیر 1393  توسط : مهران زلقی.    نظرات(0) .

گردنبند love

گردنبند love

 

این روزها بازار داغ هدیه گرفتن بسیار بازار پور رونقی شده است و همه روزه شاهد خرید انواع هدیه به مناسبت های مختلف از طرف آیاین برای خانم هاو بالعکس از طرف خانم ها برای آقایان هستیم.ما نیز در فروشگاه پستی خرید یکی از محصولاتی که باب هدیه دادن به خانم ها می باشد را قرار داده ایم تا آقایان بتوانند محصولی شیک و در خودر توجه را با هزینه ای مناسب تهیه و همسر و یا نامزد خود هدیه دهند. نام محصول مورد نظر ما گردنبند love است و حتما تاکنون در دیگر سایت ها تبلیغات این محصول را دیده اید. همانطور که در تصاویر هم مشاهده می کنید کلمه لاو که به لاتین نوشته شده است را به شکل یک گردنبند در آورده اند و با طراحی ظریف و دقیقی که برای این کار صورت داده اند انرا به محصولی فوق العاده شیک تبدسیل کرده اند. در واقع گردنبند love در میان سایر محصولات مشابه خود به خاطر ظرافت در طراحی و تک بودن طرح آن توانسته در مدت کم حضور خود در بازار به رکورد قابل توجهی از فروش دست یابید.

خرید گردنبند

 

این محصول می تواند توجه و نظر هر خانمی را به خود جلب نماید و او را خوشحال کند. شما می توانید هعمین الان از فروشگاه پستی خرید اقدام به سفارش گردنبند love نموده و انرا در دو رنگ نقره ای و طلایی می توانید در خواست دهید.از دیگر خصوصیات این محصول می توان به سبکی ان اشاره کرد و همچنین میزان پایداری رنگش. شما مدت های طولانی می توانید از این گردنبند زیبا استفاده نمایید بدون انکه نگران تغییر رنگ در آن باشید.شما با توجه به کیفیت ارائه شده  این محصول از ان می توانید در مهمانی ها و جشن های خود استفاده نمایید محصولی شیک و بسیار منحصر به فرد که می تواند توجه همه را به خود جلب نماید.برای خرید و سفارش کالا کافیست تا همین الان با شماره تلفن های 09390998711 و یا 09392739838 تماس گرفته و درخواست خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید.

خرید پستی گردنبند

 

 

دقت نمایید که نمونه این محصول با کیفیت بسیار پایین تر و قیمت ارزان تر در حال فروش است .اگر می خواهید محصولی آبرومند و شیک را خریداری نمایید و بتوانید براحتی از ان در مکان ها و محیط های مختلف استفاده کنید پیشنهاد می کنیم حتما قید کالاهای ارزان قیمت را زده و با کمی هزینه بیشتر گردنبندی زیبا و شیک را خریداری کنید.توجه کنید که ما کیفیت ارئه شده در گردنبند love که در فروشگاه گذاشته ایم را به شما تضمین می دهیم و می توانید از آن به عنوان یک کادوی شیک و مناسب  برای همسران و نامزدان خود استفاده نمایید و موجب خوشحالی انها شوید.این محصول در مقایسه با بسیاری از کالاهای دیگر هم قیمت مناسب تری دارد و هم از نظر شیک بودن و تک بودن نیز بسیار تک و منحصر به فرد است و برای همین است که می تواند گزینه بسیار مناسبی جهت کادو دادن باشد.طرح نوشته love که به معنای دوست داشتن است و می تواند مفهوم هدیه شما را نیز برساند و طرف مقابلتان را با دین این کلمه بیش از پیش خوشحال نماید.ما کلیه محصولات خریداری شده از فروشگاه پستی خرید را به صورت کامل همراه با گارانتی خدمتتان ارسال خواهیم کرد و اگر در زمان ارسال مشکلی برای آن رخ دهد قطعا به صورت رایگان آنرا برایتان تعویض خواهیم کرد.ما معتقد هستیم تنها با ارئه کالاهای با کیفیت است که می توانیم رضایت شما مشتریان عزیز را جلب نماییم.

 

گردنبد لاو

 

 

 

 

نوشته شده در : پنجشنبه 12 تیر 1393  توسط : مهران زلقی.    نظرات(0) .

ریش تراش فیلیپس

ریش تراش فیلیپس

 

حتما شما هم از اصلاح صورت با تیغ و ژیلت خسته شده اید که به دنبال وسیله ای جایگزین انها می گردید.تیغ و ژیلت را نمی توان هر روز استفاده کرد چرا که باعث زخم شدن و سرخ شدن صورت می شود و آسیب های جبران ناپذیری را به پوست ما وارد می کند.اگر دقت کرده باشید اکثر پیرمردهای قدیم به دلیل استفاده از  تیغ مکینه الان صورتی پر از چین و چوروک دارند.حال ما می خواهیم جایگزینی بسیار مناسب را برای این کار به شما معرفی نماییم.شما می توانید از ریش تراش فیلیپس از این پس بای اصلاح صوئرت خود استفاده نمایید. همانطور که در  تصاویر هم مشاهده می کنید این محصول دارای سه تیغ  بسیار  تیز بوده که در عین حالی که در یک چشم بر هم زدن می توانند صورت شما را عاری از مو کنند به خاطر نوع طراحی منحصر به فردش به هیچ وجه حتی کوچکترین آسیبی به صورتتان نمی رساند و با خیال راحت و حتی چشم بسته هم می توانید عمل اصلاح را انجام دهید.مهمترین خاصیت ریش تراش فیلیپس را می توان در این دانست که به راحتی می تواند برای شما اصلاحی یکدست را انجام دهد بدون اینکه نیاز به تخصص و مهارت خاصی داشته باشید.

خرید ریش تراش

 

همچنین استفاده از این ریش تراش به صوتر مکرر نه تنها به پوست آسیبی نمی رساند بلکه هر روز می توانید شاهد صورتی صاف و یکدست باشید دقیقا مانند اروپایی ها.بعد از هر بار استفاده می توانید تیغه ها را براحتی جدا کرده و درون ماشین را نظافت کنید.همچنین برای شارژ ریش تراش فیلیپس کافیست انرا به برق شهر متض نمایید.بعد از هر بار شارز تا دفعات زیادی می توانید بدون نیاز به شارژ دوباره از این ریش تراش استفاده نمایید.محصولی که ما برایتنان در نظر گرفته ایم در مقابل قیمتی که دارد بسیار با کیفیت بوده و واقعا ارزش خرید را دارد .شما می توانید همین الان با کلیک بروی دکمه خرید پستی کنار محصول درخواست خود را ثبت نمایید. ما این ریش تراش فیلیپس را همراه با یک جعبه مخصوص و همراه با یک شانه تنظیف برایتان ارسال خواهیم کرد.در ضمن اگر به دنبال خرید یک هدیه مناسب برای همسر و یا پدرتان هستید به نظرتان چه چیزی می تواند مانند ریش تراش فیلیپس انها را خوشحال کند؟ همین که از شر اصلاح با تیغ و ژیلت راحت شوند این می تواند بهترین چیزی باشد که  به انها می دهید.

ریش تراش فیلیپس

 

نوع طراحی تیغه های این ریش تراش به صورتی است که قابلیت بلند کردن موهای ریز و خوابیده شده بروی پوست هم دارا می باشد و به همین دلیل می تواند اصلاحی یکدست را به همراه داشته باشد. با استفاده از این ریش تراش شما در وقت و زمان خود نیز صرفه جویی خواهید کرد و در چند دقیقه می توانید عمل اصلاح صورت را به طور کامل انجام دهید.از این ریش تراش می توانیددر مسافرت ها و هر جایی که می روید استفاده نمایید .حجم و اندازه کوچک ریش تراش فیلیپس به شما این امکان را می دهد تا براحتی ان را حمل و نقل  کرده وبدون مشکل  هر لحظه که خواستید ازش استفاده کنید.دقت نمایید که محصولات فیلیپس با چندین کیفیت در بازار در حال عرضه می باشند و شما اگر به دنبال کیفیت واقعی هستید باید مطمئن شوید محصولی که خریداری می کندی کاملا اصلی می باشد. با اطمینان خدمت شما عرض می کنیم  ریش تراشی که در سایت قرار داده ایم از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و می تواند تمام نیاز های شما را پاسخگو باشد.برند فیلیپی در ایران بسیار خوش نام و نشان است و از حدود یکصد سال پیش با پدر بزرگ های ما همراه بوده و الان نیز می تواند رد صورت تمایل شما در منلز شما و رد خدمت شما باشد..می توانید هنگام اصلا کردن کمی صورت خود را مرطوب نمایید مانند حالتی که می خواهید با تیغ اصلاح کنید و یا به صورت کاملا خشک از این ماشین ریش تراش استفاده نمایید.

 

خرید ریش تراش فیلیپس

 

 

 

نوشته شده در : پنجشنبه 12 تیر 1393  توسط : مهران زلقی.    نظرات(0) .

قیمت هندزفری بلوتوث

قیمت هندزفری بلوتوث

 

این روز ها برای اکثر ما اتفاق افتاده است که امکان پاسخگویی به تلفن ار به خاطر اینکه دستمان بند یک کار دیگر است نداریم و ممکن است بسیاری از زنگ های ضروری و مهم هم نتوانیم در همان لحظه پاسخگو باشیم.به همین دلیل وسیله ای که خیلی می تواند در این شرایط به ما کمک کند هندزفری بلوتوث است.با وجود چنین دستگاهی دیگر نیاز نیست برای پاسخگویی به تلفن در شرایطی که هر دودستتان هم مشغول است به مشکل بر بخورید.قیمت هندزفری بلوتوث در بازار  بستگی به میزان کیفیت و مدل های ان و میزان برد ان متفاوت است و شما بر اساس مدل گوشی خود و کیفیتی که مورد نظرتان است باید از محصولات موجود یکی را انتخاب نمایید.اما امروز ما در فروشگاه پستی خرید برای شما یکی از بهترین های چند وقت اخیر را در نظر گرفته ایم که به خاطر حجم و اندازه کوچکش لقب کوچکترین هندزفری بلوتوث دنیاب را به خود اختصاص داده است.قیمت هندزفری بلوتوث با توجه به نوع طراحی و کیفیت ارائه شده ان بسیار مناسب بوده و دقیقا مدل های مشابه انرا حدود 10 تا 20 هزار تومان گران تر از این محصول در بازار در حال فروش هستند.

هندزفری تغییر صدا

 

برخی از خصوصیاتی که یک هندزفری بلوتوث خوب باید به همراه داشته باشد این است که اولا در استفاده طولانی مدت دچار گوش درد نشوید و این بر می گردد به نوع طراحی که در بدنه و شکل ظاهری آن در نظر گرفته اند. مورد بعدی سبک بودن ان است که ان هم در دراز مدت خود را نشان می دهد که اگر وزن ان از حد استادارد بیشتر باشد معمولا باعث خستیگ گوش خواهد شد.سومین موردانعطاف پذیری ان است باید بتوان در حالات و شرایط مختلف هندزفری را در گوش قرار داد. و مهمترین مورد هم که ممکن است خیلی بیشتر از بقیه عوامل به چشم بیاید قیمت هندزفری بلوتوث است که حرف اول و آخر را می زند.ما نیز در این مورد دقت لازم را به عمل اورده ایم و علاوه بر اینکه سعی کرده ایم کیفیت را در محصول مورد نظر حفطظ کنیم با انتخابی درست محصولی را در اختیار شما قرار خواهیم داد که قیمت تمام شده ان نسبت به سایر مدل های دیگر کاملا مقرون به صرفه تر باشد.از این پس با داشتن یکی از این هندزفری ها حتی در هنگام رانندگی هم به مشکلی برنخواهید خورد و براحتی و حتی بدون ترس از جریمه شدن توسط پلیس می توانید تلفن های خود را جواب دهید. در ضمن در این حالت تمرکز شما نسبت به زمانی که به صورت دستی تلفن را گفته اید و در حال صحبت می باشید بیشتر است و با اطمینان بیشتری می توانید رانندگی نمایید.

خرید اینترنتی هندزفری بلوتوث

 

شما بعد از یک بار شارز کامل دستگاه می توانید به مدت 7 ساعت با ان صحبت نمایید همچنین میزان بردی که دستگاه فوق دارد حدود 10 متر بوده و این می تواند بسیار ایده ال و مناسب باشد.در ضمن زمانی که به صورت کامل باتری ان شارژ کامل شود.در حالت استند بای نیز حدود 7 روز بدون نگرانی می توانید از این محصول استفاده نمایید.ما با توجه به قیمت هندزفری بلوتوث که تایین کرده ایم امکان خرید پستی انرا نیز فراهم نموده ایم و می توانید هر زمان که خواستید با کلیک بروی دکمه کنار محصول روند خرید خود را تکمیل کرده و در کمتر از چند روز آنرا دریافت نمایید. ذکر یک نکته لازم است چون هر روز ممکن است قیمت ها نوسان داشته باشند به همین دلیل  برای اینکه از آخرین قیمت هندزفری بلوتوث  فوق مطلع شوید می توانید با شماره تلفن های 09390998711 یا 09392739838 تماس گرفته و از اخرین تغییرات قیمتی این محصول اطلاع یابید.دقت نمایید که کلیه کالاهای عرضه شده در فروشگاه پستی خرید به صورت گارانتی دار بوده و شما می توانید با خیالی راحت و بدون دغدغه خرابی محصول از ما خرید نمایید. چنانچه در حین ارسال و بسته بندی برای کالای شما مشکلی ایجاد شود حتما به صورت رایگان آنرا برایتان تعویض می کنیم.

در کل با توجه به خصوصیات نگه داری شارز و مدت زمان صحبت با ان و همچنین به خاطر کوچک بودن و کم حجم بودنش و نیز به خاطر برد بسیار مناسبش می توان گفت که قیمت هندزفری بلوتوث که برای ان در نظر گرفته شده نه تنها گران نیست بلکه از هر جهت مقرون به صرفه و مناسب نیز می باشد.

خرید هندزفری تغییر صدا

 

 

 

نوشته شده در : پنجشنبه 12 تیر 1393  توسط : مهران زلقی.    نظرات(0) .

عینک دید در شب

عینک دید در شب

 

یکی از بیشترین زمان هایی که متاسفانه امار تصادفات جاده ای بالا می رود در هنگام تاریکی هوا و شب می باشد. این به خاطر کاهش میدان دید راننده بوده و همین امر موجب شده تا امار تصادفات به طرز عجیبی در این زمان بالا رود. حال اگر بتوان کاری کرد که در شب نیز مانند روز دید کافی به جاده داشته باشیم تقریبا می توان گفت که مشکل فوق را برطرف کرده ایم.برای همین منظور طراحالن اقدام به ساخت محصولی با نام عینک دید در شب نموده اند. شما زمانی که در تاریکی هوا از این عینک مخصوص استفاده می کنید میدان دید وسیع تری خواهید یافت و رانندگی برایتان راحت تر و آسان تر می شود.مهمترین عامل  کاهش دید در شب یکی به خاطر تاریکی هوا است و دیگری به خاطر نور بالای ماشین های روبریو و چون بسیاری از افراد نسبت به نور چراغ ماشین های روبرو حساس هستند در یک لحظه کل دید خود به جاده را از دست داده و احتمال خطر و تصادف بالا خواهد رفت.اما از این پس با داشتن 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عسل

این روزها هر جا که در اینترنت

اگر به دنبال خرید سوله دسته دوم هستید و میخواهید در سریع ترین زمان ممکن و با قیمتی مناسب به انچه که می خواهید برسید پیشنهاد می کنمی حتما با شرکت تک آشیان تماس گرفته و کلیه نیاز های خود و انچه که از یک سوله انتظار دارید را مطح نمایید.ما دارای انبارهای وسیعی از انواع سوله دسته دوم می باشیم و در این زمینه می توانیم به کمک شما امده تا بهترین و در عین حال ارزان ترین ها را برایتان انتخاب کنیم.دقت نمایید که در تک آشیان کلیه قطعات مجددا رنگ آمیزی خواهند شد و با کیفیتی بالا و در حد یک قطعه نو به شما تحویل داده می شوند.شما با استفاده از سوله دسته دوم در واقع هم در وقت خود صرفه جویی خواهید کرد و نیاز نیست تا ماه ها منتظر ساخت یک سوله جدید باشید وهم در پول خود تا میزان چشم گیری صرفه جویی به عمل خواهید اورد.این نکته را به آن عزیزانی می گویم که می بایست سریعا و در کمترین زمان ممکن کار نصب و راه اندازی سوله شان انجام شود و نمی دانند در این مدت محدود باید چه اقدامی کنند.اینجا پیشنهاد ما تنها استفاده از سوله دسته دوم است.در کمترین زمان ممکن می تواند نصب و راه اندازی شود و تمام نیاز های شما را بر آورده نماید.


سوله دسته دوم


ما با داشتن اکیپ های مجرب در نصب سوله می توانیم خدمات فوق را به شما عزیزان در سراسر کشور و در کوتاه ترین زمان ممکن ارائه دهیم.شما به هر تعداد و هر متراز که نیازمند سوله باشید جای هیچ نگرانی نخواهد بود. مجموعه تک آشیان در انبارهای مرکزی خود بیش از چندین هزار متر انواع سوله نو و دسته دوم را اماده تحویل دارد و هر زمان که بخواهید می توانیم این خدمات را در هر نقطه از کشور که شما بخواهید ارائه دهیم.
همچنین شما عزیزان اگر می خواهید تا سوله دسته دوم خود را بفروشید و یا انرا تبدیل به احسن کنید ما در این زمینه نیز می توانیم در کنار شما باشیم. کافیست همین الان با ما تماس بگیرید و با کارشناسان مجرب شرکت تک آشیان در این زمنیه صحبت نمایید.ما می توانیم اکیپ تخصصی خود را جهت بازدید و سایر موارد فنی به محل مورد نظر شما در هر کجای کشور که بخواهید اعزام نماییم.
در زیر به چند نمونه کار موفق که در زمینه ارائه انواع سوله دسته دوم به ارگان ها و شرکت های مختلف توسط شرکت تک آشیان انجام شده است اشاره کرده ایم:
1-شرکت ماموت که در اتوبان کرج -قزوین واقع شده است نزدیک به 2000 تن اسکلت به کار برده ایم
2-سفال طبرستان که در شهر بهشهر قرار دارد و با حدود 1000 تن اسکلت
3-شرکت داروگر در استان تهران با چیزی در حدود 700 تن اسکلت
4-مجتمع مهر در منطقه تجریش با چیزی در حدود 700 تن اسکلت
5-داشنگاه فنی و مهندسی شهرستان زابل با 2000 تن اسکلت
6-مجتمع مشکونی مهر در شهرستان رباط کریم استان تهران با بیش از 2300 تن اسکلت
7-شرکت مواد غذایی عالیفرد با 1100 تن اسکلت
و......



سوله دسته دوم

شما هم می توانید به جمع دیگر مشتریان ما بپیوندید. هدف ما د رنهایت ارائه خدماتی متفاوت و با کیفیت بوده و تمام تلاش خود را به کار بسته ایم تا در نهایت بتوانیم رضایت خاطر شما عزیازن را فراهم نماییم.خرید و فروش انواع سوله دسته دوم در واقع تخصص ما است و شما می توانید از این تخصص برای خود به نحو احسن استفاده کرده و در وقت و پول خود نهایت صرفه جویی را به عمل آورید.
باری مراجعه حضوری به شرکت می توانید ابتدا تماس گرفته و در این رابطه هماهنگی های لازم را انجام دهید و در روز مقرر تشریف بیاورید.ادرس ما عبارت است از تهران- خیابان آزادی- بین نواب و اسکندری- روبروی متروی توحید-کوچه افروخته-پلاک 2-طبقه 2-واحد 2
همچنین شماره های تماس برای خرید و فروش و مشاوره در رابطه با انواع سوله دسته دوم عبارتند از:

 

02166905606
02166936637
02166263522
02166252553

ما کلیه خدمات خود را به صورت تضمینی و با خدمات پس از فروش به شما عزیزان ارائه می دهیم. به همین منظور می توانید با خیالی آسوده و به دور از هر گونه استرس در این زمینه اقدام به خرید و فروش انواع سوله و دیگر سازه های پیش ساخته از خانه گرفته تا انواع ویلای بزرگ و کوچک بروی خدمات و تخصص شرکت تک آشیان حساب کنید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0  
بازدید : 1
تاریخ : جمعه 13 تير 1393 زمان : 10:33 | نویسنده : مهران | لینک ثابت | نظرات (0)

مزایای سازه های پیش ساخته



امروزه شاهد آن هستیم که در ساخت و سازها دیگر مانند قدیم از روش های سنتی استفاده نمی شود و آرام آرام بازار به سمت تولیدات پیش ساخته می رود. هر روز تکنولوژی سازه های پیش ساخته در حال پیشرفت است و همین امر موجب شده تا نگاهی جدید به آن داشته باشیم.شرکت تک آشیان نیز در همین راستا اقدام به تولید انواع خانه پیش ساخته نموده است که از مزایای بسیار زیادی نسشبت به تولیدات سنتی برخوردار است.ما می توانیم با توجه به کادر مجرب و تخصصی که در اختیار داریم سازه های پیش ساخته را بر اساس طرح و نظر شما پیاده سازی کنیم و دقیقا هر آنچه که در ذهن می پرورید را برایتان به صورت واقعی پیاده سازی کنیم.
در ایجاد خانه پیش ساخته معمولا از ورق های گالوانیزیه استفاده می کنند و در ان از عایق های بسیار با کیفیت و کار آمدی استفاده می شود. از جمله این مواد عایق می توان به مواردی همچون پشم شیشه-پشم سنگ-پلی استایرن-پلی فوم اشاره کرد که در مقابل گرماو سرما و اصوات عایق های بسیار خوبی می باشند.شما م یتوانید سقف خانه پیش ساخته خودتان را در انواع مختلفی همچون تک شیب-شیب دو طرفه-شیب در عرض و شیب در طول و یا حتی بدون شیب و... سفارش دهید و ما نیز همانطور که شما می خواهید انرا برایتان طراحی و تولید خواهیم کرد.

خانه پیش ساخته

ما می توانیم در مجموعه تک آشیان ویلا و کلیه لوازم پیش ساخته شما را به صورت پیچ و مهره ای ساخته تا براحتی هر زمان که خواستید بتوانید /آنها را از هم جدا نمایید.شاید بسیاری از شما این سوال در ذهنشان بوجود امده است که چرا باید به جای سازه های سنتی به سازه های پیش ساخته روی بیاوریم و در واقع مزایای این مدل از ساخت ساز چیست؟
ما در زیر به برخی از برتری های خانه پیش ساخته نسبت به مدل های سنتی آن اشاره کرده ایم:
1-مهمترین دلیل پایداری بیشتر در مقابل زلزله می باشد.یک سازه پیش ساخته تا چندین برابر می تواند قدرت تحمل بیشتری نسبت به ساز های سنتی در مقابل تکان های زمین داشته باشد.
2-دومین مورد عایق بندی بسیار با کیفیت و عالی این نوع سازه ها در مقابل با روش های سنتی می باشد.چه از نطر رگام و سرما و چه از نظر صوت این مدل می تواند عایق بندی بسیار با کیفیت را دارا باشد.
3-در مقابل خوردگی و پوسیدگی نیز بسیار مقاوم می باشد.
4-در مقابل حشرات موذی و ساسیر جانوران دیگر نیز مقاوم و غیر قابل نفوذ است.
5-مدت زمان ساخت یک خانه پیش ساخته بسیار کمتر از حالت های سنتی آن می باشد.
6-قیمت تمام شده سازه های پیش ساخته بسیار مناسب تر از سازه های سنتی است.
7-یکی از مهمترین خصوصیات سازه های پیش ساخته قابلیت تکان دادن انها و جابجایی می باشد
8-از لحاظ شکل ظاهری و نمای بیرونی سازه های پیش ساخته بسیار شیک تر و با تنوع بالاتری می باشند.



خانه پیش ساخته

شما فقط بگوید که چه مدلی را در نظر دارید .ما در شرکت تک آشیان انواع مدل های لوکس را به صورت دوبلکس یا چند طبقه می توانیم طراحی و پیاده سازی نماییم.یک خانه پیش ساخته که دارای اتاق خواب و سرویس بهداشتی و اتاق پذیرایی و آشپزخانه و... دیگر موارد است و به بهترین شکل ممکن طراحی و ساخته شده است.ما جهت اطمینان خاطر شما تمام تولیدات خود را همراه با گارانتی معتبر شرکتی خدمتتان ارائه می دهیمو همچنین خدمات پس از فروش طولانی مدتی را برای کلیه سازه های خود در سراسر کشور ارائه می دهیم.
تمامی اجزای مورد نیاز یک سازه پیش ساخته ابتدا در کارخانه تولید شده و با بهترین کیفیت به بیرون عرضه می شود. در واقع دانش ساخت این نوع سازه ها در جهان مربوط به کشور آلمان و امریکای شمالی است و ما نیز با بهره گرفتن از آخرین متدهای روز دنیا سعی کرده ایم تا در نهایت کاری با کیفیت و مدرن را به شما ارائه دهیم.جدا از اینکه شما می توانید از این تکنولوژی برای ساخت انواع خانه پیش ساخته استفاده کنید از ان می توانید در زمینه هایی همچون ساخت کارگاه ها-نماز خانه ها-سالن اجتماعات-مدارس-انبارها-نمایشگاه ها و... هر آنچه که فکرش را می کنید نیز استفاده نمایید.
ما با توجه به موقعیت جغرافیای یو نوع اب و هوایی که می خواهید از این سازه ها استفاده کنید موارد مهم فنی را در ان لحاظ خواهیم کرد. مثلا برای ساخت یک خانه پیش ساخته در هوای مرطوبی مانند شمال کشور با ساخت همین سازه در هوای گرم و خشک کویر قطعا در نوع محاسبات و دیگر مسائل فنی باید تفاوت هایی را قائل شویم تا در نهایت در هر دو اقلیم آب و هوایی بتوانیم کاری با کیفیت ارائه دهیم.شما در این زمینه می توانید با مشاورین ما در شرکت تک آشیان تماس گرفته و از آخرین دستاوردها و تکنولوژی ها روز دنیا با خبر شوید.

امتیاز : نتیجه : 0 امتیاز توسط 0 نفر مجموع امتیاز : 0  
بازدید : 1
تاریخ : جمعه 13 تير 1393 زمان : 10:33 | نویسنده : مهران | لینک ثابت | نظرات (0)

یکی از مهمترین مباحثی

یکی از بهترین و با کیفیت ترین روش هایی که برای ساخت یک ویلای پیش ساخته امروزه در سراسر جهان و کشورهای پیشرفته مورد استفاده قرار می گیرد استفاده از روش سازه های پیش ساخته با تکنولوژی lsf می باشد.در این روش انواع خانه و ویلای پیش ساخته کاملا مدرن و سبک و مقاوم در برابر زلزله در طبقات و متراژهای مختلف قابل طراحی و ساخت می باشد. استاندارد مورد استفاده در این تکنولوژی بر مبنای استانداردهای کشور های همچون کانادا و استرالیا می باشد.اگر بخواهیم به مهم ترین مزایای استفاده از سازه های پیش ساخته در ساخت اواع ویلا و خانه اشاره کنیم می توان به مواردی همچون:
1-استفاده از سازه های فولادی بسیار مقاوم و در عین حال سبک که باعث می شود تا در مقابل زلزله نسبت به ساز های سنتی تا چندین برابر مقاومت بیشتری از خود نشان دهد.
2-مدت زمان اجرای پروژه توسط سازه های پیش ساخته بسیار کوتاه تر از سازه های سنتی می باشد.
3-مشکلاتی از قبیل کثیف کاری محیط و سر و صداهایی که در هنگام ساخت سازه های سنتی بوجود می آید اصلا در این مدل دیده نمی شود.
4-هزینه نهایی ساخت یک ویلای پیش ساخته با استفاده از این تکنولوژی به مراتب ارزان تر از زمانی است که از سازه های سنتی استفاده شود.
5-از لحاظ شکل ظاهری و نما کاری در سازه های پیش ساخته می توان مدل های فوق العاده شیک و بی نظیری را طراحی و ساخت
6-قابلیت جابجایی و تکان دادن این سازه حتی پس از ساخت نهایی نیز امکان پذیر است.

ویلای پیش ساخته

شرکت تک آشیان با وجود کادری مجرب و چندین سال تجربه در این زمینه می تواند کلیه نیاز های شما را برای ساخت ویلای پیش ساخته با اخرین تکنولوژی روز دنیا و با رعایت تمامی استانداردهای جهانی طراحی و تولید نماید.می توانید همین الان با تماس بگیرید و در این باره با مشاورین مجرب ما مشورت کنید.
معمولا برای طراحی و ساخت یک ویلای پیش ساخته با استفاده از این روش حدود 60 روز کاری را در نظر خواهیم گرفت. البته این مدت می تواند دستخوش تغییرات شود و با توجه به اقلیم جغرافیایی و محلی که شما می خواهید در ان این سازه قرار گیرد نیز بستگی دارد.مهمترین مزتی این روش این است که کلیه قسمت های سازه های پیش ساخته بوسیله پیچ با هم متصل شده اند و همین امر موجب شده است تا هر زمان که خواستیم بتوانیم عمل جدا سازی را براحتی انجام دهیم و یا اگر نیاز بود در ویلای پیش ساخته خود تغییراتی را اعمال نماییم.
سازه های پیش ساخته برای جلوگیری از خورده شدن و زنگ زدگی از ورق گالوانیزه ساخته می شوند و به همین منظور می توانید براحتی در هوای مرطوب شمال و جنوب کشور از این سازه ها استفاده نمایید و اصلا نگران پوسیدگی و دیگر موارد مربوط به آن نباشید.مهمترین خصوصیت یک ویلای پیش ساخته نسبت به ویلای که به صورت سنتی ساخته شده است این است که در نوع اول عایق بندی صوتی و حرارتی به بهترین شکل ممکن انجام شده است و این مورد می تواند برای شما ارامش و اسایش مثال زدنی را به همراه داشته باشد.
ویلای پیش ساخته


در بسیاری از مکان هایی که شاید تصورش هم سخت باشد که آیا می شود بنایی را ایجاد کرد به کمک تکنولوژی سازه های پیش ساخته این امر میسر شده و در دورترین نقاط کوهستانی و یا جنگلی براحتی می توانید اقدام به ساخت ساختمان مورد نظر خود نمایید.استفاده از تکنولوژی فولادی lsf که به سبکی و مقاوم بودن شهرت دارد باعث شده تا در نهایت کاری با کیفیت و مثال زدنی بتوان تولید کرد.یک ویلای پیش ساخته که در مقابل زلزله و باد و طوفان مقاوم بوده و می تواند به عنوان یک سر پناه کاملا ایمن و مطمئن برای شما و خانواده تان تا سالیان سال مورد استفاده قرار گیرد.ما جهت اطمینان شما از کیفیت تولیدات خود تمامی محصولات ارائه شده از طرف شرکت خود را گارانتی کرده و تا سالیان طولانی نیز خدمات پس از فروش ارائه خواهیم داد.
اگر بخواهیم به چند ویژگی مهم سازه های پیش ساخته که با نمای سنگ و شیشه ساخته شده اند اشاره کنیم می توان به مواردی همچون:
1سازگاری مواد و مصالح به کار رفته در سازه با تمام اقلیم های جغرافیایی
2-عدم وجود موادی که برای سلامتی انسان مضر است.

 

3-بهترین عایق در مقابل گرما و سرما و صدا را می توان در یک سازه پیش ساخته مشاهده کرد.
4-نصب سریع و امکان حمل سازه به نقاط مختلف
5-مقاوم در برابر آتش سوزی و دیگر بلایای طبیعی دیگر
6-با توجه به اینکه سازه های پیش ساخته با پیچ به هم متصل می شوند قابلیت جدا سازی داشته و می توانید هر موقع که خواستید در آن تغییراتی را اعمال نمایید.
7-برای شما که هزینه های ساخت بسیار مهم است باید بگوییم که استفاده از این روش جهت ساخت یکویلای پیش ساخته بسیار مقرون به صرفه تر از روش های سنتی می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 317
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عسل

خرید سخنرانی آیت اله مجتهدی تهرانی

خرید سخنرانی آیت اله مجتهدی تهرانی

 

خرید سخنرانی آیت اله مجتهدی تهرانی .آیا تا کنون سخنان آیت اله مجتهدی تهرانی را گوش داده اید؟ ایشان با بیانی شیوا و روان همیشه منبرهای پر مخاطبی را برگزار کرده اند.درس ها و پند های آیت اله مجتهدی تهرانی می تواند راه گشای مناسبی برای زندگی اینده هر جوانی باشد.اگر دوست دارید تا اصول زندگی خود را بر اساس قواعد اسلامی و دینی پایه ریزی کنید و همیشه در کار هایتان با توکا بر خدا موفق و پیروز باشید ما پیشنهاد می کنیم مجموعه سخنرانی های آیت اله مجتهدی تهرانی را همین الان از فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ تهیه نموده و با گوش فرا دادن به انها راه و رسم زندگی خود را شکوفا نمایید.

شما برای خرید این محصول ارزشمند می توانید همین الان با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

آیت اله مجتهدی تهرانی در سال ۱۳۰۲ در خانواده ای مذهبی در تهران به دنیا امدند و از همان ابتدای خردسالی در حانواده ای مذهبی رشد پیدا کردند و همین باعث ایجاد زمینه ای مناسب در ایشان برای رشد و شکوفایی استعدادهایشان در این راه شد.هر وقت که پای منبر های این بزرگ مرد خواهید نشست اصلا زمان برایتان معنی پیدا نمی کند و آنقدر ایشان زیبا و شیوا سخنرانی می کنند که گذر زمان را فراموش خواهید کرد.

 

 

kharide_post

 

 خرید سخنرانی آیت اله مجتهدی تهرانی

 

ایشان با بیانات پر فیض خود توانستند بسیاری از جوانان را همیشه پای منبر خود جمع کنند و پند و اندرز نمایند.سخنان ایت اله مجتهدی تهرانی با کلامی شیوا وگیرا باعث شده است تا از پیر و جوان همه و همه علاقه مند به گوش دادن به آن باشند.همین الان می توانید این مجموعه ارزشمند را از فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ سفارش داده و بعد از دریافت محصول  وجه انرا پرداخت نمایید.

 

 

 

 

 

 

خرید سخنرانی آیت اله مجتهدی تهرانی توسط 11 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , ,

=====================================================

خرید اینترنتی سمینار راز آزمندیان

خرید اینترنتی سمینار راز آزمندیان

 

خرید اینترنتی سمینار راز آزمندیان – آیا درباره قانون موفقیت در زندگی چیزی می دانید؟ آیا به انرژی مثبت و تاثیرات آن در کائنات اعتقاد دارید؟ شما هم حتما در سر برای خود آرزوهای بزرگی را داشته اید که شاید تا کنون به انها دست نیافته اید و حتی شاید قید بسیاری از آنها را زده اید.امروز ما برای شما یکی از زیبا ترین و کاربردی ترین مجموعه ها در این زمینه را آماده و در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ قرار داده ایم.نام مجموعه فوق سمینارراز دکتر علیرضا آزمندیان می باشد.ایشان بنیان گذار تکنولوژی فکر در ایران بودند.

شما در سمینار دکتر آزمندیان با قانون های موفقیت و نحوه کشف راز بزرگ آشنا خواهید شد و خواهید فهمید که چگونه باید استعداد های خود را شکوفا نمایید.حتما با دیدن این مجموعه اگر بخواهید می توانید تحولی بزرگ و شگرف در زندگی خود ایجاد نمایید.ما نیز برای علاقه مندان به سمینار های دکتر آزمندیان امکان خرید پستی مجموعه فوق را فراهم کرده ایم و براحتی می توانید همین الان این مجموعه را سفارش داده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 

 

 

kharide_post

 

خرید اینترنتی سمینار راز آزمندیان

در زیر چند خطی راجه به دکتر آزمندیان و زندگی نامه او نوشته ایم:
دکتر علیرضا آزمندیان در سال ۱۳۳۲ در یک خانواده مذهبی در تهران به دنیا آمد و تحصیلات ابتدایی و متوسطه را در مدارس اسلامی و از جمله دبیرستان علوی تهران طی کرد و در رشته ریاضی به عنوان یکی از دانش آموزان نمونه از دبیرستان علوی تهران فارغ التحصیل شد. وی تحصیلات دانشگاهی را در مقطع لیسانس در دانشگاه صنعتی شریف در رشته مهندسی مکانیک طی کرد و همزمان با آغاز پیروزی انقلاب اسلامی در صدا و سیما به عنوان خبرنگار سیاسی و اقتصادی مشغول به کار شد وی توفیقات زیادی در حرفه خبرنگاری به دست آورد و با تهیه گزارشهایی از اوضاع و احوال سیاسی و اقتصادی کشور و سفر به تمام نقاط ایران و پاره ای از کشورهای جهان، شناخت خوبی نسبت به مسائل مردم به دست آورد و با حضور در جبهه های جنگ و تهیه گزارشهای تلویزیونی از عملیات جنگی، دلاوریهای رزمندگان اسلام را در نبرد حق علیه باطل، به تصویر کشید
وی پس از ۶ سال کار پر تلاش و شبانه روزی در صدا و سیما در سال ۱۳۶۴ برای ادامه تحصیل به آمریکا سفر نمود و فوق لیسانس، دکترا و فوق دکتری را در رشته مهندسی صنایع و سیستمها در دانشگاه کالیفرنیا ادامه داد و در عین حال در رشته تخصصی خود در دانشگاههای آمریکا به تدریس پرداخت.

 

 

 

kharide_post
دکتر علیرضا آزمندیان ضمن ۱۲ سال تحقیق و تدریس در دانشگاههای آمریکا و در عین حال با مطالعات علمی پیرامون قدرت فکر به تبادل اطلاعات با دانشمندان این رشته پرداخت و ضمن شرکت در کنفرانسهای علمی تکنولوژی فکر سالها در راستای توسعه این پدیده بزرگ قرن تحقیق و تدریس نمود و سرانجام برای انتقال دستاوردهای بی نظیر تکنولوژی فکر به هموطنان ایرانی خود در سال ۱۳۷۶ به ایران مراجعت کرد. وی ضمن عضویت در هیئت علمی دانشکده فنی دانشگاه تهران به تأسیس مؤسسه فرهنگی علمی پدیده فکر اقدام کرد و با تشکیل کلاسهای تکنولوژی فکر به بسط و گسترش این تکنولوژی در ایران پرداخت و با تحولات بزرگی که در نظام فکری و باورهای دانشجویان خود ایجاد کرد زندگی آنها را به کلی متحول ساخت. دکتر علیرضا آزمندیان پس از سفر به بیش از ۵۰ کشور جهان از جمله کشورهای آسیایی، افریقایی، آمریکا و کانادا و مطالعه مبانی ذهن، قدرت بیکران فکر انسان و با اشراف به مکانیسم های فکر، باور و برنامه ریزی سیستم ضمیر ناخودآگاه انسان، امروز در خدمت مردم عزیز ایران است تا با استفاده از دستاوردهای علمی خود ضمن ایجاد تغییرات اساسی در نظام فکری شان به پالایش شخصیت آنان پرداخته و با ایجاد تحولی شگرف در آنها ، انسانهای شاد و بشاش، هدفمند، با انگیزه، توانمند و مصمم با شخصیت و اعتماد به نفس کامل و با عشق و امید برای زندگی عالی و پر حاصل برای ایران اسلامی ما تربیت کند. دکترعلیرضا آزمندیان با برگزاری کنفرانسها و دوره های تکنولوژی فکر برای مدیران، اساتید دانشگاه، صنعتگران، معلمان، دانشجویان، کارمندان و سایر اقشار تأثیر گذار جامعه، نه تنها نظام فکری و روحی آنان را متحول ساخته است، بلکه با اجرای تکنیکهای مدیریت فکر، در بالا بردن کارائی و بهره وری انسانی آنان تأثیر به سزایی گذاشته است
بنیانگذاران مؤسسه فرهنگی علمی پدیده فکر” بر این باورند که با اشاعه این تکنولوژی الهی- انسانی در میان مردم ایران و متحول شدن نظام فکر و باور فرد فرد آنان، به سربلندی و عظمت ایران اسلامی کمک شایانی می نمایند.

 

 

 

kharide_post

 

 

 

 

 

خرید اینترنتی سمینار راز آزمندیان توسط 30 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , , , , , , , ,

========================================================

خرید اینترنتی ویندوز مخصوص بازی

خرید اینترنتی ویندوز مخصوص بازی

 

همه روزه به جمع علاقه مندان بازی های کامپیوتری افزوده می شود و هر روز شاهد این هستیم که برای این طیف وسیع امکانات زیادی در این زمینه ایجاد می شود.بر همین اساس شرکت مایرکروسافت نیز نسخه ای مخصوص از ویندوز را ارائه داده است که مخصوص بازی بوده و با نام  windows xp for gamers  شناخته شده است.سعی شده است در این نسخه مخصوص تمامی مشکلاتی که نسخه های سرویس پک ۲ و ۳ در خصوص نصب بازی داشتند را رفع کرده و اطمینان خاطر بیشتری به گیمر ها در جهت نصب یک بازی تا اخر دهند.

همچنین در زمینه نصب سریع و پایین نیامدن سرعت فریم ها نیز بروی این ویندوز کار شده است.شما در این نسخه از ویندوز مخصوص بازی شاهد نرم افزار های کاربردی دیگری نیز خواهید بود که برای ویندوزتان مناسب می باشد.ما نیز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ برای شما علاقه مندان به خرید ویندوز مخصوص بازی امکان خرید پستی آنرا فراهم کرده ایم و براحتی همین الان می توانید سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 

 

 

kharide_post

 

خرید اینترنتی ویندوز مخصوص بازی

از جمله ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فرد این ویندوز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

* بهینه سازی کامل برای اجرای بدون دردسر بازی ها
* عدم وجود مشکلات نصب و اجرا که در سرویس پک های ۲ و ۳ وجود دارد
* نرم افزارهای کاربردی برای اجرای بهتر بازیها نظیر DirectX 10

شما با خرید این محصول یک سری برنامه کاربردی و مفید دیگر نیز دریافت خواهید کرد که اسامی آنها به شرح زیر می باشد:

ACDSee pro 2.0

Babylon PRO 7.0.7.13

CyberLink Power DVD 7.0.2911.02

DirectX 10 2007.7.27

WinRAR 3.71 Final

Winamp 5.5 Build 1568 Beta 2

Yahoo Messenger 8.1.0.421

 

همین الان برای همیشه  خود را از دست خراب شدن ویندوز راحت کنید و با نصب این ویندوز مخصوص بازی دیگر نگران آسیب دیدن ویندوز اصلی و اطلاعات درون آن نباشید.

 

 

kharide_post

 

 

 

 

 

خرید اینترنتی ویندوز مخصوص بازی توسط 21 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , ,

=====================================================

خرید اینترنتی آموزش پاور پوینت

خرید اینترنتی آموزش پاور پوینت

 

اگر شما هم به دنبال یک منبع خوب و معتبر برای  آموزش پاور پوینت هستید و دوست دارید تا در کمترین زمان ممکن بهترین نتیجه را بگیرید ما به شما پیشنهاد می کنیم حتما برای یک بار هم که شده با خرید آموزش پاور پوینت فوق به بهترین شکل اموزش های لازم را ببینید.نرم افزار پاور پوینت  powerpoint 2003  یک از پر کاربرد ترین نرم افزار های ساخت اسلاید نمایشی بوده که امروزه در اکثر مکان ها از این نرم افزار پر قدرت برای رفع نیاز های خود استفاده می کنند.ما نیز در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ برای شما علاقه مندان به یادگیری پاور پوینت این مجموعه اموزشی را تهیه و تدارک دیده ایم.

 

 

 

kharide_post

 

خرید اینترنتی آموزش پاور پوینت

شما برای خرید آموزش پاور پوینت فوق کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفار شخود را ثبت نمایید و بعد از اینکه آنرا از مامور پست دریافت کردید وجه کالا را بپردازید.شما در این مجموعه اموزشی عناوینی همچون:

اصول پایه

ببرسی دستورات اصلی

ویرایش متن

ساخت اسلاید

البوم عکس

تنضیمات گرافیکی

متون هنری و…  را فرا خواهید گرفت.این مجموعه اموزشی با بهترین کیفیت ممکن تمام نکات لازم و ضروری را به شما آموزش می دهد و بعد از تماشای کامل مجموعه فوق می توانید کارهای زیبایی را باآن انجام دهید.پس اگر دوست دارید تا برای همیشه پاور پوینت را اصولی و کامل و حرفه ای یاد بگیرید الان بهترین فرصت برای این موضوع می باشد.

از این پس با دانستن کامل پاور پویت خودتان می توانید دست به کار های بزرگی زده و بدون نیاز به دیگران نیاز های کاری خود را بر طرف نمایید و همچنین از قدرت خلاقیت خود در تهیه و ایجاد کارهایتان استفاده نمایید.

 

 

kharide_post

 

 

 

 

خرید اینترنتی آموزش پاور پوینت توسط 71 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , , , , , , , , ,

==========================================================

خرید اینترنتی ژورنال دکوراسیون منزل

خرید اینترنتی ژورنال دکوراسیون منزل

 

خرید اینترنتی ژورنال دکوراسیون منزل – آیا دوست دارید تا منزل خود را به بهترین شکل ممکن  دیزاین کرده و از یک دکوراسیون زیبا بهره مند شوید؟ ایا می دانید گاهی با کوچکترین تغییری می توانید چهره ای جدید و منحصر به فرد به دکوراسیون منزل خود دهید؟ امروز ما در  فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ محصولی بسیار کاربردی را اماده کرده ایم با نام ژورنال دکوراسیون منزل. شما با تهیه این محصول و تماشای ان خواهید فهمید که که چگونه با کمترین تغییر و کمترین خرج به دکوراسیونی زیبا و منحصر به فرد  دست یابید.

 

 

kharide_post

 

خرید اینترنتی ژورنال دکوراسیون منزل

در این ژورنال دکوراسیون منزل شما انواع مدل های کابینت و آشپزخانه و تخت خواب و… را خواهید دید و همچنین با نحوه چیدمان انها بهتر آشنا خواهید شد.اگر دوست دارید تا در کمترین زمان ممکن این محصول را تهیه نمایید می توانید با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت کرده و بعد از ردیافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.در این مجموعه دیدنی با عناوینی همچون موارد زیر بیشتر آشنا خواهید شد:

- ژورنال دکوراسیون داخلی

- ژورنال دکوراسیون اتاق بچه

- ژورنال دکوراسیون اتاق خواب

- ژورنال دکوراسیون آشپزخانه

-  میز تلویزیون ,آشپزخانه, دکوراسیون پرده, …

مجموعه ژورنال دکوراسیون منزل به صورت فیلم و تصویر بوده و به بهترین شکل ممکن جدیدترین و زیبا ترین دکوراسیون ها را برای شما به نمایش می گذارد.

همین الان برای خرید این محصول بی نظیر می توانید از مارکت سنتر ۲۴ اقدام نموده و از این پس با اخرین طرح ها و متد های روز دکوراسیونی بی نظیر برای منزل خود ایجاد نمایید.طرح هایی که  حتما در روحیه  اعضای خانواده می تواند تاثیرات بسیار مثبتی  ایجاد کند و باعث تنوع انها شود.

 

 

kharide_post

 

 

 

 

 

 

خرید اینترنتی ژورنال دکوراسیون منزل توسط 23 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , , , , , , , , ,

==================================================

خرید اینترنتی آثار دکتر شریعتی

خرید اینترنتی آثار دکتر شریعتی

 

آیا تا کنون آثار دکتر علی شریعتی را مطالعه کرده اید؟ این آثار زیبا و بی نظیر از استاد بزرگ دکتر علی شریعتی برای هر خواننده ای جذاب و زیبا می باشد.ما در مجموعه ای بی نظیر سعی کرده ایم تمامی سخنرانی ها و کتاب های ایشان را جمع اوری کرده و در یک پکیج کامل به شما علاقه مندان تقدیم نماییم.شما در این مجموعه با بیوگرافی کامل این شخصیت بزرگ بیشتر آشنا خواهید شد.در این مجموعه بیش از ۷۰ سخنرانی ارزشمند از دکتر شریعتی  وجود دارد که بسیاری از انها نایاب بوده و ممکن است هر جایی نتوانید انها را بیابید.دوستداران دکتر شریعتی می داندد که تقریبا آثار این مرد بزرگ این روز ها در بازار بسیار نایاب و کم یاب شده است پس این بهترین فرصت می باشد تا با یک خرید تقریبا مجموعه ای کامل و بی نظیر از اثار این استاد بزرگ را برای همیشه با هم داشته باشید.

 

kharide_post

 

خرید اینترنتی آثار دکتر شریعتی

مجموعه سخنرانی های دکتر علی شریعتی و بیوگرافی ایشان را می توانید در این مجموعه بیابید.ایشان سردمدار روشنفکری در ایران معاصر بود او تمام مسائل اطراف خود را همیشه به نقد می کشید و زبانی صریح و گویا داشت.بسیاری از سخنرانی های این مرد بزرگ بسیار جنجالی بوده و در زمان خود موجبات تحولات گوناگونی شده است.ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ برای شما علاقه مندان امکان خرید سخنرانی دکتر علی شریعتی را فراهم کرده ایم.در این مجموعه بی نظیر با عناوینی همچون موارد زیر آشنا خواهید شد:

۱- علی، حقیقتی برگونه اساطیر

۲-مکتب، وحدت، عدالت، علی

۳-بازگشت به خویشتن

۴-فاطمه، فاطمه است

۵-مذهب علیه مذهب

۶-نیازهای انسان امروز

۷-پیروان علی

۸-سلمان پاک

۹-کاربرد آیه های قرآن

۱۰-تشیع علوی، تشیع صفوی

به همراه دستنوشته های دکتر شریعتی برای اولین بار

کاملترین و بی نظیرترین مجموعه سخنرانی های زنده یاد استاد دکتر علی شریعتی

 برای خرید پستی و دریافت محصول کافیست تا به صورت اینترنتی سفارش خود را ثبت کرده و بعد دریافت محصول وجه انار به مامور پست بپردازید.

 

 

kharide_post

 

 

 

 

 

 

 

خرید اینترنتی آثار دکتر شریعتی توسط 67 کاربر تایید شده است امتیاز 4 / 5



برچسب:
٬ , , , , , , , , ,

========================================================

خرید اینترنتی آموزش مهاجرت به کانادا

خرید اینترنتی آموزش مهاجرت به کانادا

 

آیا دوست دارید تا با قوانین مهاجرت به کانادا آشنا شوید؟ آیا شما هم از آندسته از کسانی هستید که دوست دارید در آینده به یکی از کشور های اروپایی مهاجرت کنید؟ ما برای رفع نیاز شما عزیزان یکی از بهترین مجموعه های آموزشی که درباره قوانین مهاجرت می باشد را در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ آماده کرده ایم و شما براحتی می توانید با تهیه و مطالعه آن  مقدمات مهاجرت به دومین کشور بزرگ جهان را اماده کنید.

در این مجموعه کلیه قوانین مهاجرت به کانادا ذکر شده است از جمله جدیدترین اطلاعات کاریابی و تحصیل در کانادا و همچنین نحوه سرمایه گذاری در این کشور و مهمترین موضوع امور مربوط به تازه وارد ها.شما اگر واقعا تمایل دارید به کانادا مهاجرت نمایید همین الان می توانید با خرید مجموعه فوق بسیاری از سوالات خود را در این زمینه جواب دهید.کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کلیک کرده و سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 

 

 

kharide_post

 

کانادا یکی از پیشرفته ترین و زیباترین کشورهای دنیا است که با توجه به وسعت بسیار زیاد آن (دومین کشور بزرگ دنیا برابر کل اروپا) جمعیت بسار کمی در حدود ۳۰ میلیون نفر دارد. به همین علت یکی از مهاجرپذیر ترین کشورهای دنیا میباشد. این کشور شاخصهای زیادی در بین کشورهای پیشرفته دنیا دارد از جمله آنها میتوان به بهترین خدمات پزشکی و بیمارستانی , کمترین میزان جرم و جنایت و سرقت , رفاه و آسایش شهروندان , آزادی های اجتماعی و سیاسی مذهبی , بهترین دانشگاهها و غیره اشاره کرد.

 

kharide_post

ما سعی کرده ایم تا در این مجموعه اطلاعاتی کاربردی و مهم را برایتان قرار دهیم از جمله مواردی که می توانید در این مجموعه به ان دست یابید :
۱- کانادا در یک نگاه

۲- اقتصاد کانادا

۳- تحصیل در کانادا

۴- زندگی در کانادا

۵- انواع مهاجرت به کانادا

۶- جدول امتیازات برای مهاجرت متخصصین

۷- سرمایه گذاری در کانادا

۸- کاریابی در کانادا

۹- امور مربوط به تازه واردین

۱۰- قوانین جدید سیتی زن یا شهروندی

۱۱- معرفی بهترین حقوقدانان و وکلا برای تحصیل یا اقامت در کانادا

۱۲- معرفی سایتهای رسمی کانادا و تصاویر بسیار زیبایی از کانادا,…

,…

 

 

 

 

خرید اینترنتی آموزش مهاجرت به کانادا توسط 10 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , ,

========================================================

خرید اینترنتی مستند عشق در حیوانات

خرید اینترنتی مستند عشق در حیوانات

 

خرید اینترنتی مستند عشق در حیوانات – آیا حیوانات هم عشق را می فهمند؟ آیا انها نیز مانند انسان ها می توانند به هم عشق بورزند؟امروز با ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ همراه باشید با مستندی بسیار زیبا با نام  مستند عشق در حیوانات.این مجموعه تماشایی  و دیدنی صحنه هایی از محبت و مهربانی حیوانات نسبت به هم را نشان می دهد که در نوع خود بسیبار خارق العاده می باشد.ما عادت کرده ایم در مستند های حیاتن وحش همیشه منتظر شکار یک حیوان توسط حیوان دیگری باشیم اما این بار در این مستند زیبا از منظری جدید به قضایا نگاه خواهیم کرد.در این مجموعه خبری از کشت و کشتار حیوانات نیست و تنها چیزی که خواهید دی عشق و محبت میان حیوانات می باشد.

 

 

 

kharide_post

 

خرید مستند عشق در حیوانات

در صحنه هایی از فیلم شاهد حرکات و رفتاری از حیوانات هستیم که بسیار شبیه به اعمال و رفتار و روابط انسانهاست .سال ها قبل نیز دانشمند بزرگ ایرانی ابو علی سینا در کتاب معروف خود می نویسد که عشق تنها مختص انسان ها نبوده و نیست .و هم اکنون هم این مستند زیبا مهر تاییدی است بر حرف های ان دانشمند بزرگ.ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ امکان خرید پستی این مجموعه زیبا را برای شما فراهم کرده ایم و هر زمان که بخواهید می توانید با ثبت سفارش خود ابتدا محصول را دریافت نموده و سپس وجه انرا به مامور پست بپردازید.

از دید علوم زیست بسیار سخت است تا عشق میان حیوانات را تعریف نماید و اینکه این رفتار حیوانات نشات گرفته ازکجا می باشد.همه می دانیم که حیوانات تنها از طریق نیروی غریزه خود با یکدیگر در ارتباط هستند و تماس حاصل می کنند اما امروز مستند عشق در حیوانات تمام این معادلات را برهم می زند و صحنه هایی را نشان خواهد دادکه دیگر حرفی برای گفتن باقی نخواهد ماند.

 

 

kharide_post

 

 

 

 

 

 

 

خرید اینترنتی مستند عشق در حیوانات توسط 44 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , ,

=====================================================

خرید اینترنتی آموزش زبان انگلیسی کودک

خرید اینترنتی آموزش زبان انگلیسی کودک

 

خرید اینترنتی آموزش زبان انگلیسی کودکان -آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چگونه می شود به کودکان در همان سن کم یک زبان دیگر را آموزش داد؟ اگر دوست دارید تا فرزندان شما نسبت به هم سن و سال های خود در آینده عقب نیافتند باید از همین الان به فکر آموزش های پایه باشید.در مجموعه ای که امروز به شما معرفی می کنیم می توانید براحتی آموزش زبان انگلیسی را به کودکان داده و انها را به زبان بین المللی دنیا مسلط نمایید.کودکان در سنین کم سرشار از انرژی یادگیری می باشند و به خاطر همین موضوع می توان از این قابلیت انها استفاده کرده و زبان انگلیسی را به انها اموزش داد.

اما برای این کار متد های مختلفی وجود دارد و ما در فروشگاه مارکت سنتر ۲۴ سعی کرده ایم یکی از بهترین متد های آموزشی در این زمینه را اماده و در اختیار شما علاقه مندان قرار دهیم.شما برای خرید اموزش زبان کودک همین الان می توانید از طریق فروشگاه ما اقدام نموده و با کلیک بروی دکمه خرید پستی سفارش خود را ثبت نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.در این مجموعه سعی شده است بر پایه اشکال، فیلم های آموزشی، انیمیشن ها و کارتون های بسیار زیبا و دوست داشتنی موارد مهم و ضروری را به کودکان اموخت.

در این مجموعه با استفاده از شخصیت های محبوب کارتونی و تکنیک های روانشناسی پیشرفته قدم به قدم به کودک شما زبان انگلیسی را اموزش داده می شود.

 

 

kharide_post

 

خرید اینترنتی آموزش زبان انگلیسی کودک

از خصوصیات و ویژگی های منحصر به فرد این مجموعه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

- متشکل از موضوعات درسی: سلام و احوال پرسی، خانواده، دوستان، تبریک، تولدت مبارک، دوستی حیوانات، روز و شب، بازی کردن، اعداد، اعضای بدن، میهمانی، سفر کردن، غذا، جنگل، چهره‌های خندان، رنگها، حیوانات وحشی، موسیقی، سرزمین پریان و …
- آموزش از طریق تماشای فیلم با استفاده از عروسک های محبوب کودکان و گوش فرا دادن به سخنان گوینده

- آموزش از طریق تماشای انیمیشن و کارتون های جذاب با استفاده از شخصیتهای کارتونی محبوب کودکان

 

 

kharide_post

 

 

 

 

 

 

 

خرید اینترنتی آموزش زبان انگلیسی کودک توسط 32 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , , , , , ,

=======================================================

خرید اینترنتی مستند دایناسور ها

خرید اینترنتی مستند دایناسور ها

 

دایناسور ها موجوداتی  که هزاران سال پیش به دلیل تغییر اقلیم آب و هوایی در سطح کره زمین از بین رفتند.این موجودات غول پیکر  بزرگترین موجودات زنده روی زمین  بودند و در دو نوع گوشت خوار و گیاه خوار وجود داشتند.امروز با  خرید اینترنتی مستند دایناسور ها در خدمت شما عزیزان علاقه مند هستیم.مستند دایناسور ها یکی از زیبا ترین و مهیج ترین فیلم هایی است که تا به حال در این باره ساخته شده است.در این مستند شما شاهد صحنه ها ی جذاب و دیدنی خواهید بود و با تماشای این مجموعه اطلاعات بسیار زیادی راجع به این موجودات غول پیکر بدست خواهید اورد.در این مستند زیبا شما قسمت هایی همچون موارد زیر را مشاهده خواهید کرد:

  • خون تازه(New Blood)
  • دریای بی رحم(Cruel Sea)
  • غولهای آسمان(Giant Of The Skies)
  • روح جنگلهای یخی(Spirits Of The Ice Forest)
  • مرگ یک سلسله(Death Of The Dynasty),...

 

 

kharide_post

 

خرید مستند دایناسور ها

کا در فروشگاه  مارکت سنتر ۲۴ برای شما علاقه مندان به زندگی دایناسور ها امکان خرید پستی این مجموعه را فراهم کرده ایم و براحتی می توانید همین الان سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه انرا به مامور پست بپردازید.

بسیاری از دیرین شناسان پرندگان امروزی را نسل دایناسور های میلیون سال قبل می دانند و معتقد هستند که انها با تغییرات ژنتیکی که برایشان رخ داده است بدین شکل امروزی در آمده اند.حدوداً نیمه نخست قرن ۲۰ دانشمندان دایناسورها را حیواناتی تنبل، خنگ و خون‌سرد در نظر می‌گرفتند. با این وجود تحقیقات گسترده‌ای در سال ۱۹۷۰ انجام شد این نظریه را پشتیبانی می‌کند که آنها حیواناتی با دگرگونی‌های بدنی زیاد بودند و اغلب خود را با واکنش‌های متقابل اجتماعی تطابق می‌دادند. مدرکی از پرندگانی مربوط به دسته ددپا شدیداً این تغییر نظریه را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

 

 

kharide_post

 

 

 

 

 

 

 

خرید اینترنتی مستند دایناسور ها توسط 32 کاربر تایید شده است امتیاز 5 / 5



برچسب:
٬ , , , , ,



:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 آبان 1392 | نظرات ()
نوشته شده توسط : عسل

قبولی در کنکور

قبولی در کنکور به روش مهندسی  معکوس

همه ما روزی  آروز داریم تا در بهترین دانتشگاه های کشور و همچنین در بهترین رشته ها مشغول به تحصیل شویم.شاید بزرگترین مانعی که بر سر راه مشاهده می شود شاید چیزی نباشد جز غول بزرگ کنکور.سال ها تلاش و رفتن به مدرسه به یک طرف حال در مرحله اخر می بایست از این مانع بزرگ به سلامت عبور کرد تا بتوان در مقطع بعدی تحصیلی شروع به فعالیت کرد.
آموزش تست زنی در کنکور به شدت احساس می شود چرا که تا کنون در مدرسه امتحانات خود را به صورت تشریحی می دادید اما الان باید در یک مارتن بزرگ  شرکت کرده و سوالات را به صورت تستی جواب دهید.تست زنی در کنکور دارای روش های و راه های مخصوص  به خود است و شاید اگر بتوانید با هوشیاری بیشتری این عمل را انجام دهید احتمال موفقیت و در نهایت رسیدن به آرزویتان راحت تر باشد.
بر همین اساس ما امروز با مجموعه ای به نام اموزش مهندسی معکوس در خدمت شما هستیم تا با یکدیگر و با کمک این مجموعه بتوانیم براحتی غول بزرگ کنکور را پشت سر بگذاریم.مهندسی معکوس در واقع به شما نشان می دهد که از میان 4 گزینه موجود کدام گزینه می تواند جواب صحیح سوال ما باشد.تست زنی به روش مهندسی معکوس در واقع یک روش شانسی و مبتنی بر آزمون و خطا نیست و  دلیل انتخاب گزینه صحیح  دارای طی کردن پروسه خاص خود است.
در کل منظور ما این است که فکر نکنید که مهندسی معکوس به صورت اتفاقی و شانسی جواب و گزینه صحیح را برایتان پیدا می کند. بلکه در پشت پرده این محصول دنیایی عجیب از محاسبات و فرمول های مختلف وجود دارد.در واقع مهندسی معکوس یک نوع اختراع محسوب می شود و کشف جدید است که بوسسیله ان می توان از پس غول بزرگ کنکور بر آمد.
ما در فروشگاه مارکت سنتر 24 برای شما علاقه مندان امکان خرید مهندسی معکوس را فراهم کرده ایم و همین الان می توانید به صورت خرید پستی اقدام به تهیه این محصول نموده و در هر کجای ایران عزیز که هستید در طی چند روز انرا دریافت نمایید.
اگر دوست دارید تا در کنکور امسال موفق باشید و واقعا در همان دانشگاه مورد علاقه تان  درس بخوانید از همین الان باید به فکر باشید و نباید زمان را تلف کنید.همین الان اقدام به خرید اموزش تست زنی نمایید و با هزینه ای اندک موفقیت خود را در این مسابقه بزرگ تضمین نمایید.


 

+ نوشته شده در  جمعه نوزدهم مهر 1392ساعت 11:57  توسط علی  |  نظر بدهید

کوچک کردن بینی

کوچک کردن بینی و فرم دادن به ان با کوچک کننده بینی

اگر سری به بیمارستان ها و مراکز  زیبایی بزنید خواهید دید که چقدر مراجعه کننده برای  عمل زیبایی بینی داریم و هر کسی را که می بیند دوست دارد تا فرم و شکل بینی خود را تغییر دهد.از این رو به فکر افتاده ایم تا با توجه به تقاضای زیاد محصولی را با نام کوچک کننده بینی را در فروشگاه خود قرار دهیم.البته برای این کار خود چندین دلیل داریم.اول اینکه استفاده از کوچک کننده بینی بدون عوارض وبده و در واقع  بدو نگرانی می توانید از ان استفاده نمایید.

 

همچین شما با خرید کوچک کننده بینی نیازی به صرف هزینه های سنگین ندارید و تنها با پرداخت مبلغی اندک می توانید بینی خود را به فرم و شکلی که می خواهید در بیاورید.در بازار نیز به دلیل استقبال ار این محصول شاهد ان هستیم که تنوع بالایی از فرم دهنده بینی به چشم می خورد و مارک های مختلف با قیمت های متفاوتی در حال عرضه هستند.ما در فروشگاه مارکت سنتر بعد از تحقیقاتی که در این زمینه انجام دادیم به این نتیجه رسیدیم که کوچک کننده بینی نوز آپ یکی از بهترین ها بوده و می تواند در این زمینه بسیار مثمر ثمر باشد و نتیجه دلخواه را برای شما به ارمغان بیاورد.پس این محصول را با قیمتی مناسب در سایت خود برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم و می توانید در هر کجای ایران عزیز که هستید اقدام به سفارش کالای خود داده و بعد از دریافت وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

 

شکل دادن به بینی توسط عمل جراحی جدا از پرداخت هزینه فراوان  عوارض خاص خود را می تواند در پی داشته باشد.هم باید تحمل درد و رنج زیادی  داشته باشید و هم اینکه امکان انکه در نهایت ان فرم و شکلی که می خواهید نشود نیز وجود دارد.پس دقت نمایید قبل زا اقدام برای جراحی با صرف هزینه ای اندک اقدام به خرید کوچک کننده بینی نموده و برا یک بار هم که شده و چند وقتی از ان استفاده نمایید و خواهید دید که تاثیرات خود را بروی بینی شما شروع کرده و در نهایت فرم و شکلی مناسب را به ان خواهد بخشید.پیشنهاد ما به شما و دیگر افرادی که واقعا قصد تغییر شکل در بینی خود را داارند و مخصوصا اندسته از افرادی که بینی گوشتی دارند این است که قبل از صرف هر گونه هزینه سنگین و تن دادن به عمل های جراحی برای یک بار از این محصول استفاده نمایند و در صورت عدم نتیجه دلخواه ان وقت به فکر استفاده از دیگر روش ها باشند.



 

+ نوشته شده در  جمعه نوزدهم مهر 1392ساعت 11:54  توسط علی  |  نظر بدهید

رسیدن به هیکل دلخواه

کاهش وزن و رسیدن به هیکل دلخواه

امروزه با ماشینی شدن زندگی ها و کم تحرکی افراد شاهد ان هستیم که بسیاری از افراد جامعه دچار  افزایش وزن و چاقی شده اند و از این مشکل بسیار رنج می برند.جدا از اینکه هیکل و فرم بدنی زشتی بدست خواهید آورد هر لحظه سلامتی  شما نیز در حال تهدید می باشد.چاق بودن به عنوان مادر همه بیماری ها شناخته شده است و به همسن جهت است که باید از همین الان به فکر کاهش وزن خود باشید.

 

یکی از مرسوم ترین روش هایی که برای کمتر کردن وزن امروزه انجام می شود استفاده از قرص کاهش وزن می باشد.باید دقت داشته باشید به دلیل افزایش تقاضا  در بازار تنواع این محصولات بسیار بالا بوده و دارای کیفیت های متفاوتی نیز می باشند.پس هنگام خرید قرص لاغری دقت نمایید که از کدام فروشگاه خرید می کنید و چه مارکی را تهیه می کنید.راه های کاهش وزن  بسیار زیاد هستند از جمله انجام تمرینات ورزشی و یا به کار بردن رژیم های مختلف غذایی  و در مواردی که کار از کار گذشته باشد با انجام عمل های جراحی می توان توده عظیم چربی را از بدن خارج نمود که البته عواقب و رنج های خاص خود را به همراه دارد.

 

شاید به جرات بتوان گفت به راحت ترین روش همین استفاده از مکمل کاهش وزن است و باید دقت کرد که هنگام خرید چه محصولی را دارید تهیه می کنید.چرا که محصولات و کالاهای تقلبی در این زمینه به وفور در بازارا یافت می شوند . البته نکته ای که قابل ذکر است  این است که اگر واقعا دوست دارید به وزن و هیکل ایده آل خود دست یابید جدا از مصرف  قرص کاهش وزن باید در نوع مواد غذایی که می خورید نیز تجدید نظر کنید و تا جایی که می توانید فعالیت بدنی خود را نیز بالا ببرید.ما در فروشگاه مارکت سنتر 24 محصولی با نام قرص لاغری پارت اسلیم را برای شما در نظر گرفته ایم.

 

همین الان می توانید در فروشگاه ما اقدام به خرید قرص پارت اسلیم نمایید و به صورت خرید پستی در هر کجای ایران عزیز که باشید آنرا دریافت نمایید و سپس وجه کالا را به مامور پست بپردازید.پارت اسلبیم در میان سایر مکمل های لاغری جز بهترنی ها بوده و تا کنون که از مصرف ان توسط افراد زیادی در سطح جهان می گذرد خوشبختانه توانسته نظر رضایت آنها راجل نماید.
قرص لاغری پارت اسلیم با قدرت تاثیر گذاری بالا باعث می شود که اولا اشتهای شما کاهش یافته و همچنین شروع به از بین بردن بافت های چربی  می شود.در حین مصرف این محصول اگر بتوانید فعالیت های ورزشی بیشتری انجام  دهید می توانید تاثیر بیشتری از این محصول دریافت نموده و خیلی سریع تر به نتیجه خواهید رسید.



 

+ نوشته شده در  پنجشنبه هجدهم مهر 1392ساعت 18:15  توسط علی  |  نظر بدهید

راه های افزایش وزن

رسیدن به وزن ایده آل با پودر چاقی بومبا

بسیاری از شما همین الان که این مطلب را مطالعه می کنید به دنبال رسیدن به وزن ایده آل خود هستید و دوست دارید تا روزی به آرزوی خود یعنی همان وزن و هیکل مورد نظرتان برسید.شاید تا به الان نیز خیلی تلاش کرده اید تا کمی چاق تر از اینی که هستید شوید و نتیجه بخش نبوده است.ما امروز به شما محصولی را با نام پودر بومبا  را معرفی می کنیم که در مدت کوتاه حضور خود در بازار توانسته نظر بسیاری را به خود جلب کند و تنها این موفقیت را مدیون کیفیت بالای خود می داند.

 

پودر چاقی بومبا یکی از با کیفیت ترین و ممتاز ترین محصولاتی است که در زمینه افزایش وزن و چاقی تا به امروز روانه بازار شده است.شما اگر در رویاهای خود به دنبال مکمل افزایش وزن هستید و دوست دارید تا با کمترین دردسر و صرف هزینه و زمان به نتیجه دلخواه برسید پس چاره ای جز استفاده از پودر افزایش وزن بومبا ندارید.
در میان انواع مکمل های افزایش وزن که با قیمت ها و برندهای مختلفی در بازار موجود هسند  پودر چاقی بومبا با ساختاری گیاهی و بدون عوارض و قیمیت بسیار مناسب و مقرون به صرفه امروز در خدمت شما است  و کافیست تا بستگی به ژنتیک بدنی خود یک یا چند دوره از ان را مصرف نموده و به نتیجه دلخواه خود دست یابید.

بومبا با تاثیسراتی که بروی  اشتهای شما گذاشته کمک می کند تا میزان مصرف مواد غذایی شما بالاتر رود و همچنین با تاثیراتی که در جب مواد مغذی   مصرفی شما می گذارد باعث می شود میزان بیشتر از کربو هیدارت های  مصرفی جذب بدنتان شده و نتیجه این دو امر در نهایت باعث افزایش وزن شما خواهد شد.

 

در میان انواع مکمل افزایش وزن بی شک هم  از نظر قیمت و هم از نظر میزان اثر دهی ما پودر چاقی بومبا را به شما پیشنهاد می کنیم.همین الان می توانید به فروشگاه مارکت سنتر 24 مراجعه کرده و از طریق دکمه خرید پستی اقدام به تهیه این محصول نمایید و در هر کجای ایران عزیز که باشید می توانید انرا دریافت کرده و سپس وجه کالا را بپردازید.

 

البته دقت نمایید در مدت زمانی که این محصول را مصرف می کنید برنامه غذایی خود را نیز تقویت نمایید و سعی کنید تعداد وعده های غذایی خود را افزایش داده  تا در نهایت بهترین نتیجه را دریافت کنید.ذکر یک نکته دیگر لازم است و ان اینکه همین بومبا را در بازار می توانید با کیفیت های مختلفی دریافت کنید اما ما در فروشگاه خود سعی کرده ایم تا بالترین و بهترین کیفیت را برای شما در نظر بگیرم و انرا با طعم های مختلف از جمله نارگیل –وانیلی-شکلاتی و... در اختیاز شما عزیزان بگذاریم.



 

+ نوشته شده در  پنجشنبه هجدهم مهر 1392ساعت 18:12  توسط علی  |  نظر بدهید

راه هایی برای رسیدن به رویاها

رسیدن به رویای افزایش قد امکان پذیر است؟

 

شاید به جرات بتوان گفت که اکثر افراد جامعه ما دوست دارند که از اینی که هستند کمی قد بلند تر باشند.حتی کسانی که قد و اندازه مناسبی نیز دارند بدشان نمی اید که چند سانتی نیز بزرگتر از اندازه فعلی شوند حال چه برسد به کسانی که احساسد کوتاهی قد می کنند.برای افزایش قد و رسیدن به انچیزی که مد نظر دارید راه حل های مختلفی وجود دارد که امروز در فروشگاه مارکت سنتر ما راه حل استفاده از مکمل افزایش قد را پیشنهاد می کنیم.

در بازار نیز مشاهده شده است که به وفور انواع قرص افزایش قد با کارک ها و برندهای مختلفی هر روز در حال عرضه شدن است و مراجعه کنندگان نیز مردد مانده اند که از میان محصولات  فوق کدامیک را انتخاب نمایند.ما در فروشگاه مارکت سنتر 24 بر اساس تحقیقاتی که انجام داده ایم در نهایت دو مارک بسیار معروف و پر طرفدار را برای شما انتخاب کرده ایم.قرص افزایش قد آل آرژنین و دیگری  قرص افزایش قد نچرال مید است.

 

شما اگر در مرحله رشد هستید و هنوز هم دریچه رشد شما باز باشد می توان به جرات گرفت در صورت استفاده از این محصولات احتمالا نتیجه لازم را اخذ خواهید کرد.البته نکته ای که درباره دریچه رشد وجود دارد این است که ممکن است در سنین مختلف این دریچه متفاوت عمل نماید.مثلا ممکن است شما در 20 سالگی بر اثر مشکلاتی دریچه رشد قدتان  بسته باشد و در عوض فردی در 30 سالگس دریچه رشد دقش باز باشد.

 

به هر جال تشخیص این مورد توسط پزشکان انجام می شود و اگر  به این نتیجحه رسیدی که دریچه رشد قد شما هنوز باز است می توانید از مکمل ها استفاده نمایید و تاثیر انرا در افزایش قد خود مشاهده کنید.ما در فروشگاه مارکت سنتر 24 بر اساس نیاز بازار  امکان خرید پستی محصولات خود را فراهم کرده ایم و پیشنهاد می کنیم همین الان  اقدام به تتهیه این محصولات از فروشگاه نمایید.قرص افزایش قد آل آرژنین یکی از محبوب ترنی و پر طرفدارترین محصولاتی است که توسط ما ارائه شده است و تا به حال تقاضاهای زیادی برای خرید این کالا به ثبت رسیده است.
رویای افزایش قد شاید با مصرف این محصولات دیگر رویا نباشد و بسیار نزدیک و دست یافتنی تر از قبل شود.




 

+ نوشته شده در  پنجشنبه هجدهم مهر 1392ساعت 17:47  توسط علی  |  نظر بدهید

خاصیت درمانی پاور بالانس

خاصیت درمانی دستبند پاور بالانس

این روزها هر جا که میروید صحبت از دستبندهای مغناطیسی پاور بالانس است.کمتر کسی را پیدا می کنید که راجعه به پاور بالانس چیزی نشنیده باشد و تقریبا بازار این روزهای فروشگاه داران و فروشندگان این دستبند بسیار داغ است .اما براستی پاور بالانس چیست؟ و چرا به یک باره این همه طرفدار و علاقه مند به خود پیدا کرده است؟ ایا  اثرات شفا بخشی که درباره این دستبند می گویند واقعیت دارد و یا کذب می باشد.؟

همه ما در طی روز بر اثر کارهای روزانه و فشار های ناشی از ان دچار استرس و خستگی خواهیم شد. طبق آخرین تحقیقاتی که به عمل آورده اند  و توانسته اند با دوربین های پیشرفته از هاله دور انشان عکس برداری نمایند مشخص شده است که زمان هایی که دچار استرس و اضطراب می شویم یون های مثبت  اطراف هاله ما افزایش یافته و همین موضوع باعث بر هم زدن تعاد میان تعداد یون های منفی و مثبت اطراف ما خواهد شد و همین عدم تعادل نیز باعث ایجاد حالات ناخوشایندی برای ما می شود.

 

حال اگر بتوانیم به هر وسیله ای این عدم تعادل را بر طرف نماییم و دوباره تعداد یون های منفی و مثبت را به یک اندازه  کنیم  می توان گفت که قدم بزرگی در جهت رفع همه تنش ها و استرس های خود انجام داده ایم.دستبند پاور بالانس نیز قرار است دقیقا همین کار را برایمان انجام دهد و با توجه به طراحی خاص خود و بوسیله هولگرام مخصوصی که بروی ان قرار دارد در محیط اطراف ما تولید یون منفی کرده و این یون ها باعث ایجاد تعادل خواهند شد.

پاور بالانس چیست ؟
خرید دستبند پاور بالانس  در دنیای مدرن امروز تقریبا امری ضروری به نظر میرسد و شاید واقعا نیاز است تا با رویکردی دیگر به این موضوع فکر کنیم و شاید نیاز باشد که خرید پاور بالانس را جز ضروری ترین کالا های اساس منزل قرار دهیم.کیفیت ارائه شده پاور بالانس متفاوت است و در واقع بر اساس تعداد یون هایی که این دستبند تولید می کند قیمت گذاری شده است. مثلا هر چقدر تعداد یونی که توسط پاور بالانس تولید شود بیشتر باشد قطعا خاصیت و اثر بخشی ان نیز بیشتر خواهد بود و در واقع تاثیر نهایی ان  بر عملکر بدن ما  بهتر خواهد بود.

شما عزیزان می توانید همین الان در گوگل کلمه خرید دستبند پاور بالانس را سرچ کنید و با سی عظیمی از نتایج گوگل روبرو خواهید شد و خواهید دید که تعداد  زیادی از فروشگاه های اینترنتی این کالا را با قیمت های مختلف و کیفیت های متفاوتی در حال ارائه دادن هستند.

 

ما نیز در فروشگاه مارکت سنتر 24 با توجه به نیاز بازار چندین نوع از این محصول را با کیفیت و قیمت های مختلفی تهیه و در سایت خود قرار داده ایم .شما برای خرید دستبند پاور بالانس می توانید همین الان به صورت خرید پستی اقدام نموده و در هر کجای ایران عزیز که باشید سفارش خود را ثبت نمایید.همکاران ما در مجموعه مارکت سنتر 24 در اسرع وقت پاور بالانس شما را به ادرسی که خواسته اید ارسال خواهند کرد.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

 

+ نوشته شده در  پنجشنبه هجدهم مهر 1392ساعت 17:43  توسط علی  |  نظر بدهید

بهترین ها

تی شرت های سه بعدی با طراحی جدید

این روزها تی شرت های به بازار امده اند که شاید توجه خیلی ها را به خود جلب کرده است.نام این محصولات تی شرت سه بعدی می باشد و در واقع همانطور که از نام ان نیز مشخص است با طراحی سه بعدی  و زیبایی که بروی آن انجام شده است همه نگاه ها را به خود ختم خواهد کرد. برای خرید تی شرت سه بعدی باید به چند نکته دقت نمایید.اول اینکه واقعا کیفیت تی شرت استفاده شده چقدر می باشد و ایا ارزش خریدن دارد یا خیر؟ دوم اینکه نوع چاپی که بروی ان انجام شده است چیست؟ آیا در مقابل شستشو و استفاده مکرر مقاوم است و یا با یک بار شستن کلا رنگ و لعاب خود را از دست خواهد داد.

 

ما در فروشگاه مارکت سنتر 24 بر اساس نیاز بازار  اقدام به تهیه یکی از مرغوب ترین و با کیفیت ترین تی شرت های سه بعدی کرده ایم و همین الان می توانید به فروشگاه ما مراجعه کرده و در دسته بندی پوشاک قسمت تیشرت سه بعدی وارد شده و محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

ما این محصول را در سایز های مختلف و در دو مدل آستین کوتاه و آستین بلند ارائه داده ایم و قابلیت خرید پستی را نیز برای ان فعال کرده ایم.بدین صورت  که از این پس شما عزیزان می توانید براحتی در هر کجای ایران عزیز که هستید اقدام به خرید تیشرت سه بعدی نمایید و بعد از انکه کالا خود را دریافت کردید وجه انرا به مامور پستی بپردازید.

 

همچنین ما این محصول را نیز به صورت عمده و برای کسانی که علاقه مند به خرید عمده هستند نیز عرضه کرده ایم و برای استعلام قیمت می توانند با ما تماس گرفته و اخرین قیمت و تعداد محصولی که نیاز دارند را بگویند تا در اسرع وقت برایشان تهیه نماییم.
هر کسی که به طرح های این تی شرت های سه بعدی خیره شده است متعجب و حیرت زده  شده و واقعا گویی که یک تصویر واقعی را بروی لباس شما مشاهده می کند و همین امر موجب هیجان انها شده است.همین الان می توانید یکی از این محصولات را سفارش دهید و در مهمانی ها و مجالس دیگر  موجب حیرت دوستان خود شوید.



:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 مهر 1392 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد