نوشته شده توسط : عسل
قابل توجه علاقه مندان به کنکور ارشد صنایع غذایی

 

 

 

 

منابع کارشناسی ارشد صنایع غذایی قابل خرید در سراسر کشور است. قابل توجه علاقه مندان به شرکت در آزمون ارشد صنایع غذایی برای شما مجموعه ای بی نظیر را فراهم کرده ایم که می تواند شما را در رسیدن به هدف نهایی که همانا قبولی در این مقطع است کمک فراوانی نماید.این مجموعه ارزشمند  دارای بیش از 18 سال سوالات و تست ها و منابع آزمون های مختلف ارشد در این زمینه است.شما در این مجموعه با بیش از 2500 تست در زمینه دروس مرتبط با آزمون ارشد روبرو خواهید شد.

منابع کارشناسی ارشد صنایع غذایی شما را به بالاترین سطح آمادگی خواهد رساند و می توانید با در مدت زمانی کوتاه بهترنی نتیجه را بگیرید و در پایان احتمال قبولی در دانشگاه مورد نظرتان بیشتر از قبل خواهد شد.شما در این بسته آموزشی سوالات سال های 1374 تا 1391 را دریافت خواهید کرد.همراه با سوالات این سال ها جواب های کلیدی را نیز در کنار آنها دریافت خواهید کرد.مجموعه 2500 تست در زمینه دروسی همچون ریاضیات و شیمی و مواد غذایی و میکروبیلوژی و اصول طراحی کارخانجات می باشد.

سوالات کارشناسی ارشد علوم و صنایع غذایی

 

در بخشی دیگر از مجموعه منابع کارشناسی ارشد صنایع غذایی که برایتان در نظر گرفته ایم به معرفی داشنگاه های پذیرنده این رشته و همچنین تعداد ظرفیت های موجود آن خواهیم پرداخت.در بخشی دیگر شما را با رشته فوق و تمام گرایشات موجود ان آشنا خواهیم کرد.

شما می توانید در این مجموعه برای خود آزمون های آنلاین برگزار نمایید و خود را محکی جدی بزنید. در پایان پاسخ نامه ای خود را به صورت در صد های مشخص شده از هر درس دریافت خواهید کرد.این پکیج ارزشمند می تواند شما را در رسیدن به انچه که سال های در پی ان بوده اید کمک کند.

+ نوشته شده در  سه شنبه بیستم آبان 1393ساعت 18:11  توسط مهران  |  نظر بدهید

منابع کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی

منابع کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی

 

برای  علاقه مندان به شرکت در آزمون ارشد زبان انگلیسی مجموعه ای بی نظیر با عنوان منابع کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی را اماده کرده ایم که می تواند در روند رو به پیشرفت انها بسیار موثر بوده و کمک فراوانی کند تا در نهایت به هدف اصلی خود که همانا قبلوی در این مقطع است دست یابند. مجموعه فوق دارای سوالات سال های 1379 تا 1381 بوده و علاوه بر سوالات دارای پاسخ نامه های کلیدی نیز می باشد.

سوالات کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی دانشگاه آزاد با پاسخ تشریحی

 

این بهترین فرصت است تا شما با صرفه جویی در وقت و هزینه خود با تهیه مجموعه منابع کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی سطح امادگی خود را سنجیده و در صورت نیزا آنرا ارتقا دهید.در این مجموعه علاوه بر اینکه سوالالت گوناگونی از  مواد امتحانی این رشته برای شما در نظر گرفته شده است  در بخشی از ان به توضیح کامل رشته فوق و همچنین کلیه گرایش های ان پرداخته می شود.در بخشی دیگر نیز به معرفی دانشگاه های پذیرنده این رشته و تعداد ظرفیت های ان اشاره شده است. در کل می توان گفت مجموعه فوق اثری ارزشمند است که به شما کمک می کند تا در کمترین زمان ممکن بتوانید به امادگی مورد نظرتان دست یابید.

شما می توانید همین الان و تنها با چند کلیک اقدام به خرید این مجموعه آموزشی نمایید و بعد از دریافت کالا وجه آنرا بپردازید

+ نوشته شده در  دوشنبه نوزدهم آبان 1393ساعت 12:55  توسط مهران  |  نظر بدهید

قابل توجه علاقه مندان به کارشناسی ارشد جامعه شناسی

قابل توجه علاقه مندان به کارشناسی ارشد جامعه شناسی

 

 

 

علاقه مندان به شرکت در آزمونارشد جامع شناسی اگر می خواهید در این راه موفقیت خود را تضمین نمایید و همین امسال در دانشگاه مورد نظر تان قبول شوید برای شما پیشنهاد ویژه ای داریم.شما می توانید با صرفه جویی در وقت و هزینه خود تنها با تهیه مجموعه منابع کارشناسی ارشد جامعه شناسی  گامی بزرگ در این راه بردارید.شما با تهیه این مجموعه ارزشمند در واقع مجموعه سوالات سال های 1376 تا 1391 را به صورت کاغمل در اختیار خواهید داشت و علاوه بر سوالات فوق مجموعه پاسخ های کلیدی انها را نیز در اختیار دارید و می توانید برای افزایش سطح آمادگی خود از این فرصت نهایت استفاده را ببرید.
در این مجموعه ارزشمند شما با بیش از 1600 تست در دروس مختلف مرتبط با منابع آزمون روبرو خواهید بود.دروسی همچون جامعه شناسی و نظریه های جامعه شناسی و مفاهیم حوزه ای و روش تحقیق از جمله انها می باشند.مجموعه منابع کارشناسی ارشد جامعه شناسی می تواند میزان تمرکز شما را بالا برده و شما دقیقا می دانید که باید چه کار کنید و چقد دیگر تا رسیدن به امادگی مورد نظر فاصله دارید.

سوالات و منابع آزمون های کنکور کارشناسی ارشد جامعه شناسی


در بخش دیگر از این مجموعه ارزشمند متا به معرفی کامل این رشته پرداخته ایم و تمام گرایش های انها را برایتان شرح داده ایم.همچنیندر قسمتی دیگر به معرفی دانشگاه های پذیرنده این رشته وتعداد ظرفیت های انها نیز اشاره کرده ایم.شما در این پکیج ارزشمند مجموعه سوالات داشنگاه آزاد را نیز از سال های 1381 تا 1384 را دریافت خواهید کرد.
در بخشی دیگر به منظور ارتقا سطح شما آزمون هایی استاندارد را در نظر گرفته ایم که می توان محک خوبی برای شما باشد .شما در پایان می توایند میزان درصد هایی که زده اید را به تفکیک ملاحضه کنید و در کل میزان پیشرفت و یا پسرفت خود را متوجه شوید.مجموعه منابع کارشناسی ارشد جامعه شناسی دقیقا همان چیزی است که هر شرکت کننده در این رشته به ان نیاز دارد.
تنها با چند کلیک در هر کجای کشور که باشید می توانید اقدام به خرید این محصول نموده  بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

+ نوشته شده در  دوشنبه نوزدهم آبان 1393ساعت 12:55  توسط مهران  |  نظر بدهید

مقطع کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی

 

 

ما برای علاقه مندان به مقطع کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی مجموعه ای بی نظیر را آماده کرده ایم که می تواند در جهت رسیدن به این هدف بزرگ بسیار به انها کمک کند.این مجموعه ارزشمند در واقع مجموعه منابع کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی می باشد که در قالب یک پکیج آماده و برای علاقه مندان تدوین شده است.مجموعه فوق شامل سال ها سوالات مختلف از ادوار گذشته بوده و می تواند به عنوان یک گنجینه ارزشمند شما را به هدف نهایی که همان قبلو شدن در این مقطع است برساند.

سوالات کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی دانشگاه آزاد با پاسخ تشریحی

 

علاوه بر سوالات دوره های گذشته ما در اقدامی جالب تمامی جواب های صحیح و کلیدی آنها را نیز در این مجموعه قرار داده ایم و شما می توانید بهترین استفاده را از آنها ببرید.مجموعه سوالات سال های 1379 تا 1388 را می توانید در این پکیج ارزشمند بیابید.در میان انواع منابع کارشناسی ارشد آموزش زبان انگلیسی که در بازار موجود است به جرات می توان گفت که این پکیج کامل ترین و حرفه ای ترین  اثری است که تا به امروز وارد بازار شده است و با قیمتی فوق العاده پایین می توانید انرا رد هر کجای کشور که باشید سفارش داده و در کمتر از چند روز دریافت نمایید.

+ نوشته شده در  سه شنبه سیزدهم آبان 1393ساعت 13:58  توسط مهران  |  نظر بدهید

کارشناسی ارشد

 

 

علاقه مندان به شرکت در کنکور کارشناسی ارشد زبان انگلیسی می توانند از این پس با در اختیار داشتن مجموعه ارزشمند منابع کارشناسی ارشد مترجمی زبان انگلیسی  هم در وقت و هم در هزینه خود نهایت صرفه جویی را به عمل آورند و برای رسیدن به هدف خود که همانا قبلوی در مقطع این رشته می باشد گامی بزرگ بر دارند.این مجموعه ارزشمند توسط کارشناسان مجرب و خبره و با تلاش بی وقفه تهیه و تدارک دیده شده است و هم اکنون شما با کمترین زحمت می توانید انرا در کمتر از چند روز در اختیار داشته باشید و نهایت استفاده را از آن ببرید.

مجموعه منابع کارشناسی ارشد مترجمی زبان انگلیسی دارای بیش از 9 سال سوالات و تست های مختلف در زمینه این رشته بوده و بیش از 800 تست مختلف درباره مترجمی زبان در ان قرار گرفته است.شما علاوه بر این همه سوال ارزشمند می توانید پاسخانامه آنها را نیز دریافت کرده و این بهترین فرصت برای ارزیابی خودتان است .

10 سالانه کارشناسی ارشد رشته مترجمی زبان انگلیسی

 

در این مجموعه سوالات سال 1381 تا سال 1391 در اختیارتان قرار گرفته  که همراه با جواب خدمتاان ارائه می گردد.در بخشی دیگر به معرفی آخرین منابع مطالعاتی این رشته پرداخته ایم و شما می توانید از آخرین تغییرات در این زمینه مطلع شوید.در بخشی دیگر به معرفی کامل رشته مترجمی زبان و تمام گرایشات موجود ان میردازیم و همچنین در انتها به بررسی دانشگاه های پذیرنده این رشته و تعداد نفراتی که  می خواهند می پردازیم.شما میی توانید تمام مواد امتحانی  به همراه ضرایب آنها را در این مجموعه ارزشمند در اختیار داشته باشید.

مجموعه منابع کارشناسی ارشد مترجمی زبان انگلیسی شامل آزمون هایی است که برای هر چه اماده تر شدن شما تدارک دیده شده و می توانید با شرکت در این آزمون های استاندارد میزان آمادگی خود را سنجیده و نقاط ضعف خود را پوشش دهید. مدت زمان برگزاری این آزمون ها کاملا استاندارد می باشد و بهترین فرصت جهت محک شما محسوب می شود.در پایان برای شما کارنامه ای صادر می گردد که در ان به صورت دقیق مشخص شده است که از هر درس به چه میزان تست زده اید و میزان پیشرفت و یا پسرفت شما دقیقا مشخص خواهد شد.

برای دریافت این مجموعه ارزشمند می توانید همین الان و تنها با چند کلیک اقدام به سفارش این کالا نمایید و بعد از دریافت ان وجه کالا را به مامور پست بپردازید. ما مجموعه فوق را با بالترین کیفیت موجود برای شما رد هر کجای کشور که باشید ارسال خواهیم کرد.

+ نوشته شده در  شنبه دهم آبان 1393ساعت 17:54  توسط مهران  |  نظر بدهید

منابع کارشناسی ارشد جغرافیا و برنامه ریزی شهری

منابع کارشناسی ارشد جغرافیا و برنامه ریزی شهری

 

 

برای اولین بار در ایران برای علاقه مندان به شرکت در کنکور ارشد برنامه ریزی شهری و جغرافیا مجموعه ای بی نظیر را آماده کرده ایم که می تواند تضمین کننده قبولی آنها در کنکور امسال باشد. این مجموعه ارزشمند حاصل ساعت ها تلاش کارشناسان خبره در این زمینه بوده و بی شک گنجینه ای ارزشمند خواهد بود که می تواند ساعت ها برای شما در وقتتان صرفه جویی کرده و شما را به هدفتان بسیار نزدیک تر نماید.

منابع کارشناسی ارشد جغرافیا و برنامه ریزی شهری که برایتان در نظر گرفته ایم شامل بیش از 17 سال سوالات ادوار گذشته است که همراه با جواب های صحیح و کلیدی خدمت شما عزیزان تقدیم می گردد.شما در این مجموعه ارزشمند بیش از 2600 تست از دروش مختلف را خواهید یافت که می تواند شما را به بالاترین مرز آمادگی برساند.شما سوالات سال های 1375 تا سال 1391 را در این مجموعه با ارزش خواهید یافت.

سوالات آزمون ها و منابع کارشناسی ارشد جغرافیا و برنامه ریزی شهری

 

تست های دروسی همچون  زبان عمومی و تخصصی ، جغرافیای شهری ، برنامه ریزی شهری ، مبانی جغرافیای طبیعی ، فلسفه جغرافیا ، برنامه ریزی ناحیه ای و روستایی از جمله دیگر مورادی است که در این مجموعه ارزشمند برای شما قرار گرفته است.

در بخشی دیگر از این محصول ارزشمند ما به صورت مفصل به معرفی رشته جغرافیا و برنامه ریزی شهری و همچنین دیگر گرایشات ان پرداخته ایم و در اخر نیز به معرفی دانشگاه های پذیرنده این رشته و میزان ظرفیت های انها پرداخته ایم.شما می توانید از آخرین تغییرات و منابع جدید مطالعاتی که قرار است در آزمون امسال از آنها استفاده شود در این مجموعه آگاه شوید.

با داشتن مجموعه منابع کارشناسی ارشد جغرافیا و برنامه ریزی شهری شما می توانید بارها و بارها  برای خود فضای کنکور را ایجاد کرده و با ایجاد آزمون های استاندارد خود را در شرایط کنکوری قرار دهید و میزان آمادگی خود را بسنجید.در پایان نیز پاسخنامه ای که دریافت خواهید کرد به صورت دقیق و بر حسب میزان در صد هایی است که از هر زده اید و دقیقا می توانید توسط یک نمودار میله ای روند پیشرقت و یا پسرفت خود را مشاهده نمایید.

برای تهیه این مجموعه تنها با چند کلیک می توانید آنرا از طریق سایت سفارش داده و در کمترین زمان ممکن آنرا ردب منزل خود دریافت نمایید.

+ نوشته شده در  شنبه دهم آبان 1393ساعت 17:53  توسط مهران  |  نظر بدهید

کنکور ارشد علوم سیاسی

برای شرکت در کنکور ارشد علوم سیاسی از کجا شروع کنیم؟

 

منابع کارشناسی ارشد علوم سیاسی را برای اولین بار به صورت کامل و در قالب یک پکیج جامع از ما بخواهید.در این مجموعه ارزشمند شما با سوالات سال های 1375 تا 1391 آزمون های سراسری آشنا خواهید شد.و علاوه برآن برای آمادگی بیشتر سوالت سال های 1376 تا 1383 دانشگاه آزاد را نیز برایتان اماده کرده ایم تا در نهایت بتوانید به بالاترین درجه از امادگی دست یابید.
این بسته نرم افزاری که در قالب منابع کارشناسی ارشد علوم سیاسی برای شما اماده وتدون شده است علاوه بر موارد بالا در بخشی جدا به معرفی کامل این رشته وئتمام گرایشات ان پرداخته تا شما با دید بازتری نسبت به رشته خود بتوانید مراحل بعدی را طی نمایید.همچنین در مرحله بعد با توجه به آخرین تغییرات دانشگاه  به معرفی داشگاه های پذیرنده این رشته و تعداد ظرفیت آنها نیز اشاره کرده است.

10 سالانه کارشناسی ارشد علوم سیاسی


شما در این مجموعه ارزشمند با بیش از 4400 تست در مورد دروسی همچون زبان عمومی و تخصصی ، مبانی علم سیاست ، جامعه شناسی سیاسی ، اندیشه های سیاسی(غرب و اسلام) ، تحولات سیاسی اجتماعی ایران ، جهان سوم و مسائل آن ، نظامهای سیاسی تطبیقی روبرو خواهید شد که که می تواند بررسی و مطالعه انها شما را به مرز آمادگی برساند.
در کنار تمام موارد بالا ما به این فکر بوده ایم که شما قبل از کنکور واقعی بتوانید چندین بار چنین فضایی را برای خود ایجاد کرده تا در نهایت بتوانید میزان آمادگی خود را بالاتر ببرید.به همین منظور برای شما آزمون هایی استاندارد در نظر گرفته ایم که دارای زمان بندی استانداردی هم می باشد و در پایان نتیجه هر آزمون را یم توانید به صورت تفکیک شده و درس به ردس ملاحضه کنید و ببینید که از هر درش چند درصد زده اید و آمار و ضرایب خود را دقیقا بررسی نمایید.


اگر می خواهید شانس قبلوی خود را در کنکور سراسری و یا آزاد در مقطع ارشد رشته علوم سیاسی بالا برید و دوست دارید تا در مطرح ترین دانشگاه های ایران مشغول به تحصیل شوید شکم نکنید که مجموعه منابع کارشناسی ارشد علوم سیاسی می تواند در این راه به شما کمک فراوانی کند.همین الان و تنها با چند کلیک می توانید این مجموعه ارزشمند را در پایین ترین قیمت ممکن تهیه کرده و در کمتر از چند روز آنرا دریافت نمایید.

+ نوشته شده در  پنجشنبه هشتم آبان 1393ساعت 18:30  توسط مهران  |  نظر بدهید

کامل ترین مجموعه آمادگی برای ارشد روانشانسی بالینی

کامل ترین مجموعه آمادگی برای ارشد روانشانسی بالینی

 


منابع کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی را برای اولین بار در ایران به صورت کامل و جامع در یک پکیج ویزه از سایت ما تهیه نمایید.این مجموعه ارزشمند دارای بیش از 17 سال سوالات  و تست های ادوار گذشته بوده که همراه با جواب های صحیح و کلیدی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.شمادر این مجموعه با بیش از 3150 تست روبرو خواهید شد که می تواند در پایان شما را به درجه بالای یاز آمادگی برساند.
د ر پکیج منابع کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی از سال های 1375 تا سال 1391 برای شما سوالات آزمون های مختلف را در نظر گرفته ایم. دروس متون روانشناسی به زبان انگلیسی ، علم النفس از دیدگاه دانشمندان اسلامی ، آمار و روشهای تحقیق ، روانشناسی مرضی و کودکان استثنایی ، روانشناسی رشد ، روانشناسی بالینی ، روانشناسی فیزیولوژیک و انگیزش و هیجان از جمله مواردی هستند که شما با تست ها و سوالات انها در این مجموعه آشنا خواهید شد.

سوالات آزمون ها و منابع کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی
در یک قسمت از این مجموعه ارزشمند ما به معرفی رشته روانشاسی می پردازیم و تمام گرایش های مختلف این رشته را به تفکیک برایتان تشریح خواهیم کرد. سپس به معرفی داشنگاه های پذیرنده این رشته و تعداد  ظرفیت های آنها اشاره خواهیم داشت.
شما با تهیه مجموعه منابع کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی می توانید خود را در آزمون های مختلفی که به صورت استاندارد تدوین شده است محک بزنید و میزان آمادگی خود را بسنجید.بعد از هر آزمون می توانید جواب آنرا به صورت تفکیک شده و در صدی از هر درس دریافت نمایید و در پایان توس طنمودار میله ای  روند پیشرفت و یا پسرفت خود را ملاحضه نمایید.
به جرات می توانیم بگوییم که اگر واقعا قصد شرکت در مقطع ارشد روانشناسی را دارید و می خواهید با اطمینان خاطر بر سر جلسه آزمون شرکت کنید حتما این مجموعه ارزشمند را تهیه نمایید.قیمت فوق العاده پایین این مجموعه اصلا در مقابل ارزش و بهایی که دارد به حساب نمی آید و شک نکنید ارزش تهیه را دارد. برای خرید منابع کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی همین الان می توانید تنها با چند کلیک سفارش خود را ثبت کرده و بعد از دریافت کالا وجه آنرا به مامور پست تحویل دهید.

+ نوشته شده در  پنجشنبه هشتم آبان 1393ساعت 18:30  توسط مهران  |  نظر بدهید

کامل ترین بسته آموزشی

کامل ترین بسته آموزشی مخصوص شرکت کنندگان ارشد مدیریت اجرایی

 

 

اگر به فکر قبولی در رشته مدیریت اجرایی در مقطع کارشناسی ارشد می باشید و احساس می کنید فرصت لازم جهت مطالعه تمامی دروس این رشته را ندارید پیشنهاد می کنیم از کامل ترین پکیج طراحی شده در این زمینه استفاده نمایید.این بسته آموزشی منبع عظیمی از منابع کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی را دارا می باشد که با مطالعه ان می توانید تا در صد بالایی به درجه آمادگی رسیده و امیدوار باشید که در کنکور امسال موفق خواهید شد.
بسته اموزشی فوق دارای سوالات مدیریت اجرایی از سال 1375 تا سال 1391 بوده و همراه با این بانک عظیم سوالات برای شما جواب های صحیح و کلیدی آنها نیز تدارک دیده شده است.در بخش بعدی این بسته آموزشی شما بیش از 2700 تست در مورد دروسی همچون زبان عمومی و تخصصی و همچنین استعداد وآمادگی تحصیلی و زبان فارسی و نظریه هیا عمومی مدیریت  خواهید  داشت که می تواند در بالا بردن سطح امادگی شما بسیار موثر باشد.

سوالات و منابع آزمون های کنکور کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی


این اولین بسته اموزشی در سطح کشور است که به صورت متمرکز منابع کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی را دسته بندی کرده و به صورت یکجا در اختیار علاقه مندان به ان می گذارد.تا قبل از این شما اگر می خواستید به دنبال منابع این رشته باشید می بایست اولا هزینه های زیادی را می پرداختید و در ضمن زمان زیادی را باید صرف می کردید تا هر کدام از موارید که در این بسته قرار داده ایم را به صورت جدا جدا تهیه نمایید.
در این بسته آموزشی شما با آخرین منابع درسی و مطالعاتی کارشناسی ارشد مدیریت آشنا خواهید شد.همچنین در یک بخش به صورت کامل به معرفی این رشته پرداخته وتمام گرایش های انرا نیز معرفی خواهد کرد.شما علاقه مندان شاید بخواهید بدانید امسال کدام دانشگاه ها با چه تعداد نفراتی در این مقطع دانشجو می پذیرد.جواب سوال شما در اپکیج آموزشی است چرا که در یک بخش هم به معرفی داشنگاه ها و تعداد نفرات جذبی امسال خواهیم پرداخت.
در یک بخش دیگر از مجموعه منابع کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی, برای شما  آزمون های استانداردی در نظر گرفته ایم که دارای زمان بندی کاملا استاندارد منطبق با سازمان سنجش است و شما را می تواند به درجه بالاتری از /امادگی برساند.پس از هر آزمون شما می توانید کارنامه خود را دریافت نمایید و میزان درصدهای هر درس را به تفکیک ملاحضه کنید.شک نکنیدبا در اختیار داشتن این بسته آموزشی می توانید در زمان بسیار صرفه جویی کرده و از فرصت باقیمانده نهایت استفاده را ببرید و در ضمن به دلیل متمرکز بودن این مجموعه شما به صورت هدفمند می توانید قدم به قدم رو به جلو حرکت کرده و به صورت پیوسته مطالب مورد نیاز را یاد بگیرید.
شما برای تهیه مجموعه منابع کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی کاری آسان در پیش دارید کافیست تا بروی دکمه خرید پستی کنار محصول کلیک کرده و سفارش خود را به صورت آنلاین از طریق سات ثبت نمایید و بعد از اینکه محصول را دریافت کردید وجه کالا را به مامور  پست بپردازید.

+ نوشته شده در  چهارشنبه هفتم آبان 1393ساعت 11:30  توسط مهران  |  نظر بدهید

چگونه در کنکور ارشد MBA قبول شویم؟

چگونه در کنکور ارشد MBA قبول شویم؟

 

 


مجموعه ای که ملاحضه می فرمایید یکی از کامل ترین مجموعه های آموزشی در زمینه منابع کارشناسی ارشد mba می باشد و علاقه مندان به این رشته که می خواهند در مقطع ارشد امسال در کنکور شرکت نمایند می توانند با استفاده از این مجموعه ارزشمند در زمانی کوتاه به درجه بالایی از سطح آمادگی دست یابند .
در این مجموعه شما سوالات آزمون های ادوار گذشته که شامل 17 سال قبل می باشد را خواهید دید.مجموعه سوالات همراه با جواب های صحیح در اختیار شما قرار داده می شوند و این بهترین فرصت است تا خود را امتحان نمایید و میزان /امادگی خود را بسنجید.این مجموعه ارزشمند  بیش از 1400 تست برای دروسی همچون زبان تخصصی MBA و استعداد و امدگی تحصیلی ویژه رشته مدیریت و همچنین دروسی همچون ریاضیات عمومی 1 و 2 برای شما علاقه نندان در نظر گرفته تا بتوانید با مطالعه انها به بالاترین سطح آمادگی دست یابید.

سوالات و منابع آزمون های کارشناسی ارشد مدیریت MBA


در کنار منابع کارشناسی ارشد mba که برای شما در نظر گرفته شده است در بخشی دیگر به معرفی دانشگاه ها و میزان ظرفیت پذیرش آنها می پردازیم تا بتوانید با اطلاعات بالا در این زمینه دست به انتخاب  بزنید. همچنین در یک بخش به صورت کامل به معرفی این رشته وتمام گرایشات مربوط به آن خواهیم پرداخت.
به جرات می توان گفت که مجموعه فوق یکی از کامل ترین منابع کارشناسی ارشد mba در سطح کشور است و شما با تهیه این مجموعه ان هم به پایین ترین قیمت ممکن می توانید هم در وقت و هم در هزینه های خود صرفه جویی نمایید.به منظور بالا بردن سطح  دانش شما و اینکه بتوانید در روز کنکور به خوبی از عهده تست ها بر آیید در این مجموعه قسمتی رابرای برگزاری آزمون استاندارد در نظر گرفته شده است که در ان تمام استاندارد های یک کنکور واقعی در نظر گرفته شده است و از این بابت شما می توانید با چندین مرتبه شرکت در این آزمون ها به بالاترین سطح آمادگی دست یابید.
در پایان هر آزمون شما می توانید کارنامه خود را با مشخص شدن تعداد  تست های صحیحی که از هر درس زده اید و ضرایب آن ملاحضه نمایید.همچنین در این مجموعه ارزشمند یک قسمت را برای تایین میزان پیشرفت و یا پسرفت درسی در نظر گرفته ایم که به صورت نمودار میله ای  وضعیت شما را در دوره هیا مختلف که در آزمون های در نظر گرفته شده شرکت کرده اید مشخص می کند.
این مجموعه ارزشمند را می توانید با کمترین قیمت ممکن همین الان در هر کجای کشور که باشید خرید نمایید و در عرض چند روز آنرا درب منزل دریافت کنید.شک نکنید اگر هدفتان قبولی در کنکور امسال است  مجموعه منابع کارشناسی ارشد mba می تواند کمک فراوانی در رسیدن به این هدف نماید



:: بازدید از این مطلب : 308
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 آبان 1393 | نظرات ()